Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Forden34

Var ska man tattuera sig för bra resultat

Recommended Posts

Guest Forden34

Var ska man tattuera sig för bra resultat i Pattaya/Jomtien

seriös tatuerare söker jag som vet vad han gör då det ska bli min första tattis på underarmen

buriram

Fråga Nonki, han rekommenderade en jyst snubbe som gjorde ett kanonjobb på min överarm, då kan han säkert fixa en liten underarm oxå B) mvh anders

Guest Forden34

Fråga Nonki, han rekommenderade en jyst snubbe som gjorde ett kanonjobb på min överarm, då kan han säkert fixa en liten underarm oxå B) mvh anders

Vet du vart du gick när du tattade dig eller var du knall :rotfl::rotfl::rotfl:

Pattaya i smeten eller utanför

Såg nån snubbe på walking street house of pain om jag inte missminner mig helt galet å undrar hur han är

Thainab

Jag kan varmt rekomendera Tiger tatto på soi7 Pattaya beach road / second road. Har gjort 2 tatts där och polarn har gjort 3 tatts där, mycket bra tattueringar. Finns en tatto tråd på forumet med bilder.

Jag låter alltid Thong göra mina tattueringar, men tigern är lika duktig han.

Har lämnat visitkort till Tigern hos Maitan, fråga han om du vill dit.

Lycka till

Whisky Bird

Kan rekomendera Joe på 13 Crowns Tattoo, hans studio ligger på Pattaya klang. Har gaddat bägge mina sleevs där, han e grym.

post-5000-064976600 1287903333_thumb.jpg

post-5000-064976600 1287903333_thumb.jpg

Whisky Bird

Gjorda av Joe på 13 crownspost-5000-065357300 1287904011_thumb.jpg

post-5000-065357300 1287904011_thumb.jpg

buriram

Hejsan Forden: Ska man tatta sig så rekommenderar jag inte att vara knall, om du är känslig så hoppa det

Mvh Anders Ps Du vill väl inte se ut som julgranen ?

jlh66

Var ska man tattuera sig för bra resultat i Pattaya/Jomtien

seriös tatuerare söker jag som vet vad han gör då det ska bli min första tattis på underarmen

Om jag inte har läst helt fel brukar väl du vara i Udon?Där finns det en kille som tatuerar,han håller till en bit in på Nytty Park,Phon har jag för mig han heter. Jag själv har inga tatueringar men har en kompis som tatuera sig hos honom och han var nöjd.Har suttit där o tagit nån öl ibland och tycker att det är ett trevligt ställe han har.

• Create New...