Jump to content
IGNORERAD

Hjälp med visum


lordgiant

Recommended Posts

Jag kommer att hjälpa alla som vill ha visum till Sverige eller till Thailand att bistå med detta för en kostnad av 2500 baht per ansökan. Detta är lite av det jag kommer att hjälpa till med. Jag hjälper er per telefon när ni skall fylla i referensansökan.

* Översättningar (hänvisning till autoriserad) Kan ordna översättning för 500 baht per blad, kan hitta dom som är billigare också.

* Biljetter (Bra resebyrå i Bangkok). Bokar resorna åt er samt ordnar reseförsäkring, detta tar jag 800 baht för.

* Besöksvisum  2500 baht

* UT Uppehållstillstånd 2500 baht

* PUT Permanent Uppehållstillstånd. 2500 baht

* Svenskt Medborgarskap 2500 baht

* Försäkringskassan (allas sorters ansökningar). Alla ansökningar som skall till dom nedanför 500 kr/st

* CSN

* Polis

* Skattemyndigheter

* Banker

* Tull

* Kommerskollegium

* SFI

* Skolor

* Barnomsorg

Samt andra myndigheter som ni kan tänkas vara i behov av att prata med eller göra någon ansökan. Varje ansökan kostar 2500 baht/st, spelar ingen roll vad det är.

Jag hjälper även till med att göra ansökningar av visum till Thailand samt att förmedla kontakter till myndigheter i Thailand. Även till företag som kan vara er behjälplig på plats i Thailand. Har goda kontakter med Svenska Ambassaden i Bangkok, Thailändska Ambassaden i Stockholm samt Migrationsverket. Har ej fått ett enda avslag på dom cirka 225 ansökningar som jag hjälp till med sedan 1997. Detta är väldigt uppskattat av alla som får hjälp av mig

Hjälp och råd förrutom hjälp med att skriva ansökningar gör jag givetvis kostnadsfritt.

Ni får lättast tag i mig på tommy@ostersund.cc samt 076-1034754

MVH

Tommy Wallin

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...