Jump to content
IGNORERAD

Dagens Filmsnutt


buriram

Recommended Posts

Jordbromannen

Vi ser inget!

Du kanske kan infoga en hyperlänk till Youtube sidan, om du inte lyckas inbädda?

(Prova att klistra in adresen till sidan uppe i webbläsaren, istället för den inbäddade koden)

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jordbromannen

Tack för filmen Anders Buriram.

Blev ju rätt bra bild med den "däringa"! Vad var det för kamera?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Ok, Nam Käng: Din filmsnutt var kvalitetsmässigt, bättre och roligare än mitt. Mr Iceman Vi kan väl hålla filmsnuttarna levande, Bilder är lite stelt, Vad tycker du?

Kl. 10 i 9 Nyårsafton, Fullt röj från grannbyn, .. Redan Nuuuuuu Var / Vad ska denna dag ända med ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Ursäkta med lemmar, P3 kan du maila eller höra av dig, jag blir så trött, när saker inte funkar.

Tidigare var jag trygg, kunde visa bildmässigt med text, populärt hoppas jag, men inte nu.

Kör Chrome,som du vet, växlar till Gates för ditt Forum, men icke, hamnar på pottan,

I mellanåt när jag vill nå min bank, då får jag använda firefox Vad är det för liv jag

lever?

Förutom problemet med MPR och trafiken i Thailand, så trivs jag jäkligt bra.

PS P3 Hör av Dig, innan jag ger upp B)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Inte så lätt att kliva på tåget i Burma

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Baloo, Babbo, TJhabbabo eller vad han hette ;);)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En till

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...