Jump to content
IGNORERAD

Kim och Herr Chang!


BORN62

Recommended Posts

:kort: EFTERLYSNING  :kort:

Några trådar jag uppskattade mycket på TT är efterlysta herrars bildberättelser.

Kimpas ´I min by i Isaan´ med dom många fina bilderna och den informativa texten.

Och Herr Changs ´Betraktelser från Chiang Mai´ och ´Isaan Road Trip´ med, kanske inte bilder i Kim´s klass men däremot en mycket underhållande text som extra krydda.

Mer sådant av dom som behärskar det skrivna ordets konst tack.

Tror det här forumet har alla möjligheter att bli det absolut bästa och största thaiforumet i Sverige, eller rent av i Skandinavien.

TT må ha haft många medlemmar men mycket blev uttjatat och det blev för mycket larv och pajkastning och på slutet kändes det mesta blase.

Ska försöka hålla mig till att inte dras med i liknande disussioner på detta forum :icon_redface:

I och med namnbytet kan forumet säkert även locka till sig många nya aktiva medlemmar, allt ifrån thaitjejer boendes i Sverige, backpackers och kanske t.o.m dom av Brodertucktuck älskade charterresenärerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte annat än hålla med. Hoppas Hr Chang är på gång med ytterligare en klassiker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang borde ha en egen forumdel för sina bildberättelser tycker jag, de är ju verkligen underhållande. :wai:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

LelleGotland

Såg att även Forsnow2 är tillbaka :Drogar-Mark-01(LBG):

Då kanske vi kan se fram emot några fler betraktelser från Martin´s hemtrakter också :thumbsup:

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

ø¤º°GuruiT°º¤ø

Quote

Herr Chang borde ha en egen forumdel för sina bildberättelser tycker jag, de är ju verkligen underhållande. :wai:

Mvh Swippe

Bra Ide ,,,,, men Bättre men en Forum del som kallas ... "Medlemmars Reseberättelser"... eller något i det stuket...  :wai:

Mvh: Nicke & Noynoi

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra Ide ,,,,, men Bättre men en Forum del som kallas ... "Medlemmars Reseberättelser"... eller något i det stuket...  :wai:

Ja det var nog en ännu bättre ide`! :)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest jfk_68

Quote

Herr Chang borde ha en egen forumdel för sina bildberättelser tycker jag, de är ju verkligen underhållande. :wai:

Mvh Swippe

Herr Changs berättelser skulle kunna bli en bok till och med... liksom Kims bilder från TT.  :thumbsup:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller helt med, Kim och herr Changs bildberättelser får en att verkligen längta till Thailand.

Man får också samtidigt en mycklet bra inblick hur livet kan te sig där. Mycket bra.

Fortsätt så :icon_lol:

Tom

(Som funderar på att i framtiden flytta till LOS)

Link to comment
Dela på andra sajter

BankAnaconda

Instämmer till fullt med tidigare talare.

Kanske man kan kopiera några av de bästa från gamla forumet just med tanke på alla nya medlemar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hopp.

Swippe, är det inte dags med en aktie-fond relaterad sida som du höll i lite grand på TT, lite aktie och andra spar tips är alltid bra att ge och få  :)

Mvh Micke/Akha  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...