Gson Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Var ute idag o kollade hur det går med bygget,,,,blev några bilder //Gson "Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Oj, den blir stor! Vet du hur stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gson Inlagd Augusti 9, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Hittade detta svar : will be 45 meters high and 25 meters across at the base. It is expected to cost about 30 million baht to complete the giant image Sen när det gäller Guld Buddan så: 12 metres high, made of 22 tons of brass and costing 8 million baht "Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Imponerande bygge! Brukar själv se en Budda staty när vi åker upp till byn. Inte så långt ifrån Chokchai. Har tyvärr aldrig stannat och tittat på den. Väntar tills den är klart Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Såg Gson's bilder från Big Buddha-bygget och lägger in några äldre bilder som jämförelse. 2006 2007 2008 Vägen upp till Big Buddha 2006 och 2008 Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Gson, nice pix! Är du kvar när jag kommer till Los, 3/9? Ett par dagar I Bkk, sen till Nongs by i Ang Thong / Wiset Chai Chan! Jag skickar PM på dig eller ringer up dig! Annars tar vi och , i Gbg! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gson Inlagd Augusti 10, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Klart jag är kvar då Är nog i Pattaya då så du kan ju skita i Bkk & åka till Pattaya istället så blir nog tanten din glad Hör av dig "Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr-noodles Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Dessa runda saker som sitter som håret på budda är väl bara dit limmade Tänk om en sån skulle trilla ner Så det ser lite risky ut Det blir lite trevligare när dom fått väg beläggning hela vägen opp, Ner så kan man rullar hela vägen, & spara soppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Härligt! Ska bli kul o se när den är färdig! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Nähä du Gson! Snackade med Nong igår och sade at vi skulle kunna åka via Pattaya till Koh Chang! Då frågade hon varför. Jag sade att vi skulle träffa dig. Svaret på detta var, Kimmo Pattaya NO GOOD! We go to Koh Chang and relax! Så det blir inget Pattaya! Sköt om dig Gson så hörs vi! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Jajamen, nu lånar jag Gsons tråd! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gson Inlagd Februari 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2009 Det är helt ok Kimmo Kul att se lite bilder nu när den är färdig "Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Då kör jag lite till! Quote Det är helt ok Kimmo Kul att se lite bilder nu när den är färdig Fint är det där uppe! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.