Jump to content
IGNORERAD

Motion


rocky

Recommended Posts

:heat: Hej alla motionsdiggare på mpr, hur är det med kondisen? Berätta vad gör ni? Stavgång, promenerar, joggar eller går ni på gymmet. Själv går jag på gymmet 6tim i veckan. Jag vet att Maitan går ner till stranden och tar en chang det är motion det med. :beach: OBS detta gäller även soffliggarna hur snabbt tar ni er från soffan till kylskåpet (ölen) :drunk:
Link to comment
Dela på andra sajter

Knappar på tangentbordet 8 timmar varje dag på jobbet. och ett par timmar till när man kommer hem

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett par år sen gick jag ner från 104 kg till 88 kg.. Främst genom stavgång.. Detta på en 3-4 månads period.. Sen åkte jag till Thailand och sen dog det ut.. Nu börjar jag närma mig tresiffrigt igen och då kommer ångesten tillbaka, bara ut och knalla igen.. Annars så får man tänka som Jonny Dajmsprecker.. Alla under hundra borde bära kjol.. :rotfl::rotfl::rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett par år sen gick jag ner från 104 kg till 88 kg.. Främst genom stavgång.. Detta på en 3-4 månads period.. Sen åkte jag till Thailand och sen dog det ut.. Nu börjar jag närma mig tresiffrigt igen och då kommer ångesten tillbaka, bara ut och knalla igen.. Annars så får man tänka som Jonny Dajmsprecker.. Alla under hundra borde bära kjol.. :rotfl::rotfl::rotfl:

Hahahah..Det är svårt att gå ner i vikt, Ännu svårare att hålla den nya vikten..Ut och Knalla i skogarna Lilla vän.. :drinks:

post-3273-071345800 1285444104_thumb.jpg

post-3273-071345800 1285444104_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Knasen, kom hem från Thailand vägde 89 kilo mest öl runt magen mådde illa, köpte ett årskort på gymmet så jag var tvungen att gå dit 3till 4dar i veckan har på 6veckor gått ner 5kilo, ett tips ät som vanligt men mindre Ps även jag gillar öl. Mvh Rocky

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Hahahah..Det är svårt att gå ner i vikt, Ännu svårare att hålla den nya vikten..Ut och Knalla i skogarna Lilla vän.. :drinks:

Försöker hålla igång med framförallt jogging. Funderar att anmäla mig till Stockholm Marathon 2012 som går samma sträcka som marathon gjorde när Sverige hade OS senast. Har gjort maran två gånger tidigare men det var länge sen. :dance1: Jag behöver nåt att träna mot för att hålla upp motivationen.

Tog cykeln till puben idag, det räknas också :dance:.

Mvh :heat:

Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Knasen gör som jag köp ett årskort på gymmet, då måste du gå dit minst 3-4ggr i veckan, jag lovar det det gör susen. Mvh Rocky :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Jag har tagit bort nästan hela min gubbmage genom hjärngymnastik :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har alltid kämpat med vikten! I Stockholm där jag bor, spelar jag fotboll med grabbarna typ 3 gånger i veckan (under sommaren), hemma gör jag olika form av gymnastik, magövningar, promenerar mycket! Allt detta i samband med att jag håller koll på maten och från gång till gång tar jag mig till olika former av diet: kålsoppan, m.m. Men, det blir väldigt svårt att gå ner i vikt eller t.o.m. hålla vikten. Första gången åkte jag till Thailand 2 veckor :Januari-Februari 2010. Kom hem till Sverige och efter 3 veckors snö och kyla åkte jag tillbaka till värmen i en hel månad! Där (i Thailand) gjorde jag allting fel: åt 3 gånger per dag ordentligt, drack öl vid maten, på kvällen drack jag på olika barer massa söta drinkar (det var så varmt...). Visst, promenerade jag en del för att se så mycket som möjligt av (natt) livet, visst, simmade och solade jag en del. Visst hade jag ett bättre...sexliv än i Sverige, men att på slutet av månaden var jag nästan 5 killo lättare var (och är fortfarande) en gotta...Jag ser fram emot mina snart att börja 4 månader i Thailand! Fast efter det vissa av er berättar börjar jag vara mindre optimistiskt när det gäller vikten. Jag hoppades (hoppas) nämligen på att gå ner i vikt där nere lika lätt som senast...Hmmmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tagit bort nästan hela min gubbmage genom hjärngymnastik :)

Isåfall borde du sälja konceptet. Du slipper jobba efter en sån upptäckt kan jag säga. :fan1:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Isåfall borde du sälja konceptet. Du slipper jobba efter en sån upptäckt kan jag säga. :fan1:

I vintras kom jag på ett vikrnedgångssätt till - Frysa :)

Det låter som ett skämt, men det stämmer. Jag trodde att jag hade gått upp under jul - nyår. Det var mycket kallt. Då jag vägde mig hade jag gått NER 2,5 kilo ! Det är logiskt för det går åt energi för att hålla kroppstemperaturen OK då det är kallt.

(((En nackdel med Thailand, eftersom det inte är så kallt där, även om de själva tycker det ibland. Jag har sett thai klä på sig, som om det vore som en svensk vinter, men det var som då jag tycker att jag behöver ta på mig t-shirt, för att det inte ska bli kallt då man spelar tennis ute på vår/höst :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...