Jump to content
IGNORERAD

Vietnamkriget


Oregistrerad

Recommended Posts

broder tuk tuk
17 minuter sedan, skrev clion:

Inte nu då 77 var det så du får se nu när du kommer ner och ordnar träffen 

Min nuvarande darling är 160 cm jag var 153cm förut nu har jag krympt till 151cm  tur inte Adam krymper också du avslöjade dig nu med ditt svar du har tydligen inte vart nere de senaste 20 15 åren  

Hoppas du får till träffen med EPA Berith

 

Jag var nere 2016 och bodde då hos Stefans guesthouse i Jomtien.

 

Skulle besökt maitans då men han hade dragit upp till djungeln när jag kom dit.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 287
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • clion

    27

  • broder tuk tuk

    21

  • Soengsang

    11

  • Muimatt

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk
9 minuter sedan, skrev Muimatt:

Skitsnack som vanligt... Min arbetsplats har ca 230 kvinnliga medarbetare där de flesta är mellan 160-175.

 

Har du kollat så att dom tagit av sina höga klackar innan du mätte dom?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
21 minuter sedan, skrev clion:

Inte nu då 77 var det så du får se nu när du kommer ner och ordnar träffen 

Min nuvarande darling är 160 cm jag var 153cm förut nu har jag krympt till 151cm  tur inte Adam krymper också du avslöjade dig nu med ditt svar du har tydligen inte vart nere de senaste 20 15 åren  

Hoppas du får till träffen med EPA Berith

 

Tveksamt om längden på befolkningen ändras särskilt mycket över en eller två generationer.

 

Hade du skrivit att du träffade darlingen på 1800 talet så hade jag nog kunnat tro dig men jag antar att tjejerna i Thailand är lika korta nu som den gången du tappade oskulden i bungalowen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Har du kollat så att dom tagit av sina höga klackar innan du mätte dom?

 

BTT

Alla har flip flops som standard, det är en del av uniformen. Jag mäter inga tjejer på jobbet men vi har vissa kriterier vid anställningsintervju, bl.a höjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Jag var nere 2016 och bodde då hos Stefans guesthouse i Jomtien.
 
Skulle besökt maitans då men han hade dragit upp till djungeln när jag kom dit.
 
BTT
Du var ju nere julen 2017 också brodern, då bodde du på ett guesthouse nära khao san road i Bangkok.

Det var ju du vi skulle ha den mista forumträffen på Lucky Beer, bara du och jag, men du dök ju aldrig upp.



Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Muimatt:

Alla har flip flops som standard, det är en del av uniformen. Jag mäter inga tjejer på jobbet men vi har vissa kriterier vid anställningsintervju, bl.a höjd.

Anställer ni bara höjdare?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 timmar sedan, skrev apknug:

Du var ju nere julen 2017 också brodern, då bodde du på ett guesthouse nära khao san road i Bangkok.

Det var ju du vi skulle ha den mista forumträffen på Lucky Beer, bara du och jag, men du dök ju aldrig upp.



Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk
 

 

Det där är ju inte sant och det vet du.

 

Det var du som föreslog den där träffen. Jag varken sa ja eller nej.

 

Att jag sen skulle ha varit i Thailand julen 2017 är inget jag känner till.

 

Du har kanske förväxlat mig med nån annan medlem?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 timmar sedan, skrev Muimatt:

Alla har flip flops som standard, det är en del av uniformen. Jag mäter inga tjejer på jobbet men vi har vissa kriterier vid anställningsintervju, bl.a höjd.

 

Har ni vissa kriterier vid anställningen så dyker givetvis enbart dom längre tjejerna upp.

 

Man behöver inte vara någon expert på längder för att förstå att thaitjejer ligger runt 160 cm och neråt i 95% av fallen.

 

Det enda som krävs för att inse detta är att man vistats några månader i landet.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru är 152 cm. Alla anställda är längre än henne. Fast det är inget krav. Har bara blivit så. Dock är ingen över 165 cm. Uppskattat värde.

Besöker ibland någon bar här och det fonns gott om äkta tjejer över 160 cm.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Försök att hålla er till ämnet...........

 

 

 

Förlåt.

Har ju aldrig hänt tidigare på mpr.

:bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tveksamt om längden på befolkningen ändras särskilt mycket över en eller två generationer.

 

Hade du skrivit att du träffade darlingen på 1800 talet så hade jag nog kunnat tro dig men jag antar att tjejerna i Thailand är lika korta nu som den gången du tappade oskulden i bungalowen.

 

BTT

Tvärtom kunde man konstatera att japanska invandrares barn i Kalifornien vart uppimot 20 cm. längre än sina föräldrar i genomsnitt, det visad sig vara det att dom åt mycket mer protein än sina föräldrar som hade en risbaserad kost när dom växte upp. Fack man lov att äta äggröra och bacon varje morgon och hamburgare sedermera vart skillnaden så stor. 

 

Vet ej men inbillar mig att detsamma nog skett iThailand att den rent risbaserade dieten( dvs. man åt ris med lite till kanske 75 -80 % ris) har förändrat längden i Thailand också.

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minutes ago, Naam kaeng said:

Försök att hålla er till ämnet...........

 

 

 

Som gruppmoderator har jag lärt mig att det är rätt enkelt att skapa en ny tråd, dit man flyttar inlägg som inte hör till ämnet. Torde vara samma på forumet som helhet.

 

I detta fall skulle man väl på fem minuter kunna  flytta 20-30 inlägg till en ny tråd. Som förslagsvis skulle kunna heta: "BTT trollar vidare", "Clions fortsatta fabler" eller varför inte "Hur kort är egentligen en thailändsk kvinna?"

Men det är väl kanske för mycket av ordning och reda att göra så på MPR...

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Vår dotter är nu 170cm och hon vill göra lumpen, men i Sverige! Så lite militär smög det in sig där!:lipa: Annars kan man säga att krig i Vietnam och andra ställen är nog bara skit och elände!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter



 
Jag var nere 2016 och bodde då hos Stefans guesthouse i Jomtien.
 
Skulle besökt maitans då men han hade dragit upp till djungeln när jag kom dit.
 
BTT




Du var ju nere julen 2017 också brodern, då bodde du på ett guesthouse nära khao san road i Bangkok.

Det var ju du vi skulle ha den mista forumträffen på Lucky Beer, bara du och jag, men du dök ju aldrig upp.



Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk





 
Det där är ju inte sant och det vet du.
 
Det var du som föreslog den där träffen. Jag varken sa ja eller nej.
 
Att jag sen skulle ha varit i Thailand julen 2017 är inget jag känner till.
 
Du har kanske förväxlat mig med nån annan medlem?
 
BTT


Ja, Jag kanske förväxlar dig med denna broder tuk tuk som bodde på new world apartment julen 2017 och inte kom till Lucky beer, han skyllde bla på att han inte visste hur jag såg ut.... Han är allt en riktig svikare och snackare av skit men har väl kanske inget med dig att göra.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.maipenrai.se/forum/topic/38876-n%C3%A4r-blir-man-pattayaveteran/&share_tid=38876&share_fid=28293&share_type=t

Jag börjar tyvärr tro att alla elaka rykten om Dig är sanna..... Jag som hade hoppats så in i det sista att det bara skulle vara elaka tungor, att det inte skulle vara så hemskt som de säger.......40393ef86c71f2566de87c5fcc55af03.jpg

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev apknug:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ja, Jag kanske förväxlar dig med denna broder tuk tuk som bodde på new world apartment julen 2017 och inte kom till Lucky beer, han skyllde bla på att han inte visste hur jag såg ut.... Han är allt en riktig svikare och snackare av skit men har väl kanske inget med dig att göra.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.maipenrai.se/forum/topic/38876-n%C3%A4r-blir-man-pattayaveteran/&share_tid=38876&share_fid=28293&share_type=t

Jag börjar tyvärr tro att alla elaka rykten om Dig är sanna..... Jag som hade hoppats så in i det sista att det bara skulle vara elaka tungor, att det inte skulle vara så hemskt som de säger.......40393ef86c71f2566de87c5fcc55af03.jpg

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å så var byxorna nere Igen

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Muimatt:

Skitsnack som vanligt... Min arbetsplats har ca 230 kvinnliga medarbetare där de flesta är mellan 160-175.

MEN, är de flesta över 168??? 😘

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev audirs2:

Vår dotter är nu 170cm och hon vill göra lumpen, men i Sverige! Så lite militär smög det in sig där!:lipa: Annars kan man säga att krig i Vietnam och andra ställen är nog bara skit och elände!

Hmmm...

 

"Krig är inte bara kul... Det kan vara farligt också!"

(Okänd)

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev Tommy:

Hmmm...

 

"Krig är inte bara kul... Det kan vara farligt också!"

(Okänd)

 

MVH

 

George W Bush.

 

"War is a dangerous place"

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, broder tuk tuk said:

 

Har ni vissa kriterier vid anställningen så dyker givetvis enbart dom längre tjejerna upp.

 

Man behöver inte vara någon expert på längder för att förstå att thaitjejer ligger runt 160 cm och neråt i 95% av fallen.

 

Det enda som krävs för att inse detta är att man vistats några månader i landet.

 

BTT

Jag pudlar.... Du har naturligtvis rätt. Hos oss jobbar alla thaibrudar över 160 cm, i övrigt består landet av 150 centimeters tjejer och dvärgar (till @M33 stora glädje)

Jag återkommer efter att ha varit i Thailand ett par månader....

Ändrades av Muimatt
Korrigerat särskrivningar för att tillfredsställa kreti o pleti
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
59 minuter sedan, skrev Muimatt:

Jag pudlar.... Du har naturligtvis rätt. Hos oss jobbar alla thaibrudar över 160 cm, i övrigt består landet av 150 centimeters tjejer och dvärgar (till @M33 stora glädje)

Jag återkommer efter att ha varit i Thailand ett par månader....

 

Skam sägandes även jag har träffat på mastodonta thaikvinnor.

 

Minns en tjej från BEC school i Pattaya. Hon var 185 cm och vägde 122 kilo.

 

Den största thailändska jag sett.

 

Tyvärr hade inte hjärnan riktigt hängt med i utvecklingen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
12 timmar sedan, skrev apknug:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ja, Jag kanske förväxlar dig med denna broder tuk tuk som bodde på new world apartment julen 2017 och inte kom till Lucky beer, han skyllde bla på att han inte visste hur jag såg ut.... Han är allt en riktig svikare och snackare av skit men har väl kanske inget med dig att göra.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.maipenrai.se/forum/topic/38876-n%C3%A4r-blir-man-pattayaveteran/&share_tid=38876&share_fid=28293&share_type=t

Jag börjar tyvärr tro att alla elaka rykten om Dig är sanna..... Jag som hade hoppats så in i det sista att det bara skulle vara elaka tungor, att det inte skulle vara så hemskt som de säger.......40393ef86c71f2566de87c5fcc55af03.jpg

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inget jag känner igen. I så fall har det varit ett troll du haft kontakt med.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

I så fall har det varit ett troll du haft kontakt med.

Ja där sa du det, lite självinsikt har du ju......

Är ju exakt samma profil som används nu.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja där sa du det, lite självinsikt har du ju......

Är ju exakt samma profil som används nu.

 

 

Ärligt inget jag känner igen. 

 

Som sagts jag var i Thailand senaste gången i februari 2016.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...