Jump to content
IGNORERAD

Var ska man tattuera sig för bra resultat


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Var ska man tattuera sig för bra resultat i Pattaya/Jomtien

seriös tatuerare söker jag som vet vad han gör då det ska bli min första tattis på underarmen

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga Nonki, han rekommenderade en jyst snubbe som gjorde ett kanonjobb på min överarm, då kan han säkert fixa en liten underarm oxå B) mvh anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Fråga Nonki, han rekommenderade en jyst snubbe som gjorde ett kanonjobb på min överarm, då kan han säkert fixa en liten underarm oxå B) mvh anders

Vet du vart du gick när du tattade dig eller var du knall :rotfl::rotfl::rotfl:

Pattaya i smeten eller utanför

Såg nån snubbe på walking street house of pain om jag inte missminner mig helt galet å undrar hur han är

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan varmt rekomendera Tiger tatto på soi7 Pattaya beach road / second road. Har gjort 2 tatts där och polarn har gjort 3 tatts där, mycket bra tattueringar. Finns en tatto tråd på forumet med bilder.

Jag låter alltid Thong göra mina tattueringar, men tigern är lika duktig han.

Har lämnat visitkort till Tigern hos Maitan, fråga han om du vill dit.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan rekomendera Joe på 13 Crowns Tattoo, hans studio ligger på Pattaya klang. Har gaddat bägge mina sleevs där, han e grym.

post-5000-064976600 1287903333_thumb.jpg

post-5000-064976600 1287903333_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Forden: Ska man tatta sig så rekommenderar jag inte att vara knall, om du är känslig så hoppa det

Mvh Anders Ps Du vill väl inte se ut som julgranen ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ska man tattuera sig för bra resultat i Pattaya/Jomtien

seriös tatuerare söker jag som vet vad han gör då det ska bli min första tattis på underarmen

Om jag inte har läst helt fel brukar väl du vara i Udon?Där finns det en kille som tatuerar,han håller till en bit in på Nytty Park,Phon har jag för mig han heter. Jag själv har inga tatueringar men har en kompis som tatuera sig hos honom och han var nöjd.Har suttit där o tagit nån öl ibland och tycker att det är ett trevligt ställe han har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...