Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 8 oktober 2010 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

Då jag fått en del förfrågningar tänkte jag informera om planerna för våra Göteborgsträffar.

Vi kör vidare på vårt beprövade recept, och då det börjar bli kallt i oktober så tar vi denna träff inomhus på Charlies Änglar vid Vasaplatsen i Göteborg. Första man (Bibben) är nog på plats 16.00 fredag 8 oktober, men det går förstås bra att dyka upp och lämna när man vill.

Under vintersäsongen är ambitionen att ha en träff första fredagen varje månad, men det gick inte i oktober då jag och fru Chang är bortresta då. Visst gör jag mig viktig ;)

Nästa träff blir också på Charlies Änglar fredag 5 november 2010. Glöm inte Skåneträffen lördag 20 november! Lördag 4 december blir det en speciell forumträff med julbord plus underhållning på Ruckmans vid Nya Varvet, se separat tråd. Sannolikt blir det även träff fredag 7 januari och 4 februari 2011.

Det är förstås inte något tvång att anmäla sig till träffarna på Charlies Änglar, men det är alltid trevligt att veta vilka som avser att komma!

Vi hälsar alla medlemmar och annat folk välkomna!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    16

  • Herr Chang

    7

  • Drivern

    5

  • L64

    4

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

länge leve sponken :o:drunk::he::party::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

8 oktober låter intressant,då har dom gratiskäk ochså va? :drinks:

Charlies änglar har inte något gratiskäk av typen After Work, var där i fredags för att kolla detta

frågade även personalen men det var inget som var planerat den närmsta tiden.

Det står något om det på deras hemsida men det är gammal info.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tycker där är lite sunkigt undrar om dom har lagat markisen sen sist :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

4 december kan du nog räkna in mig herr Chang.

BTT

Gott så BTT,men du måste boka och betala via ticnet och sedan PM:a Siam-Nilsson ditt bokningsnummer så han kan styra upp att vi får sitta vid samma bord.

Kanske onödig info för det har du kanske redan gjort :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tja, lite sunkigt kanske... men relativt billig dryck och ingen brötig musik så det går faktiskt att konversera vilket torde vara huvudsyftet med en forumträff ;)

http://charliesanglar.net/

Herr Chang har talat.

jo de e ju sant prata kan man utan å skrika men ok stället duger ligger lite off men brukar ha både snyggingar å miljonärer bland gästerna :o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Behövs väl inga markiser inomhus,Clion :whistle:

Du skulle set den dan vi va på fotbollen å regnet öste ner markiserna sprack en efter en :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker där är lite sunkigt undrar om dom har lagat markisen sen sist :whistle:

Håller med Clion fullt ut. Sunkigare ställe än CÄ får man leta efter. Finns mkt trevligare hak bara 2 min från Herr Changs boning där bärsen kostar runt trettio och den som så önskar kan blossa obehindrat. På fredagar har de dessutom en mkt populär afterwork med unga, söta studentskor att vila ögonen på... :whistle:

Ledtråd är hörnet Linne- Prinsgatan.

Skål tamejfan... :drinks:

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Clion fullt ut. Sunkigare ställe än CÄ får man leta efter. Finns mkt trevligare hak bara 2 min från Herr Changs boning där bärsen kostar runt trettio och den som så önskar kan blossa obehindrat. På fredagar har de dessutom en mkt populär afterwork med unga, söta studentskor att vila ögonen på... :whistle:

Ledtråd är hörnet Linne- Prinsgatan.

Skål tamejfan... :drinks:

Låter helt klart intressant!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Har vi ingen forumsavdelning för Göteborg ?

MVH Nonki B)

:)

Eller en för övriga Sverige istället? ;-)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja å då kan vi ju ha efterfest hos changen :giggle::giggle::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

ja å då kan vi ju ha efterfest hos changen :giggle::giggle::drinks:

Jaså?

Skönt, då slipper jag ha fler efterfester...

:na:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nja du kommer nog inte undan du får ha festen efter efterfesten :dance1::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

nja du kommer nog inte undan du får ha festen efter efterfesten :dance1::crazy:

Det har hittills aldrig hänt, att nån haft en efterefterfest efter HC's efterfest.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har hittills aldrig hänt, att nån haft en efterefterfest efter HC's efterfest.

Det vet Clirre ingenting om.. Han överlever ju knappt förfesten.. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nån gång ska va den första om inte annat så får man kanske släpa me sig några flak från changen :whistle::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vet Clirre ingenting om.. Han överlever ju knappt förfesten.. :rotfl:

Nuff said... :lol:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja, är träffen flyttad eller? :crazy:

Vad är de för ställe som lenno syftar på? kanske våran AW-expert Bibben vet detta?

Är helt klart lite sugen på riktig AW... dvs billig bärs o nåt tilltugg :drinks:

Och ingetdera finns ju på CÄ om jag minns rätt.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...