Jump to content
IGNORERAD

Holland - Sverige

jens

Recommended Posts

Hej!

Vi tänkte försöka se matchen hemma ikväll men vet inte om den går på ngn av de kanaler vi har..

Ngn som vet vilken kanal som kan tänkas sända matchen här i Thailand? Vi har epsn, star sports, true sports 1-5 men vi kan inte hitta ngn tablå.

Tack

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Dela på andra sajter

Hej!

Vi tänkte försöka se matchen hemma ikväll men vet inte om den går på ngn av de kanaler vi har..

Ngn som vet vilken kanal som kan tänkas sända matchen här i Thailand? Vi har epsn, star sports, true sports 1-5 men vi kan inte hitta ngn tablå.

Tack

Hej Jens vet ej vilken kanal tyvärr, men resultatet kommer att bli 1 - 3 Mvh Maitan. :great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Hej Jens vet ej vilken kanal tyvärr, men resultatet kommer att bli 1 - 3 Mvh Maitan. :great:

1-3 tycker jag låter bra! :drinks:

Dela på andra sajter

Bra där Mait härlig inställning det gillar jag!

Dela på andra sajter

För er i Thailand så skriver "wadde" på annat forum så här.

Halloj!!

Kan glädja er att den går på thai tv och börjar 01.30 , sändningen börjar 01.25...

ch7 i vanliga kabelnätet...

Heja Sverige!!

haha

Så lite så.

http://www.ch7.com/schedule/schedule.aspx

där e beviset

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Hej!

Tack

Vill du sitta hemma och titta, så kan du kolla här.

Vill du ha sällskap när du tittar, så kommer det att sitta lite gubbar på El Dorado och titta. :drinks:

Dela på andra sajter

Ja det skålar vi för, för min del vatten. Har två dagar kvar med medecin. Maitan. :drinks:

Skål! Ska ta en chang ikväll för dig också..

För er i Thailand så skriver "wadde" på annat forum så här.

Tack, verkar perfa.. Har förhoppningsvis den kanalen

Vill du sitta hemma och titta, så kan du kolla här.

Vill du ha sällskap när du tittar, så kommer det att sitta lite gubbar på El Dorado och titta. :drinks:

Tack, vi skulle egentligen se matchen hos erik i lamai tänkte vi, men vi har fått lita magsjuka i gänget så det blir nog till vara hemma..

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...