Jump to content
IGNORERAD

Whiskey sorter.. På Thailändskt vis..


stjp8729

Recommended Posts

Hade en god vän på besök, efter middagen provade mina Whiskey sorter som jag hade hemma:

- Indisk whiskey i plastflaska

- Black Label

- Green Label

- Gold Label

- Blue Label

En annan njöt och mådde väldigt gott med en smutt av varje sort (förutom den Indiska som smakar värre än blyad bensin), vi jobbade oss uppåt i kvaliten och personligen tycker jag Gold Label

är den godaste. När vi hade kom till Blue label så tog vi en stor rackare.. Se bilden:

post-4239-038639300 1286323646_thumb.jpg

Ha en bra dag!

:wai:

Edit.. Oppss. Det går inte ändra headern" På Thailänskt vis" skall givetvis vara "På Thailändskt vis. "

post-4239-038639300 1286323646_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en god vän på besök, efter middagen provade mina Whiskey sorter som jag hade hemma:

- Indisk whiskey i plastflaska

- Black Label

- Green Label

- Gold Label

- Blue Label

En annan njöt och mådde väldigt gott med en smutt av varje sort (förutom den Indiska som smakar värre än blyad bensin), vi jobbade oss uppåt i kvaliten och personligen tycker jag Gold Label

är den godaste. När vi hade kom till Blue label så tog vi en stor rackare.. Se bilden:

post-4239-038639300 1286323646_thumb.jpg

Ha en bra dag!

:wai:

Edit.. Oppss. Det går inte ändra headern" På Thailänskt vis" skall givetvis vara "På Thailändskt vis. "

Varför har du smakat på blyad bensin?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du smakat på blyad bensin?

När man var ung och vacker (numera bara gammal och ful) så körde man Puch moppe då hände det ju då och då att man fick skit i förgasaren, och i brist på tryckluft så var det ju att blåsa rent med munnen. :crazy: Resten säger ju sig själv..

Hade du aldrig moppe eller? :)

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

När man var ung och vacker (numera bara gammal och ful) så körde man Puch moppe då hände det ju då och då att man fick skit i förgasaren, och i brist på tryckluft så var det ju att blåsa rent med munnen. :crazy: Resten säger ju sig själv..

Hade du aldrig mope eller? :)

Ha en bra dag!

:wai:

Jo jag har haft moppe, men jag använde ett blåsrör. ;)

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När man var ung och vacker (numera bara gammal och ful) så körde man Puch moppe då hände det ju då och då att man fick skit i förgasaren, och i brist på tryckluft så var det ju att blåsa rent med munnen. :crazy: Resten säger ju sig själv..

Hade du aldrig moppe eller? :)

Ha en bra dag!

:wai:

:rotfl::rotfl: Den va bra :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Man har väll slangat bensin vid unga år...då kunde man känna på smaken vilken sort de var ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Man har väll slangat bensin vid unga år...då kunde man känna på smaken vilken sort de var ;)

Nu kom jag också ihåg att jag smakat på Indisk whisky. :spy: :sFun_duh:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kom jag också ihåg att jag smakat på Indisk whisky. :spy: :sFun_duh:

Kan inte vara värre än Turkiskt Gin i alla fall

Smakade värre än Terpentin !

Enda gången i mitt liv jag fått hälla ut sprit

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

.CUT.

Enda gången i mitt liv jag fått hälla ut sprit

AHAAA!!! En alkoholmissbrukare.. :kort::ironi:

Mvh

BBJ

;)

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...