Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 8 oktober 2010 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

Jag gillar CA på alla sätt förutom toaletterna som väl höll på att renoveras så bara det är klart är det ett bra ställe :drinks:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    16

  • Herr Chang

    7

  • Drivern

    5

  • lenno

    4

Mest aktiva i denna tråd

Såja, är träffen flyttad eller? :crazy:

Vad är de för ställe som lenno syftar på? kanske våran AW-expert Bibben vet detta?

Är helt klart lite sugen på riktig AW... dvs billig bärs o nåt tilltugg :drinks:

Och ingetdera finns ju på CÄ om jag minns rätt.

Här är Linnéhaket ifråga även om inte den uppvärmda uteserveringen är med på bild. Huruvida deras populära AW- buffé fortfarande är aktuell vet jag dock inte men det kanske vår eminente festgeneral har vänligheten att ta reda på när han gör nästa inköpsrunda - snett över gatan ;).

http://www.cicerobar.se/

Anledningen till att jag stödde Clirres kvirr var just bl.a. den fem meter långa kön till de två gemensamma och låångt ifrån fräscha toaletterna vid senaste inomhusträffen där, i våras (?). Vill minnas att det tom var ngn som var av nöden tvungen att gå ut bland husknutarna :whistle: Kan inte riktigt minnas att de var åtgärdade vid BTT:s senaste besök i feskebyn för en månad sedan.

I övrigt ingen big deal för mig. Deltar gärna i vilket fall som helst och insuper såväl det ena som det andra.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk bara om man kunde komma hem till Götet å dra några pilsner med er, var spelar ingen roll. :crazy: Maitan.

Det är en helt ok pub nu på Bratten, Maitan. 10 meter från där Ylva och Freja lägger till.

Skall jag boka bord till nästa sommar?

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört ett rykte om att Linnégatan ska döpas om till Lennogatan...

Men OK, ska kolla status på Cicero vad gäller AW. Fast jag gillar inte riktigt att byta utannonserad plats för forumträff... men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man får önska (det är ju bara 3 mån 10 dgr till jul), så skulle jag gärna vilja att det ingick lite käk, brukar nämligen ta ordet after work på fullaste alvar, dvs att jag åker direkt efter jobbet (after work) och då kan det vara skönt att få tugga på något, I värsta fall kan jag tugga på ett stolsben…

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Trådlyft angående denna månads-träff på Charlies Änglar,fredag 8 oktober,väl mött 17.00.

mvh drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

E changen hemma då :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

BankAnaconda

Jag jobbar tidigt på lördag, men ska försöka titta in för en öl.

Men var? har vi bestämt var träffen ska vara?

Kollar naturligtvis denna tråd innan fredag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffen blir på Charlies Änglar fredag 8 oktober 16.00, och jag kommer förhoppningsvis att vara där då.

Alla är välkomna, och man kan förstås anlända när det passar! Jag lämnar tidigast 22.00. Anmälan ej nödvändig men önskvärd.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Njjjja Men han kan bolma i glasverandan :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du rabatt där changen :crazy:

Nej, men Bibben har krypavstånd!

Njjjja Men han kan bolma i glasverandan :giggle:

Det också ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer till Charlies Änglar vid 16 tiden för några öl och allmänt gaggande :blahblah22:

För dom som tidigare efterfrågat afterwork mat så har dom inte det men däremot så

har dom 2 för 1 på all mat så om du går ihop med någon annan och delar på notan så blir det billigt ändå.

Om du inte är väldigt hungrig förståss och äter för två men betalar för en så funkar ju det också :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet äntligen var Charlies Änglar ligger, var på läkarbesök i uppgången bredvid förra veckan.

Hur svårt är det att ge en gatuadress? ( :bag: såg just HC´s länk)

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer till Charlies Änglar vid 16 tiden för några öl och allmänt gaggande :blahblah22:

För dom som tidigare efterfrågat afterwork mat så har dom inte det men däremot så

har dom 2 för 1 på all mat så om du går ihop med någon annan och delar på notan så blir det billigt ändå.

Om du inte är väldigt hungrig förståss och äter för två men betalar för en så funkar ju det också :giggle:

Bra där MickeSurin!

Det verkar som övriga kommer lite senare, men vi kommer säkert på något att gagga om ;)

Jag är också där vid 16-tiden.

http://charliesanglar.net/

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt att höra att åtminstonde två är där i bra tid,började en privat förfest för fem timmar sen så jag är typ klar nu :drinks:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

håller på å byta kök så jag kan inte :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

håller på å byta kök så jag kan inte :crazy:

Varför då ? Det räcker väl att du byter ut din grill :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clion min vän

bli vid din läst :drinks :crazy:

:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl: jäkla hackare :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla!

Nu sitter vi på Cha rlies Ánglar och gaggar!

Nárvarande ár Siamkap Lamai64 MickeSurin Bibben Lenno hakancnx Omarama Born41 Drivern och Herr Chang,

Skrivet på Herr Changs iPad!

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...