Jump to content
IGNORERAD

bantning-piller


ban samet

Recommended Posts

hej är det någon som vet om det finns någrabra och effektiva piller för bantning i thailad ? inga knarkpiller tack skulle behöva gå ner 12-15 kg men det är svårt mvh:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

det är det du gor enligt rekomendationerna tillsammans med pillren som gor att det fungerar

BARA piller hjälper inte

man måste ändra livs-stil och hålla den

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

gör som jag gjorde, jag käka bara fisk,kött å såser och gav fan i kolhydraterna rasade 10 kg från 5 jan-24 jan, gick ca 5-7 kilometer varannan dag i raskt tempo, gick ner totalt 20 kg fram till april, nu har jag gått upp ca 5-6 kg pga att jag jobbar å inte har tid att gå å fuskar med mattiderna men kör igång igen på fredag

Link to comment
Dela på andra sajter

det är det du gor enligt rekomendationerna tillsammans med pillren som gor att det fungerar

BARA piller hjälper inte

man måste ändra livs-stil och hålla den

Håller med dig fullt, har själv haft behandling med läkarns översyn. Ändra sin livs-stil är ett måste, men tufft. Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen Gå 5-7 km2-3 dar i veckan fy fan va jobbigt vi köpte hund i våras en jack russel till dottern men jag tror att tjejerna köpte hunden för min min skull så att jag kommer ut och går mer det gick bra i början men nu är det soofan som gäller igen tyvärr och ändå är målet att gå ner innan los-resan 23 dec.fan nu ska jag ta en prommis med nellie 9 månader (hunden) hade mvh 96 kg :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns hungerdämpande piller att köpa på diverse apotek. Många kvinnor väljer att äta dessa, får dom tom utskrivna av läkare.

Det är som sagt ingen långsiktig lösning, men du kommer garanterat att gå ner i vikt.

Om du väljer att prova en kur med såna piller så bör du tänka på att dricka extremt mycket vatten, juice osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var lite snabb. Xenical var väldigt populärt för ett par år sedan bland kvinnor i Thailand. Kommer ihåg att de brukade köpa ett piller åt gången och hoppas på underverk. Du verkar bo i Thailand. Skippa riset.

T.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var lite snabb. Xenical var väldigt populärt för ett par år sedan bland kvinnor i Thailand. Kommer ihåg att de brukade köpa ett piller åt gången och hoppas på underverk. Du verkar bo i Thailand. Skippa riset.

T.

Xenical tror jag hade, har ej intaget den tabletten på två månader. Skall till läkarn för kontroll den 9e skall höra vad

den heter som ja hade. Förbannat dyr var den 6,600bht för 30dagar. Mvh Maitan. :wai:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan igen jag har använt xenical nu i 4-5 månader och gått ner kanske 2-4 kg. jag tror att man ska ut och gå mycket istäälet och ge fan i godis och sötsaker men att gå är såååååååå tråkigt men jag ska testa mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall man gå ner i vikt skall man äta rätt och röra på sig

Alla andra metoder är mer eller mindre verkningslösa

Stoppar man i sig mer "energi" än man förbrukar går man upp i vikt

Hur svårt kan det vara ?

Fattar man inte detta kommer man aldrig, oavsett hur mycket piller man tror på eller käkar, gå ner nämvärt i vikt.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan igen jag har använt xenical nu i 4-5 månader och gått ner kanske 2-4 kg. jag tror att man ska ut och gå mycket istäälet och ge fan i godis och sötsaker men att gå är såååååååå tråkigt men jag ska testa mvh

Xenical minskar väl bara fettupptagningen i kroppen (och gör att du skiter ut olja)?

Minska på socker och kolhydrater och börja rör på dej så skall du se att kilona rasar, som bla Forden skriver.

En kompis brukar köpa bantningspiller på ett apotek i Pattaya, strax intill ingången till APEX hotell, jag har testat men avbröt efter en vecka då jag blev alldeles stirrig av dem, antagligen nåt hungerdämpande och uppiggande medel i dem, säkert inte lagligt.

Har för mej att 30 dagars kur kostade 1500 bath, den bestod av 2-3 piller på morgonen och nåt liknande på kvällen.

De funkar iaf för snabb viktminskning, kompisen är nog världsmästare på "Jojo-bantning" :whistle:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...