Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejer som jobbat i barsvängen


måne

Recommended Posts

Hej alla thaitjejer som har erfarenhet av bar svängen.Vore intressant att få veta vad ni tycker om oss FARANGER,det kanske skulle ta udden av flera "heroes" här.Är vi så omtyckta som vi tror eller? Mvh Måne  :yes:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • måne

    10

  • PUTTE

    8

  • Baa

    8

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Hej alla thaitjejer som har erfarenhet av bar svängen.Vore intressant att få veta vad ni tycker om oss FARANGER,det kanske skulle ta udden av flera "heroes" här.Är vi så omtyckta som vi tror eller? Mvh Måne  :yes:

Finns det någon tjej här på forumet som jobbat i bar så lär hon knappast göra sig hörd. Det är inte det finaste av yrken i Thailand och man talar nog inte gärna om det även där. Du får nog helt sonika åka ner till barerna och försöka bli kompis med dom som jobbar där. Vem vet kanske så en dag talar dom ut för dig.

I väntan på det så finns det ett par dokumentärer, bra och dåliga, om just det du efterfrågar. Om dom är helt ärliga i intervjusituationerna låter jag vara helt osagt.

I min mening är det övervägande "money rules". Har svårt att tänka mig att någon jobbar där för att dom gillar feta och fulla människor att spendera natten med dag ut och dag in?! Visst alla passar inte in i den kategorin.

Men som sagt jag har haft fel förrut!

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har 20 års erfarenhet från barerna  :whistle: men när man skriver nåt som farang här så blir man påhoppad direkt,så min förhoppning är att någon thaitjej ska våga säga något i ämnet ev.kommentera dessa superdon juan`s som vet och kan allt,är förövrigt gift sen 15 år tillbaka med en  f.d.bartjej Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det blir svårt "måne" då jag tror det är 0% aktiva bartjejer & 99% kåta falang gubbar här men visst vore det "kul" att höra kommentarerna även om man hört en del genom åren! 

Den saknade 1% vid räkne exemplet får väl bli "Magrood" då! :crazy:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Jag har 20 års erfarenhet från barerna  :whistle: men när man skriver nåt som farang här så blir man påhoppad direkt,så min förhoppning är att någon thaitjej ska våga säga något i ämnet ev.kommentera dessa superdon juan`s som vet och kan allt,är förövrigt gift sen 15 år tillbaka med en  f.d.bartjej Mvh Måne

då kan säkert frugan ge dig svaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att hon kan men det vore trevligt att se andras "SYN" på ämnet  :rules: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Det är klart att hon kan men det vore trevligt att se andras "SYN" på ämnet  :rules: Mvh Måne

broder dum dum alias btt är expert på ämnet hör med honom :lol::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

LelleGotland

Quote

broder dum dum alias btt är expert på ämnet hör med honom :lol::lol:

Så du menar att BTT har lurat oss hela tiden :surprised: :bs_quesexclaim:

Han är i själva verket en Thaitjej som jobbat i bar :Drogar-Mark-02(LBG): :D:D:D:D

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Så du menar att BTT har lurat oss hela tiden :surprised: :bs_quesexclaim:

Han är i själva verket en Thaitjej som jobbat i bar :Drogar-Mark-02(LBG): :D:D:D:D

precis

Link to comment
Dela på andra sajter

FINNS DE ÖVERHUVUDTAGET NÅN TJEJ I SWEDALA SOM HAR JOBBAT I BAR? ??? ?? :gasp: dom flesta har väl jobbat på bank m.m m.m m.m :whistle::whistle::whistle::whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Putte, är du en tjej som har jobbat i bar eller är du en rumpnisse? Om du är rumpnisse, är dom andra hanludren av samma åsikt som du är?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

AHA  Är det därför Du har så mycket tid över till Dina intellektullt utvecklande inl :lol: ägg.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne, du kanske kan be din fru att ta ledartröjan och skriva hur hon upplevde tiden som bartjej?

Jag skulle inte vara så sugen att berätta för halvt okända människor om min tid som "barkille", bland halvfeta, och tidvis berusade tanter, och vad jag kände för dem :beurk:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Quote

MAYBE. :na::na: .(jobbar på banken just nu)

Låt mig gissa...Swedbank?

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som man hade valt fel yrke i forntiden, fast å andra sidan trivs jag numer som f.d. karriärist.

Baa, som snyltar på sina surt förvärvade PF. (Har ju mer tid att snegla på insändare i forum t.ex.)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt mej gissa...Spermabanken?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Låt mej gissa...Spermabanken?

:D:D:D:D:D:D:D:D:lol::lol::lol:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har faktiskt frågat om hon vill dela med sig här på forumet men hon säger att alla känner mig(jag fick ONDA ögat)och vi har faktiskt aldrig pratat om hennes tid på bar(inget med mig att göra)så jag kan förstå om frågan var lite tokig.Vad jag tänkte var att få stopp på snacket om allas fullkomlighet i slaferna och deras unika ställning som eftertraktade "superälskare".Har försökt förklara att alla människor har känslor,även om en bartjej kanske är lite mer affärsinriktad iaf till en början.Jag vet många förhållanden som funkar kanon både mellan farang+bartjej och farang+sk.vanlig thaitjej,men detta var visst ingen bra ide så svara om ni vill annars lägg ner Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har faktiskt frågat om hon vill dela med sig här på forumet men hon säger att alla känner mig(jag fick ONDA ögat)och vi har faktiskt aldrig pratat om hennes tid på bar(inget med mig att göra)så jag kan förstå om frågan var lite tokig.Vad jag tänkte var att få stopp på snacket om allas fullkomlighet i slaferna och deras unika ställning som eftertraktade "superälskare".Har försökt förklara att alla människor har känslor,även om en bartjej kanske är lite mer affärsinriktad iaf till en början.Jag vet många förhållanden som funkar kanon både mellan farang+bartjej och farang+sk.vanlig thaitjej,men detta var visst ingen bra ide så svara om ni vill annars lägg ner Mvh Måne

Måne

Hade jag jobbat på en bar så hade jag säkert gärna dela med mig mina erfarenheter.

Men så är tyvärr inte fallet.

Prova att läsa den här boken: ผีเสื้อราตรี Nattfjärilar

Den handlar just om barlivet. Många berättelser från olika bartjejer och hur de upplever sina farangkunder och vad en del har lärt sig från barlivet.

Om det är svårt att läsa på thai kan jag erbjuda en live-tolkning direkt ur boken mot betalning na ka.  :morgon:

Ibland kan man få mycket djupare insyn i ett samhälle när man kan läsa dess litteraturer.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Att jobba i bar är ju socialt nedvärderande.

Rent allmänt betraktas ju en bartjej som någon vanliga thaiare inte vill befatta sig med.

Som jag skrivit vid några tillfällen så är min erfarenhet mest av sk öppna beer bars, där tjejerna för det mesta själva

kan välja vem de vill gå i sängs med.

Jag vet att det låter dumt i vissa människors öron, men faktum kvarstår,

behandlar man en bartjej på ett schysst sätt, så får man mycket tillbaka.

Inte alla tjejer som fejkar i sängen.

Många av de tjejer jag varit med har faktiskt tyckt om att ligga med mig.

Inga negativa karma nu tack *S*

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan Du inte sluta förklara varför Du tror att alla andra INTE behandlar tjejer i beerbars anständigt. Är det här inte att backa bandet igen, jag lovar att om det skulle hända att jag blir singel och får lust att besöka ett sådant etablisemang så behandlar jag damerna med den respekt de förtjänar, jag kan näst intill lova att 99% av alla som finns på detta forum gör det samma så sluta nu att försvara det som ej behövs försvaras. OBS inga minuskarma från mig men trött på riddar rödskäggs underbara resa till solen..

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...