Jump to content
IGNORERAD

När man vill att nått ska försvinna.

Rogigoal
 Dela

Recommended Posts

Ja hur gör man då??

Tror jag vet hur mpr gör..

Kanske som Burt i lödder,,man huxfluxar lite med händerna så finns det inte

# 27 RIP

Dela på andra sajter

• Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Baa

6

• GammalDansken

5

• noBuzz

4

• nissefisk1

3

Mest aktiva i denna tråd

Syftar du på ditt inlägg?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Har tydligen oxå missat nåt.

Berätta...

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Rogigoal postade en länk till en blogg som tydligen skulle vara en som jag har startat.

För att göra honom och andra besvikna så var det inte jag.

Men dom ska en jävla credit för det arbete dom lagt :lol:

Dela på andra sajter

Någon länkade till en "låtsasblogg" som var föga smickrande för en forummedlem.

/K

Ja den länken läste jag ju,lite rolig ändå men kanske inte för den som råkade ut för den.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja den länken läste jag ju,lite rolig ändå men kanske inte för den som råkade ut för den.

Ingen fara nissefisk1 utan jag är mer imponerad att det finns folk som håller på med sånt.

Man kan undra vad som rör sig bakom deras pannben innan dom kommer på en sån idé.

"Öhhh..du den där jävla lappen är så jävla korkad.nu ska han få.du jag startar en blogg så kommer folk tro att han är bög...höh höh höö...fan va jag är smart."

Dela på andra sajter

Ingen fara nissefisk1 utan jag är mer imponerad att det finns folk som håller på med sånt.

Man kan undra vad som rör sig bakom deras pannben innan dom kommer på en sån idé.

"Öhhh..du den där jävla lappen är så jävla korkad.nu ska han få.du jag startar en blogg så kommer folk tro att han är bög...höh höh höö...fan va jag är smart."

Hahaha.

Dela på andra sajter

Ja men tråden är raderad. Jag sammanfattar: Rogigoal och Tumordoc är r****l och borde inte vara medlemmar här.

Nu var det ju ingen av de ovannämda som tog i så det knakade i blöjan med ord så som "fuck you" idi*t etc etc.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Ja hur gör man då??

Tror jag vet hur mpr gör..

Kanske som Burt i lödder,,man huxfluxar lite med händerna så finns det inte

Då betalar man en liten nätt slant till nån som tycker om att ta bort diverse saker

Dela på andra sajter

Rogigoal postade en länk till en blogg som tydligen skulle vara en som jag har startat.

För att göra honom och andra besvikna så var det inte jag.

Men dom ska en jävla credit för det arbete dom lagt :lol:

Och stor credit till dig som tar det med ro!

Man kan ju bara spekulera i hur kreatörerna av denna blogg skulle reagera om du gjorde något motsvarande...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Man kan ju bara spekulera i hur kreatörerna av denna blogg skulle reagera om du gjorde något motsvarande...

Herr Chang har talat.

Jag spekulerar snarare i huruvida kreatörerna är före detta medlemmar här.

Med streck under "före detta"

Dela på andra sajter

Ett forum som MPR skulle bli oerhört mycket fattigare om folk slutade lägga ut bilder eller berätta något personligt av rädsla att folk ska leta redan på deras namn, address mm och sedan driva rena förföljelsekampanjer.

Nästa gång jag ser någon länka till en riktig eller fejkad sida där en medlem "outas" utan dennes medgivande kommer jag omedelbart stänga av vederbörande.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Herr Chang har talat.

Ja vad ska man gör egentligen när det är en värre sandlåda än på dagis :giggle:

Jag spekulerar snarare i huruvida kreatörerna är före detta medlemmar här.

Med streck under "före detta"

Det är både före detta och aktiva medlemmar som driver sin "kampanj"

Ett forum som MPR skulle bli oerhört mycket fattigare om folk slutade lägga ut bilder eller berätta något personligt av rädsla att folk ska leta redan på deras namn, address mm och sedan driva rena förföljelsekampanjer.

Nästa gång jag ser någon länka till en riktig eller fejkad sida där en medlem "outas" utan dennes medgivande kommer jag omedelbart stänga av vederbörande.

Nu får jag inte skriva vad man får i PM men tydligen så är det rätt åt mig och att "dom" har mer grejer på gång. :)

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag är rädd att den dagen är redan kommen tråkigt nog.

Dela på andra sajter

Varför vänta?

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Varför nästa gång? det är ju redan gjort, varför töja på reglerna? En del skriver lite för saftiga grejer här å blir avstängda men inte nu inte.

Konfundersam

Dela på andra sajter

Varför nästa gång? det är ju redan gjort, varför töja på reglerna? En del skriver lite för saftiga grejer här å blir avstängda men inte nu inte.

Konfundersam

:great:

Beror lite på omständigheterna och för en del kontakterna...tror jag? :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Ja men tråden är raderad. Jag sammanfattar: Rogigoal och Tumordoc är r****l och borde inte vara medlemmar här.

Vad är deras roll i detta?

Om det är de två som startat bloggen bör de väl uteslutas med en gång och för alltid.

Dela på andra sajter

Vad är deras roll i detta?

Om det är de två som startat bloggen bör de väl uteslutas med en gång och för alltid.

Kom igen nu.. jag har absolut inget att göra med tramset i den nämnda tråden, jag gav ett +karma för ett inlägg so handlade om något med en garderob som var roligt skrivet...det karmat föll inte en medlem i läppen.

Denna medlem började sedan skriva ord som F.U. idi*t etc etc..vilket jag inte på nogot sätt bemötte agresivt eller otrevligt, jag endast anmälde dessa inlägg.

Jag har suttit en vecka i utvisningsbåset, så jag passar mig för övertramp och otrevligheter mot andra medlemmar nu, förstår du gammle dansk?.

Så snälla nämn inte mitt nick i detta

Menar du på fullaste allvar att man ska bli utesluten för ett +karma-tryck..

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...