Jump to content
IGNORERAD

När är ni i Udon?


Johnnie/Cat

Recommended Posts

Hej :wai:

Har varit i Udon thani trakterna varje år nu i endel år och tänkte höra mig för hur många svenskar vi är där i krokarna och när ni är där.

Kan ju börja med mig själv.

Är där ofta på hösten runt oktober-november men ibland även i april.

Håller mest till i själva Udon thani men även endel i Khumpawapee.

Trivs kanon där och allt känns lagom

Vad med er?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    7

  • Johnnie/Cat

    7

  • Jive

    4

  • Gorocco

    3

Mest aktiva i denna tråd

Har du missat den STORA händelsen Annandagsträffen då är alla där :)

Vi åker ner 11 december till 16 januari man måste anpassa efter dotterns skolgång

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nej har inte missat informationen om annadagsträffen men tyvärr har jag redan hunnit hem till svedala då tyvärr,

Vet att jag förmodligen är där lite tidigare än många andra då det passar bäst med mitt arbete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Nej nej har inte missat informationen om annadagsträffen men tyvärr har jag redan hunnit hem till svedala då tyvärr,

Vet att jag förmodligen är där lite tidigare än många andra då det passar bäst med mitt arbete.

Mitten på november å framöver, hur länge vet jag inte nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Om du väntar tills baa har slutat krama darlingen ex i morgon bitti så får du nog en del info :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte omöjligt med kumphawapi i april, Får se vad som händer framöver.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du väntar tills baa har slutat krama darlingen ex i morgon bitti så får du nog en del info :whistle:

Färdigkramat.. :giggle:

Det är rätt gott om medlemmar här, några t.o.m. på heltid men det innebär ju inte att man sitter i knät på varandra för det.

För egen del blir det mellan slutet aug-början juni.

Mitt Thai tel, nr finn under min profil, bara att slå en pling om PM känns opersonligt.

Övervintraren Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ner om två veckor (27/9) och blir kvar ett halvår. Kommer som vanligt tillbringa den mesta delen i Udon med tar lite avstickare runt i Thailand ibland.

Gorocco

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ner om två veckor (27/9) och blir kvar ett halvår. Kommer som vanligt tillbringa den mesta delen i Udon med tar lite avstickare runt i Thailand ibland.

Gorocco

Då kanske det blir krabbfest? :rotfl::rotfl:

Internt skämt... :kort:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter ju mycket trevligt.

Hör nog av mig så vi kan ta en öl eller två.

Frugan ska gå någon massageutbildning så det finns en massa tid över..

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hoppas på att, fr o m hösten 2011, kunna vara i Udon under vinterhalvåret. Innan dess har vi nog inte tid, eller råd att åka dit.

"- Vad kännetecknar en tolerant person?

- Det är en person vars intressen inte är hotade."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Kommer att vara i Udon dec-feb. Är gärna med på något evenemang.

PianoPele

En darrning vid ögonens möte

www.thaitribes.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får väll Herr Pele och Enis komma till träffen den 26 december på NB Hotell klockan 12:00 prick !

Varför inte träninglägret dagen innan :drinks:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Strålande. Vad är det för träningsläger? Samma ställe eller?

PianoPele

En darrning vid ögonens möte

www.thaitribes.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Strålande. Vad är det för träningsläger? Samma ställe eller?

NEJ NEJ...The Camp kommer med största sannolikhet att ha sin uppstart nånstans runt UD town och på avslutas på snubbelavstånd från Kenneth, m.fl. övernattningscamp så det blir med ännu större sannolikhet barstreetan som avslutning. Eller har jag fel? :drinks: Nähä, tänkte väl det. :whoco5:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Längtar redan efter annandagen...

Har sen igår tagit mig friheten att åka iväg på ett eget litet träningsläger och är nu i Nongkai, Lillkrabban fick stanna i Udon.

Upptäckte till min förvåning att det var en stor festival här med scener, stånd och uppträdande, mycket trevligt och perfekt ställe för träningsläger.

Efter lite ölsvingarträning igår så landade dock kvällen inte senare än 22.30 då ett avsnitt av Robinsson fick ölsvingandet på fall.

Idag lär det inte bli för sent eftersom frugan är på väg.

Efter att Lillkrabban genom egna spioner, fått reda på att det är festival här och all tillhörande god mat som finns tillgänglig kunde ingenting stoppa henna från att komma. Så ser ni en moppe i 100 blås mellan Udon och Nongkai så är det bara min hungriga fruga på väg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Vi kommer till Udon Thani den 30 december och stannar där 3-4 dagar, sedan åker vi till byn och vår släkt.

Och vi kommer att besöka Udon Thani några gånger till i Januari och Februari för vi handlar på BigC och Makro där.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Räknar ner nu... Blir ett par dagar i Krung Tep först så i mitten av nästa vecka är jag i Udon.

Frugan ska gå i skola på dagarna så är det någon som är sugen på en nudelsoppa eller några öl så hör av er.

Johnnie

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Längtar redan efter annandagen...

Har sen igår tagit mig friheten att åka iväg på ett eget litet träningsläger och är nu i Nongkai, Lillkrabban fick stanna i Udon.

Upptäckte till min förvåning att det var en stor festival här med scener, stånd och uppträdande, mycket trevligt och perfekt ställe för träningsläger.

Efter lite ölsvingarträning igår så landade dock kvällen inte senare än 22.30 då ett avsnitt av Robinsson fick ölsvingandet på fall.

Idag lär det inte bli för sent eftersom frugan är på väg.

Efter att Lillkrabban genom egna spioner, fått reda på att det är festival här och all tillhörande god mat som finns tillgänglig kunde ingenting stoppa henna från att komma. Så ser ni en moppe i 100 blås mellan Udon och Nongkai så är det bara min hungriga fruga på väg.

:great::rotfl::rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej

Vi kommer till Udon Thani den 30 december och stannar där 3-4 dagar, sedan åker vi till byn och vår släkt.

Och vi kommer att besöka Udon Thani några gånger till i Januari och Februari för vi handlar på BigC och Makro där.

Mvh Isan Lover

kan inte herrskapet komma på träffen.skulle va kul å träffa er :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Räknar ner nu... Blir ett par dagar i Krung Tep först så i mitten av nästa vecka är jag i Udon.

Frugan ska gå i skola på dagarna så är det någon som är sugen på en nudelsoppa eller några öl så hör av er.

Johnnie

Jag finns här i Udon så det bara PM:a så får du numret om du vill möta upp, kanske får med Baa med...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag finns här i Udon så det bara PM:a så får du numret om du vill möta upp, kanske får med Baa med...

Kan finnas en möjlighet. :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...