Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 5 november 2010 17.00


Herr Chang

Recommended Posts

hej hej!!!! ja jag kommer ner till gbg..ska bli trevligt att se er.

nu är de ju inte så väderkänsligt ...

ha en go kväll nu ..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    15

  • L64

    14

  • Bibben

    6

  • Avregistrerad clion

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

ja de e många från götet som inte dyker upp Thaifiskarn rebnel tror ja va från Götet men han bor väll där nere nu åså har vi Tommy som har sin läkare i upgången gemte charlis

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm., låter intressant. Jag tror att det ska kunna gå. Jag är ju inte så frekvent på forumet med inlägg, men hoppas det går bra ändå att dyka upp???

LelleGotland

Ju mer o-frekvent ju mer kul.Dom andra gamla stofilerna känner man ju lite nu(o dom mig :bag: ) så lite friskt in skadar aldrig :great:

Menyn såg ju intressant ut, likaså ölpriserna, så jag får bege mig ut på äventyr utanför min "komfortzon" ;-)

Va f-n, du har ju varit änna ute i förorten så de här ska la funka!

Nja, inte så farligt på själva träffen... värre på efterfesten hos Bibben!

Dessutom är Bibbens trappuppgång feldoserad, trillade en gång när jag skulle hem. Kändes inget just då, men dagen efter desto mer... bidde några blåmärken där! Numera håller jag hårt i trappräcket ;)

Herr Chang har talat.

Hemma hos Bibben e livsfarligt! vill man åka ett helvarv på spårvagnen från ena ändhållplatsen till den andra och komma hem när klockan e 8 på morran så funkar de jättebra :bag:

En liten uppdatering...

Besökte Cicero idag, och man bekräftar nu att det blir after work buffé även 5 november på vår forumtråff. Bufféns exakta innehåll vill man inte uttala sig om, men det blir sannolikt ungefär så här:

Det var gott om lediga platser då jag var där 16.30, så vi kan nog få bord så det räcker.

Vi hälsar alla välkomna till denna förhoppningsvis gemytliga forumträff!

Herr Chang har talat.

Ser ut som att jag kanske får ändra på upplägget denna dag och sätta jobbträffen i andra hand :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som att jag kanske får ändra på upplägget denna dag och sätta jobbträffen i andra hand :drinks:

Jag trodde att MPR-träffarna alltid kom i första hand :drinks:

Ändrades av MickeSurin
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde att MPR-träffarna alltid kom i första hand :drinks:

Inte alltid faktiskt, Skåneträffen kom denna gång i andra hand, Hooters kom före :crazy:

Men de e ungefär som när jag planerar resor, reseplanen ändras hela tiden under planeringsstadiet innan alla bitar faller på plats.Nästa resa blir tex inte alls som planen var för några månader sen men de e inget man deppar över!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske dyker upp, först blir de gratis-krubb på lilla london o sen e meningen att man skall träffa arbetskamraterna på nån jävla bowling... men här skall fasen inte bowlas iaf!

Fan du var ju en hejare på Bowling i Gnällbältet :whistle::drinks:

Ha det Gött MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var där förra fredagen vid 5- tiden och då var det bara ett fåtal platser kvar på verandan, där buffén intas. Ungefär detsamma när vi lämnade runt 7. Så här nöjd kan man se där, även om inte själva buffén var någon höjdare.

post-3517-0-78367200-1288379437_thumb.jp

Alternativet är deras tapasmeny som verkar spännande till överkomliga priser och som jag tror kan intas i restaurangdelen om man nu skulle föredra detta.

post-3517-0-78367200-1288379437_thumb.jp

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan du var ju en hejare på Bowling i Gnällbältet :whistle::drinks:

Ha det Gött MVH Svampen :wai:

Käre Svamp, jag var bäst på bowlingen.Hann bara innanför dörren där innan en viss Sir Måne kidnappade mig till baren och bjöd på fruktdrinkar som inte mättes i cl utan i dl.Sen minns jag inte möcke mer :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Käre Svamp, jag var bäst på bowlingen.Hann bara innanför dörren där innan en viss Sir Måne kidnappade mig till baren och bjöd på fruktdrinkar som inte mättes i cl utan i dl.Sen minns jag inte möcke mer :bag:

Hur var det med hotellfrukosten och tågtiderna dagen efter :giggle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur var det med hotellfrukosten och tågtiderna dagen efter :giggle:

Jo, dom var ontime! :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Lenno,

Det kan nog bli ganska fullt framåt kvällen. Jag får väl försöka komma dit tidigt och försöka sno åt mig minst tio platser...

För övrigt meddelar fru Chang att hon kommer att närvara. Så länge hon står ut med vårt gagg ;)

Också intressant är att lokalen Cicero finns i har hyst många olika restauranger genom åren. Under en tio-årsperiod var det nytt namn varje år. Sittande tvärs över gatan på Linneterassen uppmärksammade vi detta, och jag undrade ju om det låg någon slags förbannelse över denna lokal. Fru Chang döpte då raskt stället till "pii bar"...

I rättvisans namn ska sägas att Cicero nu är på sitt andra år, eller kanske tredje. Minns inte riktigt.

En liten överraskning från Jomtien är också på gång... exakt vad får ni förhoppningsvis se på fredag!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten överraskning från Jomtien är också på gång... exakt vad får ni förhoppningsvis se på fredag!

Herr Chang har talat.

Maitan e hemma!

Jag vänder på schemat iaf, träffen först o sen får de bli folket på jobbet!

Va e de för tid på stället? skrecs väl tidigare men kan inte backa nu mitt i inlägget.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan e hemma!

Jag vänder på schemat iaf, träffen först o sen får de bli folket på jobbet!

Va e de för tid på stället? skrecs väl tidigare men kan inte backa nu mitt i inlägget.

Hehe...

Officiell tid är 17.00, men jag är nog där tidigare. Gissningsvis är vi där till 23.00, vad som händer sedan vet ingen ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan e hemma!

Jag vänder på schemat iaf, träffen först o sen får de bli folket på jobbet!

Va e de för tid på stället? skrecs väl tidigare men kan inte backa nu mitt i inlägget.

Lamaien man ej vet vad som kan hända, en sak är klar man längtar till götet för några dagar.

Ta några pilsner plus nån go whisky, runt Linne´ Mvh Maitan. :drinks::whoco5:

Ändrades av Maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe...

Officiell tid är 17.00, men jag är nog där tidigare. Gissningsvis är vi där till 23.00, vad som händer sedan vet ingen ;)

Herr Chang har talat.

Jag kommer och hjälper till med att hålla bord HC,16.00 blir väl bra,Tennek är ju oxo i stan så han dyker säkert upp :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan e hemma!

Jag vänder på schemat iaf, träffen först o sen får de bli folket på jobbet!

Va e de för tid på stället? skrecs väl tidigare men kan inte backa nu mitt i inlägget.

Det blir svårt för Maitan att åka till Göteborg denna hälj!!

Han har Grisfest på sitt eget ställe!

Inte läge att dra hit sväng!

http://www.maipenrai.se/forum/t/10866-forden34-inbjuder-till-grisfest-pa-maitans

pigge01

PS//Mitt inlägg 1300!!

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju mer o-frekvent ju mer kul.Dom andra gamla stofilerna känner man ju lite nu(o dom mig :bag: ) så lite friskt in skadar aldrig :great:

Va f-n, du har ju varit änna ute i förorten så de här ska la funka!

Jaså? Kärrön menar du? ;-)

Hemma hos Bibben e livsfarligt! vill man åka ett helvarv på spårvagnen från ena ändhållplatsen till den andra och komma hem när klockan e 8 på morran så funkar de jättebra :bag:

Hmmm, verkar som många har haft problem efter mina efterfester. Det måste väl betyda att de varit lyckade... ha ha ha :drinks:

Ser ut som att jag kanske får ändra på upplägget denna dag och sätta jobbträffen i andra hand :drinks:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir ingen träff här!

bilen bidde stulen inatt :diablo:

Skall direkt efter jobbet imorgon bosätta mig i garaget med en fet grogg och försöka få igång den gamle dieseln som har stått några år.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan väl ta och "låna" någon annans bil..är det inte så det går till uppe i boskapsgården :dance:

PS.jag har sett en snygg merca på dimmvädersgatan.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta bussen eller vagnen vet ja, så slipper du problemen med att ha bil. :great:

Du behöver inte ens tänka på att parkera :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall försöka komma förbi jag också.

Skall bara hämta dottern på Säve vid 17 tiden, om inte hennes pojkvän gör det…

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir ingen träff här!

bilen bidde stulen inatt :diablo:

Skall direkt efter jobbet imorgon bosätta mig i garaget med en fet grogg och försöka få igång den gamle dieseln som har stått några år.

Skit det där Lamaien, hjälpte den fetta groggen eller. :whistle:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan väl ta och "låna" någon annans bil..är det inte så det går till uppe i boskapsgården :dance:

PS.jag har sett en snygg merca på dimmvädersgatan.

Du kan väl ge mig dina bästa bilknyckartips sen när du kommer hit till jobbet :crazy:

Ta bussen eller vagnen vet ja, så slipper du problemen med att ha bil. :great:

Du behöver inte ens tänka på att parkera :giggle:

Är alldeles för bekväm av mig för att skippa bilen och ibland finns ju de behov på riktigt oxå B)

Skit det där Lamaien, hjälpte den fetta groggen eller. :whistle:

Vet jag inte än, imorgon e de jag skall till garaget så jag återkommer med hur de gick :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...