Jump to content
IGNORERAD

Cowboys In Paradise

Leni

Recommended Posts

Visserligen har jag sett en resebyrå som stavade kuta med två t:n, trodde att det var en felstavning, tills nu

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Synd att Maja inte är kvar här, där hade vi sanningen om Bali

Det är så man mår illa som Maja skulle säga hahaha, nä jag mår inte illa utan det var ett litet skämt.

Kul film det blir ett plus det visste jag inte att svenska tjejer åkte till Bali för den saken har mest läst om Turkiet,Afrika, Spanien

Skulle vilja se en svensk dok-film om det, så vi slipper se alla dok-filmer om Thailand som gör oss killar till pervesa svin som åker till Thailand.

Fast skulle inte tro att nån skulle våga det för då kommer hela feministmaffian efter en, och beskyller att det är ren lögn och att ni vinklar bara till er fördel

bara för att en tjej har haft en balikille och att dom åker dit för sol och bad och att det inte handlar om pengar.

Dom skull ljuga sig blåa, för inte utnjuttar en svensk tjej en fattig kille som måste sälja sig för brödfödan.

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

förekommer ju friskt i Thailand också, lite brunbrända boys med solglasögon på beachen i södra o många västerlänska kvinnor smälter!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...