Jump to content
IGNORERAD

Om inte iPhone


Keithan

Recommended Posts

Hur är det med market till Android,går det att köpa apps eller är det bara gratis apps som gäller i sverige?

Tyvärr är det bara gratis apps för tillfället. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • korp

    4

  • Keithan

    4

  • Herr Chang

    3

  • Tallviking

    3

Mest aktiva i denna tråd

En bra regel är att inte köpa något som precis kommit ut bara för att "vara först" utan vänta lite och se om det finns en massa allvarliga barnsjukdomar på produkten och dom isåfall fixats innan man köper

Gäller alla produkter. Inte bara telefoner

iPhone4 är väl inte speciellt ny längre dock.

Har man en iPhone 3GS så kan man nog lika gärna skippa denna generation och vänta tills nästa version nästa år. Har man någon äldre iPhone är det en bra tid att uppgradera.

iPhone4 är en guld telefon, om man nu gillar iOS och produkten. Annars är Andriod helt ok också.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man en iPhone 3GS så kan man nog lika gärna skippa denna generation och vänta tills nästa version nästa år. Har man någon äldre iPhone är det en bra tid att uppgradera.

Ja det är nog en bra idé att vänta om man har en 3GS för skillnaden är inte så värst stor.

Den största skillnaden mellan dom är bara skärmen och kameran.

Ska bli intressant att se om och vad det blir för förbättringar på iPhone5

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha...det var det jag misstänkte hela tiden att den tomten hade fler konton :D

Vad menar du med fler konton????

Jag trodde att man bara fick ha ett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är nog en bra idé att vänta om man har en 3GS för skillnaden är inte så värst stor.

Den största skillnaden mellan dom är bara skärmen och kameran.

Ska bli intressant att se om och vad det blir för förbättringar på iPhone5

Personligen hade jag dock uppgraderat också om jag haft en iPhone 3GS, den nya är ju sjukt mycket snyggare och skärmen är helt guld :) Men då är jag ju lite mer kär i Apple hehe :drinks:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen hade jag dock uppgraderat också om jag haft en iPhone 3GS, den nya är ju sjukt mycket snyggare och skärmen är helt guld :) Men då är jag ju lite mer kär i Apple hehe :drinks:

Men vem vill ha en guldskärm? Verkar mkt opraktiskt...

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.mobil.se/articles/Huawei-Ideos-Forsta-intrycket-1.370399.html

Den här luren är jag nyfiken på. De andra telefonerna som nämnts kostar ju ändå uppåt 5 tusen kr.

mvh Lelle

Den där verkar lagom som prova-på smart phone, och för ca 100 US$, så skall jag se om jag hittar en.

http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones/huawei-ideos-review-50000664/

Hyfsat-bra testresutat.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

I tråden "iPhone sucks" skrivs det en del om andra telefoner av samma klass.

Jag är applefåne och har alla (nästan) i...-produkter.

Nu verkar det ju som om Iphone 4 är lite av en flopp.

En del grejer vekar ju inte fungera så bra.

Så då tänkte ja, att man under tiden Apple får till det, kunde testa det där andra ni snackar om.

Android eller vad det var.

Nu vill jag ha lite tips om vad jag ska köpa för en telefon för att testa "utmaningen till iPhone". :-)

Själv kör jag med Desire och är toknöjd, väldigt svår att få tag på och har varit så länge, varit populäraste produkten alla kategorier sen redan innan den lanserades se --> Desire på prisjakt

Iphone4 känns lite som en mellanmodell som inte prickat rätt och som Lappen sa kommer den snart fasas ut, tycker det är lite roligt när tex Phonehouse lägger ut en disclaimer ang problemen med luren.

Köper inte riktigt argumentet med att man ändå kommer köpa skydd till den samtidigt som många talar sig varma om designen... Varför då trä på en ful kondom, själv kör jag hellre utan. :)

EDIT: Vill även lägga till att 8papp för en operatörslåst telefon är på tok för dyrt..

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Dom kommer inte till Sverige för än i nästa månad. Personligen hade jag nog valt Desire HD av dom två, dock tykcer jag skärmen är lite stor. :)

Men vaffaaaan nu måste man ju byta telefon igen, någon som vill köpa en bättre beg Desire?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lånade min grabbs Samsung GT-i9000 Galaxy S och jämförde den med min iPhone 3 och min iPhone 4 och nu kommer jag att byta till en Samsung. Jäklar vilken skärm, helt otrolig upplösning och snabb. Och nu kommer det en ny programvara enligt sonen som kommer att göra den ännu bättre.

Så nu blev det en iPhone 4 över i familjen och den kommer min 12 åriga dotter att ärva. 3 åringen fick min iPhone 3 för några månader sedan och nu får min 12 åring en bra musikmaskin och halvbra telefon. Och hon blev glad när jag berättade detta. En snäll far har hon. :dance1:

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...