Jump to content
IGNORERAD

Medarrangörer till Polarträffen 2011 sökes!


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    6

  • Herr Chang

    3

  • Micke031

    3

  • husse

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, Kiruna kunde väl passa fint! Ännu bättre om Erkki är villig att hjälpa till lite med arrangemanget.

Vad gäller datum så är det för för all del så att det blir Närketräff 12 februari. Jag vill dock undvika påsken och påsklov, så därför tänkte jag mig 2 april. Vi skulle kunna ha träffen i december eller januari, men då är det för mörkt för utomhusaktiviteter. Även om det i och för sig har sin charm.

Sen blir det sannolikt Sveaträff i Stockholm med Honken i juni, och 6 augusti har vi ny Västgötaträff. Det är väl ingen som begär att man ska vara med på alla träffar, man får välja den eller de som passar bäst.

Trevligt att det finns intresse för denna träff! Vi har gott om tid för planering...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

HC, som du mycket riktigt säger, så har det ju sin charm med en en träff i december eller januari uppe i norr! Åtminstone för oss sydlänningar som sällan får uppleva en riktig vinter.

Kanske en lucia träff med chokladprincessor i vita särkar so bjuder på Somtam.. :)

Eller varför inte en alternativ jul för oss som inte gillar traditionellt julfirande? Vi kunde hyra ett ställe där vi firade jul med en blanding av svenska och thailändska traditioner. För svenskarnas del jultraditionoer och för thailändarna...tja...valet är fritt.

Jag tror detta hade varit jäkligt roligt!!!

Vad säger ni??

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

HC, som du mycket riktigt säger, så har det ju sin charm med en en träff i december eller januari uppe i norr! Åtminstone för oss sydlänningar som sällan får uppleva en riktig vinter.

Kanske en lucia träff med chokladprincessor i vita särkar so bjuder på Somtam.. :)

Eller varför inte en alternativ jul för oss som inte gillar traditionellt julfirande? Vi kunde hyra ett ställe där vi firade jul med en blanding av svenska och thailändska traditioner. För svenskarnas del jultraditionoer och för thailändarna...tja...valet är fritt.

Jag tror detta hade varit jäkligt roligt!!!

Vad säger ni??

MVH Nonki

Jag har länge varit sugen på att bo en natt på det där ishotellet... även om det är svindyrt!

En Beer Chang i ett isglas... och fru Chang under pälstäcket ;)

Men helt rätt att vintersolståndet i norra Sverige antagligen är en upplevelse!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle va kul att se bilder på MPR.are med lagg i en svart norrlandspist.

Arne Hegerfors sa ju en gång att "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" och det stämde nog.

Men några svarta pistar har då jag inte sett i norrbotten trots att jag bott där i mer än 50 år :drinks:

Fritz..

Edit: Kiruna i december är inget jag rekommenderar, svinkallt och dessutom mörkt så gott som hela dygnet.

Men våren eller sommaren med midnattssolen :great:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arne Hegerfors sa ju en gång att "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" och det stämde nog.

Men några svarta pistar har då jag inte sett i norrbotten trots att jag bott där i mer än 50 år :drinks:

Fritz..

Edit: Kiruna i december är inget jag rekommenderar, svinkallt och dessutom mörkt så gott som hela dygnet.

Men våren eller sommaren med midnattssolen :great:

Var det röd kanske!

F*n, det är ju 30 år sedan jag använde glidmedlet under fötterna.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har länge varit sugen på att bo en natt på det där ishotellet... även om det är svindyrt!

En Beer Chang i ett isglas... och fru Chang under pälstäcket ;)

Men helt rätt att vintersolståndet i norra Sverige antagligen är en upplevelse!

Herr Chang har talat.

Hej Herr Chang häftigt det där med isglas, hade man fått det på stranden här nere gäller det att dricka fort.

Å va fyll man skulle bli. :whoco5: Mvh Maitan.

Förlåt har inget med tråden att göra, men kunde inte låta bli. :wai:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va fan inga komments från varken kim eller erki e dom :giggle::giggle::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nackdelen med dec - jan är att då är många medlemmar i Thailand

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok! Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Hallsberg, Örebro mm

Och vidare förbi Falun då hoppas jag.

I övrigt tyker jag att sommar och midnattssol låter häftigare än vinter och kyla.

/Gusten

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...