Jump to content
IGNORERAD

Ankan


broder tuk tuk

Recommended Posts

Quote

Tror mest du är avundsjuk för att tjejerna inte gillar dig lika mycket som de gillar mig.

BTT

Men BTT, det är du som säger att alla tjejer gillar dig...

Vi har inte hört det från någon annan en dig själv, så det blir ju svårt att ta detta på allvar...

Jag kanske själv ska starta en tråd, där jag skriver att jag är den vackraste som finns..

Men det betyder inte att det stämmer för det... :D

Så för det eget bästa...Tagga ner..

Det är genant att läsa, hur mycket du tycker om dig själv..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Ankan

    17

  • Vikingen73

    7

  • Farang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Narcissism betecknar i modern psykologi en mer eller mindre abnorm böjelse för självbespegling, yttre eller inre - en förälskelse i den egna bilden, den egna personligheten. Narcissism utmärker sig för överdriven känsla av betydelse och överlägsenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Quote

Narcissism betecknar i modern psykologi en mer eller mindre abnorm böjelse för självbespegling, yttre eller inre - en förälskelse i den egna bilden, den egna personligheten. Narcissism utmärker sig för överdriven känsla av betydelse och överlägsenhet.

:great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror mest du är avundsjuk för att tjejerna inte gillar dig lika mycket som de gillar mig.

BTT

Det här kommer nog att bli en bra kanditat som årets citat här på forumet. Jag vet inte om du sett att du fått ett fint pris för "årets ursäkt" och jag lovar att nominera dig till priset "Forumets hetaste giggolo" om du taggar ner lite om hur snygg du är. En paus åtminstone för detta har gått från komik till tragikomik att läsa samma sak hela tiden.

Snälla tagga ner nu, för du vill väl ha ditt pris. Taggar du inte ner så kommer du garanterat att bli nominerad till priset för "Årets mest irriterande upprepning". :crazy:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett svenskt ord som jag fick lära mig ganska tidigt var "Tabu".

Själv har jag inget emot BTT's beröm till sig själv om hur snygg han är.

Jag bara tycker det är äckligt med att han skriver "tabu-saker" i den allmänna delen av forumet när det finns Nightlife för sånt. Och att nästan varje inlägg bara handlar om sex blir det som ni svenskar säger "samma skiva om och om" så folk tröttnar och blir irriterade på det tjatande om hans sexliv i stället.

För övrigt så tycker jag att BTTs liv verkar intressant.

Skulle tycka det är kul om BTT startar en egen tråd om sitt liv, hur snygg han är, hur livet som sexköpare, hur livet som sexsäljare mot kläder är - på Night Life. Har ju inte hört så mycket om manliga sexsäljare, och ännu mindre om att man får kläder som betalning. Jag lovar att bli en trogen läsare på BTTs egen tråd om sitt liv inom den branchen.

Känner till det här ordet på thai men har aldrig haft tillfälla att använda det: Poo chai pbaai lueang - Mannen med gul lapp - alltså manlig prostituerad.

Mvh

Magrood

- som börjar blir tjatig själv - :frown:

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Vi får avvakta och  se vad ankan har att säga.

Hon kanske inte alls gillade mitt utseende.

Ska lägga in en bild jag vet bara inte hur man gör, är inte så bra på sånt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi får avvakta och  se vad ankan har att säga.

Hon kanske inte alls gillade mitt utseende.

Ska lägga in en bild jag vet bara inte hur man gör, är inte så bra på sånt.

BTT

Tack för ditt PM med bilden, ska lägga in den åt dig. Var det du till vänster och Mr BomBom till höger eller var det tvärtom? :y15:

Mvh hjälpsamme Swippe

dudes_of_month_167.gif

dudes_of_month_167.gif

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra där Swippe!

:D:D:D

:great:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack för ditt PM med bilden, ska lägga in den åt dig. Var det du till vänster och Mr BomBom till höger eller var det tvärtom? :y15:

Mvh hjälpsamme Swippe

Hej Swippe!

Tack för att du delar med BBT:s och HBB:s foto! Jag tycker att båda är jättesnygga men tyvärr har jag redan den perfekta partnern. Jag tycker att HBB också borde kunna jobba ihop en stor mängd märkeskläder som vår prostituerande vän BTT!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Tack för ditt PM med bilden, ska lägga in den åt dig. Var det du till vänster och Mr BomBom till höger eller var det tvärtom? :y15:

Mvh hjälpsamme Swippe

Underbart kul...  :D:D:D

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Swippe :D

BTT, hellre en snygg karl än en ful kärring :wink:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar förresten, som några andra...

Vad har denna tråd att göra bland "Thailand, eller Thai i Sverige"? :morgon:

Är det för att BTT inte kan läsa Nightlife, som det är ok att skriva vilken smörja som helst här?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy!!

Sluta haka på BTT, han har sin plats!

Sin sätt att skriva!

Bananen är mera iriterande!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kanske dags för ett uttalande från Ankan nu angående Broders utseende?

Gör inget om du är ärlig.

Jag är inte så känslig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Men herregud.vad är det att tjata om BTT? upp med lite bilder här från nån resa eller dyligt så alla får se..är väl inte så farligt!!

Sen är väl utseèndet inget att hålla på att tjata om, jag är snygg han är ful osv osv..äääähhhhh skit i sånt där nu.

Ps. (ironi) du kommer ändå aldrig att bli lika snygg som mig :D:D:D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Undrar förresten, som några andra...

Vad har denna tråd att göra bland "Thailand, eller Thai i Sverige"? :morgon:

Är det för att BTT inte kan läsa Nightlife, som det är ok att skriva vilken smörja som helst här?

MVH Tommy

Excaktemente. Den här tråden är ett lågvattenmärke. En tråd på ett Thailandsforum där dessutom en svensk tjej är medelpunkten. Men BTT kanske har ledsnat på thaitjejer...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Att BTT så envist försöker få bekräftelse känns lite märkligt.

Om herr BTT hade haft ett gott självförtoende så tror jag inte intresset för någon utomstående bedömning varit aktuell.

Personligen har jag alltid blivit förvånad över att jag blivit föremål för andra tjejers intresse, eftersom jag aldrig upplevt mig som attraktiv. Men bevisligen så har jag andra egenskaper som attraherar det motsatta könet och dessa egenskapr lever jag gott på!   :mdr:

Det är därför ganska komiskt att läsa om alla "handsome man" (ibland yngre) som inte kan ta åt sig att en äldre kille kan fånga intresset hos en yngre tjej utan att plånboken är inblandad.     :mdr:

Men den erfarenheten kommer säkert med åren.   :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nejdå Broder har inte ledsnat på thaitjejer.

Även de är välkommna in på min messenger och kolla bilder.

Adressen är:

robertlee102@hotmail.com

Alla medlemmar är välkommna in för lite tjat emellanåt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Att BTT så envist försöker få bekräftelse känns lite märkligt.

Om herr BTT hade haft ett gott självförtoende så tror jag inte intresset för någon utomstående bedömning varit aktuell.

Personligen har jag alltid blivit förvånad över att jag blivit föremål för andra tjejers intresse, eftersom jag aldrig upplevt mig som attraktiv. Men bevisligen så har jag andra egenskaper som attraherar det motsatta könet och dessa egenskapr lever jag gott på!   :mdr:

Det är därför ganska komiskt att läsa om alla "handsome man" (ibland yngre) som inte kan ta åt sig att en äldre kille kan fånga intresset hos en yngre tjej utan att plånboken är inblandad.     :mdr:

Men den erfarenheten kommer säkert med åren.   :wai:

BTT #2 

Du och BTT borde bli bukbröder.  :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

BTT #2 

Du och BTT borde bli bukbröder.  :mdr:

Med tanke på  buzzens utökade studier över alla barer i Pattaya så är nog sannolikheten större att BTT och Buzzen har någon form av släktskap! 

Men vem klandrar er.. lev idag, imorgon kan det vara försent.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hellre bukbröder än kukbröder

Nu kommer censuren att förstöra det komiska,

men det ska vara k...k bröder.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Narcissism betecknar i modern psykologi en mer eller mindre abnorm böjelse för självbespegling, yttre eller inre - en förälskelse i den egna bilden, den egna personligheten. Narcissism utmärker sig för överdriven känsla av betydelse och överlägsenhet.

Väldigt bra skrivet  :rofl: Men BTT besitter tydligen inte den förmågan att ta åt sig sånt här så det blir nog mest ett slag i luften bara  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...