Jump to content
IGNORERAD

Märklig sexuell böjelse

broder tuk tuk

Recommended Posts

Hoppas inte detta är orsaken till Banarnes frånvaro från forumet.

http://www.thaivisa.com/forum/topic/402245-thai-police-pounce-on-prolific-panty-perv/

BTT

Nu har nog Bäste Bror förväxlat länderna, Flen ligger i Sverige, närmare bestämmt i Södermanland emedan Phuket ligger i Thailand, närmare bestämt i den sydvästra delen..

För övrigt tror jag Herr Arne har en betydligt sundare syn på underkläder än begagnade dylika tingestar.

Kalsongbärare Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Nu har nog Bäste Bror förväxlat länderna, Flen ligger i Sverige, närmare bestämmt i Södermanland emedan Phuket ligger i Thailand, närmare bestämt i den sydvästra delen..

För övrigt tror jag Herr Arne har en betydligt sundare syn på underkläder än begagnade dylika tingestar.

Kalsongbärare Baa

Bäste fader Baa!!

Arne har i många inlägg visat sig vara en duglig "expert" vad gäller anala frågeställningar och då bland annat titulerat sig som doktor Arne.

Men vi kan nog utesluta Arne som skyldig till underklädestjuverierna i Samut Prakarn eftersom förövaren tydligen varit aktiv under en två års period.

Är ju ochså en aning märkligt att han stal nytvättade trosor.

Sniffarna brukar ju bara tända på använda trosor.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Det ska ju finnas alla di sorter i vår herres hage.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Stor komik blir det ju när en katoey agerar privatspanare och han uppmanar alla tjejer som förlorat underkläder att träda fram för att få tillbaka sina stulna plagg.

Undrar hur många tjejer som har lust att rota igenom högen av trosor för att ev hitta sina egna däri?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Ja va hände me arne e det ingen som har nån info :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Arne har just meddelat via PM att medlemmarnas frugors ev begagnade underkläder kan skickas för återvinning till:

Arne Silk

Strandridaregatan 10

23161 Trelleborg

Plaggen bör helst levereras i otvättat skick.

Di medel som väntas uppkomma efter återvinning och försäljning kommer att sättas in på forumets donationskonto.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Bäste broder bor väl i skåneland?

Och Arne i Södermanland! Hmmm?

Mvh

Highlander

Fd agronomklepptoman

Dela på andra sajter

Han fick tydligen "Karmaabstinens" och håller som bäst på att kurera sig med "karamellodiktstpendiatsansökningblankettifyllande" och hoppas via detta bli fri från tvångstankar att någon vill honom illa i minusstatistiken.

Baa(ra svamlar)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...