Jump to content
IGNORERAD

Carlsberg är tillbaks i Thailand


Pingislover

Recommended Posts

vem behöver carlsberg när det finns chang !!!!

Det är väl smaken av en god öl.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

fint då räcker det med chang !

Hur folk i Sverige kan gå på bolaget och köpa chang eller Leo är för mig en gåta, för dessa öl är ju ett surrogat i stället för öl. Så jag hoppas innerligt att Carlsberg kommer att säljas på den Thailändska landsbyggden.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur folk i Sverige kan gå på bolaget och köpa chang eller Leo är för mig en gåta, för dessa öl är ju ett surrogat i stället för öl. Så jag hoppas innerligt att Carlsberg kommer att säljas på den Thailändska landsbyggden.

jag köper inte skitchang som finns på bolaget !"! vi pratar om vad som finns i Thailand och inte i sverige eller hur

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur folk i Sverige kan gå på bolaget och köpa chang eller Leo är för mig en gåta, för dessa öl är ju ett surrogat i stället för öl. Så jag hoppas innerligt att Carlsberg kommer att säljas på den Thailändska landsbyggden.

Ja att Chang på bolaget har en annan alkoholstyrka säger väl det mesta.

Inte ens samma öl!

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja att Chang på bolaget har en annan alkoholstyrka säger väl det mesta.

Inte ens samma öl!

Mvh Janne

Chang på bolaget ÄR ju ett öl, ett helmaltsöl till skillnad från risavkoket som säljs på flaska i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att Carlsberg försvann blev det Chang för hela slanten så Chang är för mig en del av den thailändska "kulturen".Viste inte att Chang fanns på bolaget har aldrig sett den där men oavsett så tror jag inte den sullle smaka lika bra som den gör på plats och jag tror inte man skulle få den härliga skallebanken med en svensk variant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inmundigade denna förra veckan. Hade en del förväntningar men den smakade inte nåt speciellt tyvärr.

Nån som ser vart fotot är taget? :-)

post-7490-0-36003100-1318555415_thumb.jp

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att Carlsberg försvann blev det Chang för hela slanten så Chang är för mig en del av den thailändska "kulturen".Viste inte att Chang fanns på bolaget har aldrig sett den där men oavsett så tror jag inte den sullle smaka lika bra som den gör på plats och jag tror inte man skulle få den härliga skallebanken med en svensk variant.

Du behöver inte leta, jag kan personligen garantera att system changen är sämre än changdraught i Thailand. söker du en Thaiöl i sve så köp leo, det är åtminstånde orginal vara, samma som i Thailand

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver inte leta, jag kan personligen garantera att system changen är sämre än changdraught i Thailand. söker du en Thaiöl i sve så köp leo, det är åtminstånde orginal vara, samma som i Thailand

Har inte druckit chang i sverige på 2år men då smaka de fint,inte som sort guld.men ok.Flytta till Norge så får ni smaka drittöl(skitöl) som tur e att man kan köpa polsköl.

Gnällfi...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte druckit chang i sverige på 2år men då smaka de fint,inte som sort guld.men ok.Flytta till Norge så får ni smaka drittöl(skitöl) som tur e att man kan köpa polsköl.

Gnällfi...

Att diskutera vilken öl som är best är ganska hopplöst eftersom det hänger på personlig smak, personligen så föredrar jag chang classic men dricker gärna även en leo då och då. Singha finns inte med på världskartan och att flytta till Norge,,,,,,,, njaeee jag bor i Thailand och här finns det ( äkta ) chang i mängder

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...