Jump to content
IGNORERAD

Ankan


broder tuk tuk

Recommended Posts

Quote

Ja självklart, bilden som hon har i sin profil är riktigt cool och visar en blond svensk pingla.   :yes:

Inte alla snygga kvinnor är thai, finns ovanligt gott om dom i gamla Svedala också.

Jag och BTT är också söta...Glöm inte det.. :crazy:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Ankan

    17

  • Vikingen73

    7

  • Farang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Mobbningen va det jag tog upp då jag anser och gör det fortf.

att på TT så förekom det i STOR grad till höger och vänster OCH det sågs väldigt mycket mellan fingrarna

nu när det blivit ett nytt forum ala MPR så ja det fortsätter men nu är det på ett sätt ombytta roller

då jävlar har moderatorer samt Kim vaknat..

det bannas helt plötsligt till höger och vänster och då snackar vi inte 1 pers utan flera, sen uttalar sig Kim på ett sätt som får mig att undra och fler..

och jag tycker han kan svara på mitt inlägg jag gjorde i den andra tråden öppet eller via pm väljer han själv!!

jag försvarar ingen jag försvarar mig själv men ni måste ju se va som försigår.. nått fulspel är på g frågan är bara varför

BTT kan inte du pm:a mig en bild på dig så jag vet vad jag har för snygging på andra ändan som ger mig dessa söta kommentarer   :wink:

Ibland blir man beskylld för att inte banna och ibland blir man beskylld för att man bannar. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ibland blir man beskylld för att inte banna och ibland blir man beskylld för att man bannar. :)

Jotack den har man varit me om många ggr. därav gav jag mig in i leken ang detta

just av den anledningen att man själv suttit där du sitter nu...

men jag lärde mig otroligt mycket av att lyssna på alla medlemmar också inte bara att agera själv eller med hjälp av moderatorerna

och där gäller det verkligen att han folk man litar på till 100%

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jotack den har man varit me om många ggr. därav gav jag mig in i leken ang detta

just av den anledningen att man själv suttit där du sitter nu...

men jag lärde mig otroligt mycket av att lyssna på alla medlemmar också inte bara att agera själv eller med hjälp av moderatorerna

och där gäller det verkligen att han folk man litar på till 100%

Jag har ju drivit thaiforum sedan juli år 2000 så jag är ingen duvunge själv heller.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Mobbningen va det jag tog upp då jag anser och gör det fortf.

att på TT så förekom det i STOR grad till höger och vänster OCH det sågs väldigt mycket mellan fingrarna

nu när det blivit ett nytt forum ala MPR så ja det fortsätter men nu är det på ett sätt ombytta roller

då jävlar har moderatorer samt Kim vaknat..

det bannas helt plötsligt till höger och vänster och då snackar vi inte 1 pers utan flera, sen uttalar sig Kim på ett sätt som får mig att undra och fler..

och jag tycker han kan svara på mitt inlägg jag gjorde i den andra tråden öppet eller via pm väljer han själv!!

jag försvarar ingen jag försvarar mig själv men ni måste ju se va som försigår.. nått fulspel är på g frågan är bara varför

BTT kan inte du pm:a mig en bild på dig så jag vet vad jag har för snygging på andra ändan som ger mig dessa söta kommentarer   :wink:

Det kanske verkar konstigt att vi såg mellan fingrarna i större utsträckning inne på gamla TT men blivit hårdare här men dels så hade vi inte samma möjligheter att begränsa medlemmar som vi ansåg bröt mot reglerna inne på TT. Vi kunde välja att stänga av någon men inget hindrade den personen att i samma sekund regga ett nytt nick från samma IP och fortsätta som vanligt. Vilket hände typ 99 gånger av 100. Detta är fortfarande inte "Fort Nox" så inga större problem att ta sig in igen om man vill, men det blir åtminstone lite svårare. Och dels så måste forumet numera få in lite stålar för att kunna drivas och då måste det helt enkelt städas upp lite. Det kanske är tråkigt i sig men nu är det tyvärr så.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ankan!

Bilder finns på msn chatten.

Har pmat dig

BTT

Btt, jag tror faktiskt att jag är lite snyggare än vad du är...Bara lite, men dock allt snyggare. :glasses:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Btt, jag tror faktiskt att jag är lite snyggare än vad du är...Bara lite, men dock allt snyggare. :glasses:

Rock on!

upp till bevis..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

upp till bevis..

Vågar inte..Du skulle bara bli till dig i trosorna då. :D

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vågar inte..Du skulle bara bli till dig i trosorna då. :D

Rock on!

Jo men tjena..

mycket snack liten verkstad  :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo men tjena..

mycket snack liten verkstad  :na:

Här har du en hel fabrik.. :na:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ok Jag kanske överreagerar  men när man snackar om trosor mm,funderar jag om du vill fortsätta med sånt snack. Jag kanske är en gammal stofil,men gillar du den sortens snack så ok. Jag tycker i alla fall att du rör om i detta forum,bara bra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ok Jag kanske överreagerar  men när man snackar om trosor mm,funderar jag om du vill fortsätta med sånt snack. Jag kanske är en gammal stofil,men gillar du den sortens snack så ok. Jag tycker i alla fall att du rör om i detta forum,bara bra

Skinn på näsan kallas det för  :wink: jag kan va rätt grov själv i och me att jag kan hugga tebax me samma mynt..

jag e inte så finkänslig och jag som sagt tvivlar så starkt på att jag skulle bli till mig i trosorna av att se han.

men jag förstår va du menar. nä du e ingen gammal stofil men jag har varit me förr om man så säger .

tack igen för dina vänliga ord.  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skinn på näsan kallas det för  :wink: jag kan va rätt grov själv i och me att jag kan hugga tebax me samma mynt..

jag e inte så finkänslig och jag som sagt tvivlar så starkt på att jag skulle bli till mig i trosorna av att se han.

men jag förstår va du menar. nä du e ingen gammal stofil men jag har varit me förr om man så säger .

tack igen för dina vänliga ord.  :wai:

Jaha du Ankan så vi möts igen  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ankan: Härligt med en brutta med lite go i.dig kan man ej kalla moralkärring i alla fall.. :great::great::great:

Förresten, jag är nog fan snyggast..åtminstone anser jag det själv på fyllan  :D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ankan: Härligt med en brutta med lite go i.dig kan man ej kalla moralkärring i alla fall.. :great::great::great:

Förresten, jag är nog fan snyggast..åtminstone anser jag det själv på fyllan  :D:D:D

Tackar tackar  :wai:

snyggast. ja jo alla är vi snyggast när vi är fulla  :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Någon mer som tycker att ankan är söt.

BTT

Har du några andra bilder som inte vi kan se eller???

Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan: finns ett gäng bilder på henne på det här forumet, du får väl kika igenom lite reseberättelser... :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Gurkan: finns ett gäng bilder på henne på det här forumet, du får väl kika igenom lite reseberättelser... :lol:

Vad är det för reseberättelser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gurkan: finns ett gäng bilder på henne på det här forumet, du får väl kika igenom lite reseberättelser... :lol:

Ehh. säger som Vikingen73 jag...Vad är det för reseberättelser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...