Jump to content
IGNORERAD

Original PC spel i Phuket?


Chiefen

Recommended Posts

Jag hör ju till den generationen som växte upp när PCn började lanseras. Därför tycker jag det kan vara kul att ibland lira lite spel på datorn istället för att bara sitta och hänga på forum och youtube.

Vill kunna köpa lite originalspel så att jag kan lira online. Finns det överhuvudtaget några original i Thailand? Då tänker jag på både DVD filmer och PC spel.

Om jag får lov att orera lite så skulle jag nästan vilja strypa de asiatiska översättarna. Deras engelska är ju totalt värdelös. Visst kan jag förstå vad folk säger på engelsktalande filmer men jag har nedsatt hörsel så det underlättar med text eftersom jag inte hör vad som sägs alla gånger :blahblah22: .

Ädditt: Jag är i Patong så om någon vet något bra ställe att handla original så please let me know :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hör ju till den generationen som växte upp när PCn började lanseras. Därför tycker jag det kan vara kul att ibland lira lite spel på datorn istället för att bara sitta och hänga på forum och youtube.

Vill kunna köpa lite originalspel så att jag kan lira online. Finns det överhuvudtaget några original i Thailand? Då tänker jag på både DVD filmer och PC spel.

Om jag får lov att orera lite så skulle jag nästan vilja strypa de asiatiska översättarna. Deras engelska är ju totalt värdelös. Visst kan jag förstå vad folk säger på engelsktalande filmer men jag har nedsatt hörsel så det underlättar med text eftersom jag inte hör vad som sägs alla gånger :blahblah22: .

Ädditt: Jag är i Patong så om någon vet något bra ställe att handla original så please let me know :wai:

Tja

Dem kanske kan hjälpa dig? http://www.phuketcommerce.com/

mr chaweng

Link to comment
Dela på andra sajter

Ädditt: Jag är i Patong så om någon vet något bra ställe att handla original så please let me know :wai:

Prova på Robinson, andra eller om det var tredje våningen har en hel del datagrejer.

Om de har spel ska jag låta vara osagt men du kan ju ta en sväng dit och se vad de har när du ändå är på plats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tesco Lotus, Big C och Carrefour har ett ganska bra sortiment men det beror ju förstås på vad du är ute efter, jag tror de har mest så'nt som är populärt just nu.

Inne på Jungceylon så finns det väl också nå'n butik om jag inte minns fel.

Mittemot Carrefour så finns det nå'n form av outlet som säljer CD/DVD/Spel. Men orginal ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och slirade lite på Jungceylon men hittade inte något. Ska ta mig en närmare titt när jag inte har frugan i släptåg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...