Jump to content
IGNORERAD

Thaiträff


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Guest Gurkan21

Det skulle vara roligt om man kunde fixa någon slags träff någonstans i landet,där många från detta forum kunde träffas och svinga ett par bägare samt köra lite karaoke för damerna och allmänt bara ha det trevligt ihop,äta god thai mat, giddra om annat än bara Los för det kan ju bli rätt tråkigt i längden.

Det kanske finns någon här som vet något bra ställe där man kan träffas och ta emot en sisådär 700 pers :gasp:

Hälsar Gurkan21 :crazy: som garanterat kommer :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Kan ju hålla med om att man var lite småblaskig igår när jag skrev inlägget...jag fattar också att

det aldrig kan bli av med någonting sådant.

Men du vet ibland när man e på hugget så bara känner man för vissa saker.

Och just igår efter ett gäng pilsner samt några whirre så kände jag att det

skulle va kul att träffa lite folk härifrån. :party:

Hälsar Gurkan som ska på lookkrung barn kalas 4 resp 6 år m.a.o blir det

ett riktigt hålligång :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det runt 20-30 pers kan man ju boka övervåningen på Thailändska Tigern på Hornsgatan. Bra mat och Beer Chang "Jai"  :party:

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Gurkan,

"jag fattar också att det aldrig kan bli av med någonting sådant."

Visst kan det bli av... om rätt eldsjäl engagerar sig och får det gjort. Givetvis inte 700 gäster, men tillräckligt många så man knappt hinner prata med alla. Jag har själv ordnat ett antal sådana tillställningar i Göteborg, men det blir nog inga fler från min sida. Fast om någon annan fixar i Göteborg kommer jag givetvis att komma dit!

Idag är det till exempel Soi Sixten träff i Stockholm, och hade jag befunnit mig där hade jag säkert gått på denna träff. Men att åka dit enbart för träffen är jag för bekväm för.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag är det till exempel Soi Sixten träff i Stockholm, och hade jag befunnit mig där hade jag säkert gått på denna träff. Men att åka dit enbart för träffen är jag för bekväm för.

Synd att jag såg det nu 18:50 (den börjar kl 19:00), är för lat att stressa in till stan idag. Dessutom har jag redan en öl i näven och en flaska avskedswhisky från gamla jobbet :drunk:

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...