Jump to content
IGNORERAD

Ankan


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Ankan

    17

  • Vikingen73

    7

  • Farang

    7

Mest aktiva i denna tråd

För en dryg månad sen sen satt jag på en bar i Patong när "Ankan" kom och satte sig vid "mitt" bord   :great:

Tyvärr tog det mindre än 1 min innan hon bytte bord   :cry:

Tyder på god människokännodom  :frown:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ankan är inte bara modig med skinn på näsan.

Hon är en hjältinna bland svenska kvinnor.

Tänk om fler vore som hon.

Många fördomar skulle förintas.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja,hon är söt,hon är tuff och har skinn på näsan.Bara positivt från mej
''

Hoppsan hejsan kerstin tack för den. det tar jag som en STOR komplimang från dig

Quote

Ja,hon är söt,hon är tuff och har skinn på näsan.Bara positivt från mej

Nämen tackar så jätte.. skinn på näsan måste man ha för att klara av er på dessa forum har ett par års erfarenhet om man så säger   :wink:

hade det dock innan me hehe. tack för det positiva   :wai:

Quote

För en dryg månad sen sen satt jag på en bar i Patong när "Ankan" kom och satte sig vid "mitt" bord   :great:

Tyvärr tog det mindre än 1 min innan hon bytte bord   :cry:

Tyder på god människokännodom  :frown:

Ehh nu backar vi lite. jag va nere i Patong i April...

vem är du och var isåna fall om det är då skedde detta? så elak är jag inte  *om jag nu inte va dyngrak dårå vilket skedde ofta när jag va där*   :drunk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi 3 låg i samma säng, så hade jag inte klättrat över Ankan, för att komma till BTT...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ankan.

Tidsminnet sviker lite när man är i Thailand, men det var på "Eric´s Shooter Bar" - kanske mer känds som "Kentas Bar" Soi Eric, Patong.

Någon lite klocka som ringer ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om vi 3 låg i samma säng, så hade jag inte klättrat över Ankan, för att komma till BTT...

MVH Tommy

haha tack för den komplimangen  :D:lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ankan.

Tidsminnet sviker lite när man är i Thailand, men det var på "Eric´s Shooter Bar" - kanske mer känds som "Kentas Bar" Soi Eric, Patong.

Någon lite klocka som ringer ?

oj vännen där satt jag många kvällar nu får du nog precisera dig liiite mer  :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ankan.

Vad ska jag skriva mer, när det inte var mer än ett möta på mindre än 1 min  :frown:

I sanningens namn kan jag erkänna att dina kompisar kom och påpekade att kvällen var vikt för ett bar lite länge in på gatan .

Kul att träffas , även upp det blev en mycket kort "date"  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Mobbingen här på Mpp har varit rätt omfattande,bara ett fåtal av " medlemmarna" ägnar sig åt sådant. Håller man på med trakasserier av andra medlemmar är man ingen medlem!Dina inlägg upplever jag som positiva,skaka om lite osv. fortsättså. Enligt gamla skrifter utveckling sker enbart från kaos,Utan ja sägare och lismande anhängare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tommy!

Hade Ankan fått bestämma så hade inte du legat i hennes och min säng.

Du hade fått sova på toa.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ankan, om du får bestämma..

Ska du hoppa i bingen med BTT eller skall jag och Thorsten Flink komma och hälsa på nån helg?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ankan, om du får bestämma..

Ska du hoppa i bingen med BTT eller skall jag och Thorsten Flink komma och hälsa på nån helg?

oj fan svårt val där.

men ni 2 och mig imellan tar jag anytime  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den här tråden kommer nog bli flyttad till nightlife snart.  :lol:

Hoppas det, så kan jag och Thorsten posta bilder från träffen :D

Nästa helg om Thorsten kan, Ankan?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ankan!

Kan skicka några bilder till dig,

så får du se att jag faktiskt ÄR en snygg kille.

Även horbockar kan vara det.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Mobbingen här på Mpp har varit rätt omfattande,bara ett fåtal av " medlemmarna" ägnar sig åt sådant. Håller man på med trakasserier av andra medlemmar är man ingen medlem!Dina inlägg upplever jag som positiva,skaka om lite osv. fortsättså. Enligt gamla skrifter utveckling sker enbart från kaos,Utan ja sägare och lismande anhängare.

Mobbningen va det jag tog upp då jag anser och gör det fortf.

att på TT så förekom det i STOR grad till höger och vänster OCH det sågs väldigt mycket mellan fingrarna

nu när det blivit ett nytt forum ala MPR så ja det fortsätter men nu är det på ett sätt ombytta roller

då jävlar har moderatorer samt Kim vaknat..

det bannas helt plötsligt till höger och vänster och då snackar vi inte 1 pers utan flera, sen uttalar sig Kim på ett sätt som får mig att undra och fler..

och jag tycker han kan svara på mitt inlägg jag gjorde i den andra tråden öppet eller via pm väljer han själv!!

jag försvarar ingen jag försvarar mig själv men ni måste ju se va som försigår.. nått fulspel är på g frågan är bara varför

BTT kan inte du pm:a mig en bild på dig så jag vet vad jag har för snygging på andra ändan som ger mig dessa söta kommentarer   :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ankan!

Kan skicka några bilder till dig,

så får du se att jag faktiskt ÄR en snygg kille.

Även horbockar kan vara det.

BTT

hann posta inna jag såg ditt inlägg men hemskt gärna

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ok, Ankan jag känner dej inte ,men jag tycker att du har sunda åsikter,Kör hårt med knäppskallarna här,det finns en del!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Quote

hann posta inna jag såg ditt inlägg men hemskt gärna

Snälla, snälla Ankan tala om för oss andra när han gjort det . Tror inte du vågar BTT.  :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Någon mer som tycker att ankan är söt.

BTT

Ja självklart, bilden som hon har i sin profil är riktigt cool och visar en blond svensk pingla.   :yes:

Inte alla snygga kvinnor är thai, finns ovanligt gott om dom i gamla Svedala också.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Snälla, snälla Ankan tala om för oss andra när han gjort det . Tror inte du vågar BTT.  :na:

Jag har inte fått nån bild än ju  :cry: han skämtade nog me mig bara

Kim tack för komplimangen  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...