Farang Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 En uppföljare till baksidan, och som alla vet så blir uppföljaren aldrig lika bra. Men lägger iallafall inte in bilderna i huvudinlägget member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 8, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Börjar med dessa 15 ikväll Från soi 8 i Pattis Nu e vi i Phuket, en av dom fick följa med Happy Night Bar, blev en del kort där Och så hamnade jag på dom där grottbarerna eller vad man ska kalla dom Soi Eric tror jag Bangkok, Nana Plaza Raka armhålorna med pincett, låter aj som fan tycker jag Vilse nånstans i Bangkok Och så liten avslutning från NID som alla vet var det ligger? Blir kanske mer imorgon om jag orkar member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Ja den va värd att vänta på. Gå och lägg dej nu så att du orkar med mer imorgon. hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wwwebster Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Snyggt Farangen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Bra initsiativ Farang. Trevliga bilder . Jag ska slänga upp en tråd här vid nåt tillfälle. Finns ju lite bilder på burken min. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Quote Och så liten avslutning från NID som alla vet var det ligger? Inte jag Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 8, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Quote Inte jag Tack vare Nerikes fantastiska länk http://www.pattayaph...evRUPCrkcmD8CEA member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Quote Tack vare Nerikes fantastiska länk http://www.pattayaph...evRUPCrkcmD8CEA Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Grymt bra! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lh Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Quote Men lägger iallafall inte in bilderna i huvudinlägget Se och lär av Farang! Alltid kul att se andras bilder men inte samma 50 ggr. Mvh l.h Mvh l.h Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Ja du Farang... Du vet allt hur du ska få oss på gott humör.. Nu blir det att gå på toa och använda högernäven... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Quote Ja du Farang... Du vet allt hur du ska få oss på gott humör.. Nu blir det att gå på toa och använda högernäven... Rock on! Fröken Höger på besök eller Lena Handén? Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Jag tror att båda var här Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 10, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Kör på med 5 till iallafall Oj, här var det sent, och Farang hade inte vett på att gå hem och lägga sig Uppe tidigt en morgon, så tidigt att jag till och med såg munkarna Inte bara thaitjejer runt stången, norska var hon visst Tråkig servitris som tiggde drinkar, hade hon smilat mer hade hon fått fler Bara älskar denna T-shirt, köpte en till mig själv member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd Augusti 10, 2008 Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Woooooooooooow farang Tack för det! Vänta med spänning på flera foton på framsidan. Gärna några som enbart får visas i "Nightlife" Hälsning Svarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 10, 2008 Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Jodå, svarten.. Vackra bilder, fast för tidigt på dagen...Måste bli av med ruset från igår.. Har en fantastisk huvudvärk, som inte vill försvinna.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 11, 2008 Dela Inlagd Augusti 11, 2008 Farang Jag ser att dom har placerat fläktarna rätt, såg även att du hade a la naturell fläkt också Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Fina damer ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 19, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Vet inte var gränsen går här egentligen på Nightlife, postade baksidan på denna damen och dom bildena rök. Framsidan kanske går bra? (Tyvärr inte, Farang. Herr Chang har talat.) member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Tack för de fina bilderna Farang Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 19, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2008 QuoteVet inte var gränsen går här egentligen på Nightlife, postade baksidan på denna damen och dom bildena rök. Framsidan kanske går bra? (Tyvärr inte, Farang. Herr Chang har talat.) Tyvärr är HC så inskränkt så han tror att alla thaitjejer är prostituerade bara för dom poserar. Det var tydligen där gränsen gick. Lustigt nog så var denna bruden en av dom fåtal postade som inte fått varken en baht eller ladydrink, utan hon poserade för hon tyckte det var kul. Så är det prostituion och pengar det gäller HC, så är det dom andra som skall raderas... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Härliga bilder Thomas!! Både sötnosar och skator i en härlig blandning. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Hej Farang, Vad som gäller är vilket intryck bilderna ger, inte någon möjlig ej verifierbar sanning bakom dom. Det är möjligt att jag har för livlig fantasi, men nu är jag moderator och då agerar jag enligt mitt eget omdöme. Inte ditt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Ehhhhhh var det nån bild som var mer utmärkande än nån annan i tråden? såg en tjej som posade på hotellrummet, varken naken eller mindre kläder än nån annan i varma Thailand, stångbilderna är ju mera sexiga än den där andra tråkbilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu