Jump to content
IGNORERAD

En till som fått penisen avskuren


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Tur att pillevicken slängdes i soptunnan och inte kokades i grytan.

www.thaivisa.com/forum/topic/404734-thai-woman-trashes-husbands-member/

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • Glottiz

    3

  • foreverbubbles8

    2

  • Joints

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tur att pillevicken slängdes i soptunnan och inte kokades i grytan.

Ja, ibland har man verkligen tur!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tur att man har bara slöaknivar och inga saxar hemma :whistle::giggle:

Ingen risk att du är otrogen.

Du tackade ju tom nej till en sexig söt tjej i Thailand när hon föreslog att du skulle få ha lite skoj och då var du singel.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ingen risk att du är otrogen.

Du tackade ju tom nej till en sexig söt tjej i Thailand när hon föreslog att du skulle få ha lite skoj och då var du singel.

BTT

Det stämmer att jag tackade nej,det stämmer att jag var singel men hon var varken söt eller sexig.

Att du också hade tackat nej är självklart med tanke på att hon ville ha 5000B för en natt.

För alla vet hur prismedveten du är :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Det blir väl inte mycket till gryta av att koka av en *u*.

Men, det är ett intressant fenomen det där att thaitjejer gillar att skära ***** av sina pojkvänner eller makar om dom råkar fulat lite. Har inte hört att det förekommer i lika stor utsträckning någon annanstans i världen.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

"Thai doctors are world-renowned for the expertise in reattaching severed penises."

Tja, ska man få snabeln svskuren så ska det vara i Thailand :)

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Vad gör man i Thailand utan sin penis?

Då är det bara sadla om och bli Kathoy.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör man i Thailand utan sin penis?

Hahahahahahah Packan där fick du mig att skratta härligt, måste kommit från hjärtat.

Men nu har jag gömmt både kniv å saxen, innan Pen kommer upp till rummet.

Mvh Maitan. :rotfl::rotfl::drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir väl inte mycket till gryta av att koka av en *u*.

Men, det är ett intressant fenomen det där att thaitjejer gillar att skära ***** av sina pojkvänner eller makar om dom råkar fulat lite. Har inte hört att det förekommer i lika stor utsträckning någon annanstans i världen.

Synnerligen genomtänkt inlägg! Thumbs up!

Du menar således att du spenderar 25 timmar av dygnets timmar med att hänga på ALLA forum av detta slag, dvs de som behandlar Gambia, Brasilien, Venezuela, Norge, Polen, Ryssland, Kina, USA, Rumänien.. Ja jag orkar fan inte fortsätta räkna upp världens alla länder faktiskt.

Vidare måste du vara prenumerant på fler tidningar än vad året har dagar...

Uppenbarligen har du alltså full koll på hur många kukar som skärs av varje dag i. Botswana? Hur många var det idag?

Är det de?

Link to comment
Dela på andra sajter

Synnerligen genomtänkt inlägg! Thumbs up!

Du menar således att du spenderar 25 timmar av dygnets timmar med att hänga på ALLA forum av detta slag, dvs de som behandlar Gambia, Brasilien, Venezuela, Norge, Polen, Ryssland, Kina, USA, Rumänien.. Ja jag orkar fan inte fortsätta räkna upp världens alla länder faktiskt.

Vidare måste du vara prenumerant på fler tidningar än vad året har dagar...

Uppenbarligen har du alltså full koll på hur många kukar som skärs av varje dag i. Botswana? Hur många var det idag?

Tja, det finns visst vissa som har koll på läget.

http://digg.com/news/lifestyle/Angry_Thai_Women_Lead_the_World_in_Penis_Slashings

eller

http://jezebel.com/331323/thai-women-cut-cocks-because-murder-isnt-enough

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Synnerligen genomtänkt inlägg! Thumbs up!

Du menar således att du spenderar 25 timmar av dygnets timmar med att hänga på ALLA forum av detta slag, dvs de som behandlar Gambia, Brasilien, Venezuela, Norge, Polen, Ryssland, Kina, USA, Rumänien.. Ja jag orkar fan inte fortsätta räkna upp världens alla länder faktiskt.

Vidare måste du vara prenumerant på fler tidningar än vad året har dagar...

Uppenbarligen har du alltså full koll på hur många kukar som skärs av varje dag i. Botswana? Hur många var det idag?

Yes, jag har stenkoll på läget!!

Idag på sexan var det nog ungefär 40% som inte fick dina drömmar tillfredsstälande.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kämde pungen en gång på toaringen när jag skulle bajsa. Funderar på att ringa läkarn om att göra den lite mindre. Alltså mindre häng på pungen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man enbart för att försöka slå någon på fingrarna förlitar sig på blogg/twitterinlägg som refrenrensamar... Ja då har man uppenbarligen insett värdet av källkritik och tror att allt man lyckas googla sig fram till är sant.

Men, men... Hyfsat försök iaf! Så ska du fortsätta så får du allt ringa runt till lite kliniker och häxdoktorer i Amazonas, Botswana och på Påskön. Annars hoppas jag du inser hur korkat även ditt inlägg var och tar och går och ställer dig i skamvrån men ett ägg i munnen och med en sked upp i ändan.

Är det de?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man enbart för att försöka slå någon på fingrarna förlitar sig på blogg/twitterinlägg som refrenrensamar... Ja då har man uppenbarligen insett värdet av källkritik och tror att allt man lyckas googla sig fram till är sant.

Men, men... Hyfsat försök iaf! Så ska du fortsätta så får du allt ringa runt till lite kliniker och häxdoktorer i Amazonas, Botswana och på Påskön. Annars hoppas jag du inser hur korkat även ditt inlägg var och tar och går och ställer dig i skamvrån men ett ägg i munnen och med en sked upp i ändan.

Det här verkar vara ett känsligt ämne för dig eller finns det någon annan anledning till att du plötsligt hoppar in och är otrevlig bara sådär?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det stämmer att jag tackade nej,det stämmer att jag var singel men hon var varken söt eller sexig.

Att du också hade tackat nej är självklart med tanke på att hon ville ha 5000B för en natt.

För alla vet hur prismedveten du är :giggle:

:giggle::rotfl::rotfl::great: Den va bra

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det stämmer att jag tackade nej,det stämmer att jag var singel men hon var varken söt eller sexig.

Att du också hade tackat nej är självklart med tanke på att hon ville ha 5000B för en natt.

För alla vet hur prismedveten du är :giggle:

Damen jobbade ju på TAT och då undrar man ju vilka suspekta damer som jobbar där.

Sedan att någon dam begärt 5000 baht innan natten har jag trots 4 år sammanlagt bland barerna aldrig råkat ut för.

De flesta tjejer begär inga pengar utan det är upp till farangen hur mycket han vill betala.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här verkar vara ett känsligt ämne för dig eller finns det någon annan anledning till att du plötsligt hoppar in och är otrevlig bara sådär?

Otrevlig?! Föregå med gott exempel och håll dig till ämnet istället som alla oss andra!

Annars tycker jag att du ska skicka PM istället. Case closed. Nu blir det fan minuskarma alltså! (Fast jag ger mig fan på att mod inte kan få minuskarma faktiskt...)

Men om offtopic är OK så passar jag på att hälsa wwax! Vi saknar dig! Kom tillbaka!

Är det de?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Damen jobbade ju på TAT och då undrar man ju vilka suspekta damer som jobbar där.

Sedan att någon dam begärt 5000 baht innan natten har jag trots 4 år sammanlagt bland barerna aldrig råkat ut för.

De flesta tjejer begär inga pengar utan det är upp till farangen hur mycket han vill betala.

BTT

Hon visste att det var min första resa till Thailand och trodde väl att jag var mer blåögd än vad jag var.

Som tur var hade jag lyssnat på liknande råd som du gett på Thaitjejer och Mpr så indirekt måste jag tacka dig...tack :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur att man har bara slöaknivar och inga saxar hemma :whistle::giggle:

Det är nog fan obhagligare och smärtsammare att bli av med apparaten av en slö kniv än en vass sax :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hon visste att det var min första resa till Thailand och trodde väl att jag var mer blåögd än vad jag var.

Som tur var hade jag lyssnat på liknande råd som du gett på Thaitjejer och Mpr så indirekt måste jag tacka dig...tack :)

Skönt att mina råd hindrat dig från att synda.

Eller var det rentav di 5000 bahten som hindrade natten.

Hade damen begärt 1000 baht kanske läget blivit annorlunda?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Det är nog fan obhagligare och smärtsammare att bli av med apparaten av en slö kniv än en vass sax :crazy:

Ja men då har man nog hunnit vakna eftersom hon fått stå och nöta ett tag och förhindra det hela :)

Skönt att mina råd hindrat dig från att synda.

Eller var det rentav di 5000 bahten som hindrade natten.

Hade damen begärt 1000 baht kanske läget blivit annorlunda?

BTT

Nu var det inte dina råd men eftersom dom var av samma karaktär så får du äran ;)

1000 eller 5000 kvittar för hon var helt enkelt ingen som jag skulle vilja krypa mellan lakanen med.

Däremot så var hon en trevlig guide som visade oss runt lite i Bangkok vår första dag vi var där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...