Jump to content
IGNORERAD

Är det jag eller Beer Chang som har förändrats?


Jive

Recommended Posts

Jag har tidigare ratat Beer Chang till förmån för Tiger och Leo, men numera, sedan ca ett halvår tillbaka, tycker jag att Beer Chang smakar mycket bättre än de två andra.

Någon annan som märkt en förändring av Beer Chang?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    5

  • Maitan

    5

  • husse

    4

  • Keithan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du kanske äntligen har blivit vuxen och lärt dig vad kvalitet innebär. :whistle:

Skämt å sido, lite grann som med en rökig single malt whisky, inte så gott första gånger man dricker den.

Men när man blivit van med smaken, så kan man knappt dricka något annat. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tidigare ratat Beer Chang till förmån för Tiger och Leo, men numera, sedan ca ett halvår tillbaka, tycker jag att Beer Chang smakar mycket bättre än de två andra.

Någon annan som märkt en förändring av Beer Chang?

Ja, smakar bättre nu.

De har också bytt namn till Beer Chang classic.

The Nation

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tidigare ratat Beer Chang till förmån för Tiger och Leo, men numera, sedan ca ett halvår tillbaka, tycker jag att Beer Chang smakar mycket bättre än de två andra.

Någon annan som märkt en förändring av Beer Chang?

Halleluja!! ännu en hava sett ljuset och uppnått frälsning!!!

Tror ärligt talat inte att changen har ändrats utan möjligen att du har fått en mer sofistikerad smak och insett vad så många av oss redan vet :drinks:

Ändrades av clas391

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, smakar bättre nu.

De har också bytt namn till Beer Chang classic.

The Nation

Ja, så står det på mina flaskor.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har druckit min första Beer Chang (Classic) på över ett år.

Den var inte så god.

Den andra var inte så god heller. Och inte den sista heller. Chang Draught är drickbar dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl lägga in en ögonblicksbild från just nu, och den är go.. :)

post-4239-086843000 1285510680_thumb.jpg

Passar perfekt till F1 som just nu går live från Singapore, dock så regnar det så bara den och felkod 52 kommer upp titt som tätt, så många avbrott på mottagningen..

Ha en bra kväll!

:wai:

post-4239-086843000 1285510680_thumb.jpg

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl lägga in en ögonblicksbild från just nu, och den är go.. :)

post-4239-086843000 1285510680_thumb.jpg

Passar perfekt till F1 som just nu går live från Singapore, dock så regnar det så bara den och felkod 52 kommer upp titt som tätt, så många avbrott på mottagningen..

Ha en bra kväll!

:wai:

Cheers!

Den såg läskande ut.

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ännu en som uppskattar kvalitet!

Beer Chang är något helt annat än de andra fulölen!:drinks:

Chang på er! Mvh Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag ni är taskiga mot oss andra hemma i Sverge, som inte kan få oss en Chang längre :diablo::kort:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem, har Thairestaurang med både Chang och Singh på promenadavstånd :whistle:

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag ni är taskiga mot oss andra hemma i Sverge, som inte kan få oss en Chang längre :diablo::kort:

Chang finns på systembolagets beställningssortiment sen 1:a september. Sitter själv för tillfället å avnjuter en kall chang här i svedala:drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

En chang går alltid ner i rätt miljö och i rätt sällskap. :)

post-5592-038689500 1285536717_thumb.jpg

post-5592-038689500 1285536717_thumb.jpg

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Har gillat Chang tidigare men förra året så blev det stopp. Av någon underlig anledning har jag börjat ogilla smaken.kankse allt för många gånger av kraftig överkonsumtion? :bag:

Har nu helt gått över till Leo och har de inte den så kör jag Tiger.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Beer Chang från Systembolaget duger icke, det ska vara original 6,4% från Thailand!

Lyckligtvis ska det komma en leverans från Maitan, och dessa kommer att sparas till ett speciellt tillfälle ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske dom har fått bukt med det där att en del flaskor smakade skunk för nu har

man hissat bra många ett par veckor utan en enda dålig chang.

Åkte även ut till Koh Changen igår även här bara fina chang men bara burk på färjan tyvärr

post-3639-041625000 1285553556_thumb.jpg

//Broskan

post-3639-041625000 1285553556_thumb.jpg

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Chang finns på systembolagets beställningssortiment sen 1:a september. Sitter själv för tillfället å avnjuter en kall chang här i svedala:drinks:

Har den kommit tillbaka? då ska jag beställa 1 låda direkt, låt vara att det är exportvarianten, men det är bättre än ingenting :clapping:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har gillat Chang tidigare men förra året så blev det stopp. Av någon underlig anledning har jag börjat ogilla smaken.kankse allt för många gånger av kraftig överkonsumtion? :bag:

Har nu helt gått över till Leo och har de inte den så kör jag Tiger.

Neil

Samma gäller det mig drack bara chang förut, men nu är det tvärstopp kan bara inte med den söta smaken i ölet.

Och jag dricker bara Leo beer nu som smakar som en lager ska smaka, och värsta fall kan en tiger slinka ner.

Men i regel där dom inte har Leo så går jag till nästa ställe om dom inte springer och köper Leo.

Och många dricker bara Chang bara för den har högre %, därav den söta smaken i ölet har svårt även i sverige med högre % än 5,2 - 5,8 %

Hatar öl som smakar sötma, en lager skall vara en lager och en porter skall vara en porter.

Chang beer är bara styrka inget annat för smaken den kan dom inte bräcka Leo.

Och kolla bara på Mix Haxholm (bor i finspång) hon kan inte ha fel

Mix+1.png

19s84-603_jpg_1098169b.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma gäller det mig drack bara chang förut, men nu är det tvärstopp kan bara inte med den söta smaken i ölet.

Och jag dricker bara Leo beer nu som smakar som en lager ska smaka, och värsta fall kan en tiger slinka ner.

Men i regel där dom inte har Leo så går jag till nästa ställe om dom inte springer och köper Leo.

Och många dricker bara Chang bara för den har högre %, därav den söta smaken i ölet har svårt även i sverige med högre % än 5,2 - 5,8 %

Hatar öl som smakar sötma, en lager skall vara en lager och en porter skall vara en porter.

Chang beer är bara styrka inget annat för smaken den kan dom inte bräcka Leo.

Och kolla bara på Mix Haxholm (bor i finspång) hon kan inte ha fel

Mix+1.png

19s84-603_jpg_1098169b.jpg

Mvh

Nerike

Nähä Nerike,

Så söta ölsorter är inte bra B)

Men söta flickor verkar fungera :heat:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tidigare ratat Beer Chang till förmån för Tiger och Leo, men numera, sedan ca ett halvår tillbaka, tycker jag att Beer Chang smakar mycket bättre än de två andra.

Någon annan som märkt en förändring av Beer Chang?

Du har blivit indoktrinerad av alla Changälskare på detta changforum!!

Singha skall det va!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har blivit indoktrinerad av alla Changälskare på detta changforum!!

Singha skall det va!

Kan de va så dj***igt?!

Tja, lättledd som man är, så kanske det ligger nåt i´et, men huvudsaken är att jag tycker det är gott.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...