Jump to content
IGNORERAD

Ålders skillnad kan missuppfattas, eller?


Vaxet

Recommended Posts

  • Svar 241
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    19

  • Sangwal

    18

  • måne

    17

  • Baa

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Compay Segundo gifte sig vid 91 års ålder med en tjej som var 19.

Enda reaktionerna på det var att tjejen dragit en vinstlott.

De han att få ett barn innan Compay dog vid 95 års ålder.

Här är en bild på Compay och en ganska trevlig intervju. Mitt i intervjun dyker ungdomen(80+) och bandkompisen Pio Leyva upp,

ganska ordentligt onykter. Blir alltså lite fyllesång mitt i allt. :drinks:

Compay+Segundo.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Flickor/kvinnor från Thailand ser rätt unga ut ganska långt upp i åldrarna bevisar ju den här tråden, men när åldrandet och de gråa håren (många färgar) kommer går det fort. En västerländsk kvinna åldras lite successivt ungefär 45 - 60 - 75, motsvarande för en Thailändska är 55 - 60 - 65. Detta är inget vetenskapligt utan vad jag tycker mig ha iaktagit.

Ändrades av Lung Lennart
Link to comment
Dela på andra sajter

Gick omkring på det numera kända Vaksalatorg med frugan och hennes kompis för att par år sedan

Fick frågan om det var mina döttrar av en gammal dam.

Hon såg lite snopen ut när jag förklarade att det var min fru med kompis :bag:

För ett par veckor sedan var det någon som hade frågat frugan om hon och dottern var systrar B) (32 å 13)

Har även blivit kallad: Den där gamle stofilen med sin lolita (2002) av en svensk dam på

Koh Samet (hon visste inte att jag var svensk)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är man så gammal numera att när jag går på vårdcentralen med sonen(14 år ) så frågar dom om jag är morfar eller farfar :fan1:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är man så gammal numera att när jag går på vårdcentralen med sonen(14 år ) så frågar dom om jag är morfar eller farfar :fan1:

Känner igen det fast tvärtom! Här i min stad är man vana vid att en svensk man gifter sig med en utländsk kvinna. Min dotter är

adopterad från Indien, och när jag är ute med mina barnbarn 4 och 8 år, så tror de att det är mina barn. Mina 59 år till trots!:dance1:

mvh far o morfar Bobo

Ändrades av loy kratong

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

49, 36, 36, 25, 26 = 172

Ölen skänker jag till någon behövande :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

49, 36, 36, 25, 26 = 172

Ölen skänker jag till någon behövande :)

Vill Absolut inte förstöra Vaxet:s tråd

utan ville bara visa vad svårt det är att

se hur gamla tjejerna är.. :huh:

Här kommer rätta svaret, kortet är från våren 2008

49,34,38,32 & 34 och alla var underbara och fortfarande mina vänner :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa inte att jag la mig i,men för mig är det snudd på pedofeli och har jag inte fel för mig är det olagligt i Thailand.

Biologiskt så är är hon inte det, Pedofili betyder prepubertalt, det betyder att damen inte har börjat utveckla kvinnliga former. Mannen kanske lider av Hebefeli som betyder att han tänder på tjejer som har börjat utveckla kvinnliga former. Och jag tror gränsen för att få ha samlag i Sverige ligger vid 16 år och tjejen är väl 17 år eller hur.

Den kunnige :whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Biologiskt så är är hon inte det, Pedofili betyder prepubertalt, det betyder att damen inte har börjat utveckla kvinnliga former. Mannen kanske lider av Hebefeli som betyder att han tänder på tjejer som har börjat utveckla kvinnliga former. Och jag tror gränsen för att få ha samlag i Sverige ligger vid 16 år och tjejen är väl 17 år eller hur.

Den kunnige :whistle: gubben :whistle:

Håller med dig gubben. :great:

Gillar inte när begreppet Pedofili missbrukas, eller snarare används felaktigt. Går lätt inflation i det då.

Vilket kan ge effekten att gemene man ser mindre allvarligt på riktig Pedofili, något som jag tycker ska bestraffas hårt. :suicide:

stop_paed.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Biologiskt så är är hon inte det, Pedofili betyder prepubertalt, det betyder att damen inte har börjat utveckla kvinnliga former. Mannen kanske lider av Hebefeli som betyder att han tänder på tjejer som har börjat utveckla kvinnliga former. Och jag tror gränsen för att få ha samlag i Sverige ligger vid 16 år och tjejen är väl 17 år eller hur.

Den kunnige :whistle: gubben :whistle:

15 år

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade på en amerikan i Phuket som är 52 och hans tjej 17,ni kan tro att det kliade i höger näven :(

Då kan Du ladda högern igen då, om vi skulle träffas, för det är samma åldersskillnad på mig o min FRU... :rotfl:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Biologiskt så är är hon inte det, Pedofili betyder prepubertalt, det betyder att damen inte har börjat utveckla kvinnliga former. Mannen kanske lider av Hebefeli som betyder att han tänder på tjejer som har börjat utveckla kvinnliga former. Och jag tror gränsen för att få ha samlag i Sverige ligger vid 16 år och tjejen är väl 17 år eller hur.

Den kunnige :whistle: gubben :whistle:

Men nu är det kanske så att om du läser mitt inlägg ordentligt så ser du att hon är THAILÄNSKA. Bra jobbet Gubben. :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

!5 år för Thai med föräldrarnas tillstånd. 18år för falang.

Biologiskt så är är hon inte det, Pedofili betyder prepubertalt, det betyder att damen inte har börjat utveckla kvinnliga former. Mannen kanske lider av Hebefeli som betyder att han tänder på tjejer som har börjat utveckla kvinnliga former. Och jag tror gränsen för att få ha samlag i SVERIGE ligger vid 16 år och tjejen är väl 17 år eller hur.

Den kunnige :whistle: gubben :whistle:

15 år

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan Du ladda högern igen då, om vi skulle träffas, för det är samma åldersskillnad på mig o min FRU... :rotfl:

Baa

Är hon 17 och du 52 ? :suicide:

Sen tycker jag att oavsätt vilken ålder du är så är det rätt äckligt med sån ålders skillnad,men det är min högst privata åsikt. Men jag vet att många med mig delar den åsikten.

Ändrades av nissefisk1
Link to comment
Dela på andra sajter

Är hon 17 och du 52 ? :suicide:

Sen tycker jag att oavsätt vilken ålder du är så är det rätt äckligt med sån ålders skillnad,men det är min högst privata åsikt. Men jag vet att många med mig delar den åsikten.

Förklara gärna det äckliga detta förhållande består av?

Själv håller jag mig ganska neutral, och störs inte speciellt av åldersskillnader. Även om jag förstås ibland kan undra över motiven hos inblandade personer.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förklara gärna det äckliga detta förhållande består av?

Själv håller jag mig ganska neutral, och störs inte speciellt av åldersskillnader. Även om jag förstås ibland kan undra över motiven hos inblandade personer.

Herr Chang har talat.

Ja du bara ålders skillnaden är inte normal, skulle Baa vara fattig hade hon inte rört han med tång. Finns det kärlek ? Ja det kanske är nåt som växt fram kanske,men som sagt för mig känns det äckligt och onormalt och givetvis handlar detta om pengar.

Och det är just såna här enorma ålderskillnader som ger våra oss och våra thailänska damer dåligt ryckte.

Ändrades av nissefisk1
Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska nog inte inbilla sig att det är totalt irrelevant för thaidamer hur gammal den farang dom är med är.

Fru Chang och jag firade just 8-årsjubileum, och man kan nog säga att jag såg fräschare ut för 8 år sen... och jag får en del klagomål om hur gammal jag ser ut numera ;)

Men jag brukar finta bort fru Changs klagan med repliken "jag har redan en fru"... Ska jag bli mer attraktiv för andra kvinnor? Då blir fru Chang tyst.

Usch vad hemsk jag är ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du bara ålders skillnaden är inte normal, skulle Baa vara fattig hade hon inte rört han med tång. Finns det kärlek ? Ja det kanske är nåt som växt fram kanske,men som sagt för mig känns det äckligt och onormalt och givetvis handlar detta om pengar.

Och det är just såna här enorma ålderskillnader som ger våra oss och våra thailänska damer dåligt ryckte.

Vad som upplevs som äckligt och onormalt är väldigt subjektivt och så länge det är lagligt och båda frivilligt stannar i relationen så ser jag inget problem. Efter att läst många av dina funderingar så skulle jag personligen tycka det var rätt äckligt att se dig med någon kvinna och jag skulle omedelbart undra hur mycket hon fick för besväret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som upplevs som äckligt och onormalt är väldigt subjektivt och så länge det är lagligt och båda frivilligt stannar i relationen så ser jag inget problem. Efter att läst många av dina funderingar så skulle jag personligen tycka det var rätt äckligt att se dig med någon kvinna och jag skulle omedelbart undra hur mycket hon fick för besväret.

Det får du gärna tycka. pöss

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska nog inte inbilla sig att det är totalt irrelevant för thaidamer hur gammal den farang dom är med är.

Fru Chang och jag firade just 8-årsjubileum, och man kan nog säga att jag såg fräschare ut för 8 år sen... och jag får en del klagomål om hur gammal jag ser ut numera ;)

Men jag brukar finta bort fru Changs klagan med repliken "jag har redan en fru"...

Herr Chang har talat.

Nej nej Herr Chang, klagomål att du ser gammal ut numera. Jag tycker du ser ut som en ny buljeterad Chang, immi, kall,

och god bara att avnjutas. :ironi: Specielt när man är på sitt strandhugg. :drinks: Mvh Maitan. :great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Är hon 17 och du 52 ? :suicide:

Sen tycker jag att oavsätt vilken ålder du är så är det rätt äckligt med sån ålders skillnad,men det är min högst privata åsikt. Men jag vet att många med mig delar den åsikten.

Och vet Du vad...det skiter jag fullständigt i, och rent personligt..sköt ditt eget liv. Men lek inte messias och tala om hur andra skall vara för du har inte en susning om den mentala åldern. En mogen kvinna på trettio och en barnslig 65 åring kan ha det jävligt bra, men det kan ju inte du veta ännu så kanske du skulle hålla inne dina fördömmanden tills du VET.

Och att skrävla om att ta till våld.snacka om intelligensbefrielse.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...