Jump to content
IGNORERAD

Datum för Närketräffen 2011


Nerike

Datum till Närketräffen 2011  

14 röster

  1. 1. Vilket datum passar er

    • Lördag den 5 feb. 2011
      5
    • Lördag den 12 feb. 2011
      12
    • Lördag den 19 feb 2011
      5


Recommended Posts

Hej på er alla!

Ja då var det dags att sätta datum till nästa Närketräff 2011, plats Örebro.

Skulle tro att vi slår Västgöta träffen, då det har snackats en hel del om träffen 2010 bla. folk i Örebro.

Så många nya medlemmar till MPR kommer det att bli från Örebro med omnejd.

Vad som kommer att hända kommer senare, men så mycket kan jag tala om att det blir Bowling igen med pris till bästa barn, bästa dam, bästa herr.

Då det var mycket omtyckt så det konceptet ändrar vi inte på, men skall tilläggas att maten äter vi på ett annat ställe vi kommer bara att bowla där.

Självklart kommer det att finnas transport till festplatsen til självkostandpris ca 10-15 kr per/person

Vi kommer hyra en lokal där vi kommer att hållas till vid, där kommer att finnas Thaibuffé och svennebuffé, karaoke, disco mm. till självkostnadspris ca 100 kr/person barn 50 kr/person.

Att vi hyr lokal denna gång har med rättigheterna i en restaurang, så barnen kan vara med och sjunga kommer finnas barnkaraoke i början av kvällen.

Det kommer att finnas vin/öl till salu till självkostnadspris ca 15-20 kr glasvin/burköl groggar får vi kolla vad dom kommer att kosta om det kommer att finnas så blir det typ vodka/cola,fanta, gin/tonic

Vi skall hålla ned kostnaderna så alla har råd att vara med, men exakt vad som kommer hända eller när det kommer hända kommer senare lite hemliga saker kommer att finnas då ni kommer på plats men självklart kommer det bli ett minne för livet då vi har folk som sköter ljus/ljud mm. allt för att ni skall känna att ni har kommit till ett ställe med högsta kavlitet ni kommer att tycka att Bodegan var inget att ha ni som var med på förra.

Vi tänkte en katyotävling men där vinner Lamai innan vi har startat, kolla bara in hans avatar.

Först röstar vi fram datumet sedan kommer exakt tider längre fram ihop med anmälningslistan, men bowlingen kommer att läggas på eftermiddagen denna gång omkring ca 15 30 eftersom det kommer hända mycket på festplatsen.

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    12

  • Avregistrerad clion

    9

  • Nerike

    6

  • Caveman

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tja, för min del spelar det just ingen roll vilket datum i februari, så jag röstade på alla tre alternativen.

Men bra att ni är igång med planeringen redan nu!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, för min del spelar det just ingen roll vilket datum i februari, så jag röstade på alla tre alternativen.

Men bra att ni är igång med planeringen redan nu!

Herr Chang har talat.

2 alternativ här, men som sagt va bra att ni e igång redan.Dessutom är det ju gott om tid o sy upp en ny klänning och inhandla nån snygg handväska :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jäklar ska han ha ny kläning :rotfl::rotfl:

ps Hälsning från Måne

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

2 alternativ här, men som sagt va bra att ni e igång redan.Dessutom är det ju gott om tid o sy upp en ny klänning och inhandla nån snygg handväska :crazy:

Lamai64,glöm inte att sy upp en snygg huvudbonad oxå :friends:

jäklar ska han ha ny kläning :rotfl::rotfl:

ps Hälsning från Måne

Denna kom från ellim63

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bidde de spikat till 12/2? minns icke/hitta ej nån annan tråd med svaret. :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingis och jag prata igår och det blir den 12/02 2011

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingis och jag prata igår och det blir den 12/02 2011

Mvh

Nerike

Gött! :great:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hinner klänninga bli klar :crazy: Mvh Måne

Jag skall hämta den hos min skräddare i Bangkok 20/12 och då skall även matchande hatt o handväska vara klara :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingis och jag prata igår och det blir den 12/02 2011

Mvh

Nerike

De va la synd då missa man med minsta marginal

Svikaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter bra, då har vi inte åkt än, men var har den andra tråden om boende å resten tagit vägen?

Lite snurrigt verkar det ha blitt :drinks:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det låter bra, då har vi inte åkt än, men var har den andra tråden om boende å resten tagit vägen?

Lite snurrigt verkar det ha blitt :drinks:

tat lungt :giggle: lång tid kvar :sFun_duh: Nerike håller nog på me planeringen för han ska försöka slå v träffen :crazy::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta fixar säkert Nerike, gott om tid kvar! Det viktiga är att 12 februari 2011 i Örebro är spikat!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bara inte Svampen lägger sig i planeringen, då blir det kaos :giggle:

:rotfl:

Nu ska du va snäller mot våran fotsvamp :whoco5:

Har änna vart tyst ett tag.svampsäsongen e la slut nu :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Han ringde tydligen 04.05 i morse, Knasen tog sig dock en lutare då och missade samtalet.. :25:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ha Ha ser bilden framför mig från köket förra Vträffen håret på skaft å mjölk :diablo: i näven :rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:drinks::drinks::rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha ser bilden framför mig från köket förra Vträffen håret på skaft å mjölk :diablo: i näven :rotfl::rotfl:

Jo :whoco5::whoco5:

Och han var juh snygg på festen oxå :giggle:

post-3355-040642800 1286610201_thumb.jpg

post-3355-040642800 1286610201_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

den har ja missat å va fin han e i flugan :rotfl::rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

:rotfl:

Nu ska du va snäller mot våran fotsvamp :whoco5:

Har änna vart tyst ett tag.svampsäsongen e la slut nu :whistle:

Han ligger visst dyngrak i soffan nu.. Supit hela natten och förmiddan.. Han bara grymtade när man försökte prata med han.. :rotfl::rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det blev ju fel datum för mig så jag får trösta mig med en pannbiffsmacka hos Maitan

men det är ju inte fy skam

Skamlöse Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...