Jump to content
IGNORERAD

Beer Chang linne


Caveman

Beer Chang linne  

140 röster

  1. 1. Äger ni/har ägt ett beer Chang linne?

    • Ja
      29
    • Nej
      111


Recommended Posts

Man ser ofta falanger som går omkring i Beer Chang linnen i Thailand, så frågan lyder:

Äger ni/har ägt ett beer Chang linne?

Själv har jag aldrig ägt eller burit ett Changlinne..

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Packan

    7

  • Kenneth4618

    4

  • FemmeDeFatale

    4

  • Baa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Går aldrig i linne och skulle jag mot förmodan sätta på mig ett Thailänskt ölalinne så fick det bli Singh!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Har också undrat över detta. Vad får folk att klä sig som regelrätta sluskar när dom kommer ner till Thailand?

Just linne är ett mycket osmakligt plagg att bära när man är ute och tex. äter ibland folk. En t-shirt innehaver inte mycket mera tyg, men ser så mycket bättre ut.

Detta har väl diskuterats här förut, och jag kommer att få negativ respons för detta inlägg i form av -karma.

Folk får bära vilken klädsel dom vill, så länge den följer lagen. Jag står för detta, men avlägger ändå min åsikt som ett test för hur många öl-linne-bärare vi egentligen har på detta förum :na:

Skål!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också undrat över detta. Vad får folk att klä sig som regelrätta sluskar när dom kommer ner till Thailand?

Just linne är ett mycket osmakligt plagg att bära när man är ute och tex. äter ibland folk. En t-shirt innehaver inte mycket mera tyg, men ser så mycket bättre ut.

Detta har väl diskuterats här förut, och jag kommer att få negativ respons för detta inlägg i form av -karma.

Folk får bära vilken klädsel dom vill, så länge den följer lagen. Jag står för detta, men avlägger ändå min åsikt som ett test för hur många öl-linne-bärare vi egentligen har på detta förum :na:

Skål!

Packan det finns folk som bär den under skjortan, helt ok eller? Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har både Chang och Singha linne men det var ett tag sedan man hade på sig dem. Jag tror att dem har "krympt" i tvätten. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Ja du innan jag skulle sätta på mej ett linne!!!!

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Packan det finns folk som bär den under skjortan, helt ok eller? Maitan.

Fullständigt okej att även bära linnen över tröjan.

Delade bara med mig om vad jag tycker om dessa linnen.

No hard feelings, som man brukar säga. :friends:

Ändrades av Packan
Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart har man haft changlinne på sig,annars har man inte varit i Thailand.Mvh Måne

Skulle aldrig sätta på mig ett linne, och framför allt inte en med chang, singha eller thaitryck/flagga.

Bara för att man sitter framför en dator behöver man inte se ut som en nerd

computer_nerd-13821.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Så sent som i somras försökte min fru få mig att köpa just ett sådant linne. Jag avböjde men köpte ett linne med Billabong istället :)

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix inget öl-linne här, finns nog inget gräsligare plagg änn ett sådant.

Men jag bär gärna ett vanligt linne av typen som ser ut som en t-shirt utan ärmar.

Annars är jag nog inne på Packan's linje om linnen.

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix inget öl-linne här, finns nog inget gräsligare plagg änn ett sådant.

Men jag bär gärna ett vanligt linne av typen som ser ut som en t-shirt utan ärmar.

Annars är jag nog inne på Packan's linje om linnen.

Menar du ett sådant linne du har på dig i avataren :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du ett sådant linne du har på dig i avataren :whistle:

Nja, den var ett olycksfall i arbetet. Det var ett linne som frugan burit hem och som jag fick använda pga det var den ända rena jag hadde den dagen så den var ett undantag. :whistle:

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Äger inte ett sånt, men det kanske är för att jag är av det kvinnliga könet :giggle:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Äger inte ett sånt, men det kanske är för att jag är av det kvinnliga könet :giggle:

Att bära oversize-linne var väl modernt bland damerna denna sommar :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Äger inget Chang-linne men väl ett Singha-linne som inhandlades i Krabi under den första Thailandsresan. Det ligger

dock och skräpar i garderoben sedan lång tid tillbaks nu. Föredrar pique-tröja när vädret tillåter.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag i Phuket så bär jag linne i stort sätt varje dag på dagtid då jag tycker detta plagg är bäst när det är så varmt som det är,helst hade jag velat gå i bar överkropp men det blir nog lite för mycket så då är linne bra alternativ. På kvällarna när man ska ut o käka eller festa så är det en t-shirt eller Piké tröja som gäller. Är jag i Bangkok osv så kommer linne inte på frågan,samt militär shortsen. Detta funkar bra i Phuket men dock inte i bkk "min mening"

Så till frågan: Självklart så äger jag ett Changlinne :drinks: men just det linnet har jag inte använt så mycket kan jag inte påstå. Köper med mig linnen från sverige så man slipper se ut som en typisk Billabong turist hehehe...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, har ej reklam-linne. Min dam ville också att jag skulle köpa ett Singha-linne men jag tackade nej. Jag har däremot ett helvitt linne och en ärm-lös t-shirt (helvit) som jag använder i hemmet. Men ibland har jag också dessa under en skjorta. :giggle:

Men t-shirts älskar jag, idag har jag mest helvita, men för ett 10-tal år sen så var det mest reklam t-shirts, mest pga att jag fick dem gratis överallt i jobbet. Några av bättre kvalité finns kvar, liksom en del piké-skjortor (tror det heter så) med något litet reklammärke på. :whistle:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Att bära oversize-linne var väl modernt bland damerna denna sommar :whistle:

Kanske det, men inte med Chang-tryck på bröstet :rotfl:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, har inte något, dock T-shirt med såväl elefanten som lejonet, passar bra att ha i trädgården för att inte skrämma grannbarnen med min vackra (omfångsrika) bleka kropp. Emellertid innehavs och används linnen typ basketlinnen, men, och absolut endast i hemmamiljö, ALDRIG i officiella sammanhang till vilket såväl shopping som barbesök hör, men ingen regel utan undantag, jag kan drista mig till att gå till lokalshoppen för att hämta mer öl i just detta linne.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har både linne o t-shirt men har aldrig använt linnet.Min barn tyckte att jag såg ut som en smal strandraggare :dance1:

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag att foppatofflor ser jävligt mycket värre ut. Folk ser ut som mindre vetande när dom har ett par sådana på fötterna. Chang-linne i alla ära, men foppatofflor är värst!

Chang-linne, nej det har jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...