Jump to content
IGNORERAD

Omvänd hyressättning!

mrco

Recommended Posts

Nja. Troligare lite udda veckobegepp. Med vecka avses uppenbarligen mån-fre och då blir hyressättning logisk. Dock ett ovanligt veckobegrepp i samband med uthyrning.

Poffa

Dela på andra sajter

Nja. Troligare lite udda veckobegepp. Med vecka avses uppenbarligen mån-fre och då blir hyressättning logisk. Dock ett ovanligt veckobegrepp i samband med uthyrning.

Poffa

Ja en vecka är ju en vecka men finns det 50 cl pints kanske det kan finnas 5-dagars veckor också

... elller 90 centimeters metrar???

?

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Ja en vecka är ju en vecka men finns det 50 cl pints kanske det kan finnas 5-dagars veckor också

... elller 90 centimeters metrar???

?

Och hur lång är en arbetsvecka ?

Poffa

Dela på andra sajter

Jag tolkar det som att man kan hyra antingen per helg, per vecka eller per månad och därmed skulle en veckas hyra vara 7 dagar, men jag kan ha fel.

Dela på andra sajter

Är priserna i Bath eller kronor

Dollar givetvis.. :suicide:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Dollar givetvis.. :suicide:

Skulle icke förvåna mig :D den sista idi*ten är ju inte född än, bara den förste.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...