Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejer som jobbat i barsvängen


måne

Recommended Posts

Magrood,jag har läst boken,jag har även pratat med ganska många thaitjejer om deras yrkesval,min tanke var att andra som inte varit så många gånger och upplevt lika mycket skulle få en inblick i det liv en bartjej har.Men jag lägger ner,intresset fanns tydligen inte Mvh Måne  :yipi:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • måne

    10

  • PUTTE

    8

  • Baa

    8

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Magrood,jag har läst boken,jag har även pratat med ganska många thaitjejer om deras yrkesval,min tanke var att andra som inte varit så många gånger och upplevt lika mycket skulle få en inblick i det liv en bartjej har.Men jag lägger ner,intresset fanns tydligen inte Mvh Måne  :yipi:

I så fall verkar du ha mycket stora kunskaper och mycket information om ämnet. Både från direkt och indirekt källa.

Vore intressant om du som verkar ha så mycket info i ämnet DELAR med dig.

Skriva gärna och berättar det du vet - då når du delvis ditt mål med tråden.

Bara för att andra inte har något att dela med sig i ämnet betyder inte att du måste sitta inne med dina erfarenheter - om du verkligen vill att "andra som inte varit så många gånger och upplevt lika mycket skulle få en inblick i det liv en bartjej har".

Jag lovar att läsa dina inlägg i ämnet.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

I så fall verkar du ha mycket stora kunskaper och mycket information om ämnet. Både från direkt och indirekt källa.

Vore intressant om du som verkar ha så mycket info i ämnet DELAR med dig.

Skriva gärna och berättar det du vet - då når du delvis ditt mål med tråden.

Bara för att andra inte har något att dela med sig i ämnet betyder inte att du måste sitta inne med dina erfarenheter - om du verkligen vill att "andra som inte varit så många gånger och upplevt lika mycket skulle få en inblick i det liv en bartjej har".

Jag lovar att läsa dina inlägg i ämnet.

Mvh

Magrood

Jag vill också veta lite mer,jag ska också läsa dina inlägg[/color :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

SKULLE GE HUUUUR MYCKE SOM HELST FÖR ATT HÖRA DOM DISKUTIONERNA :drunk: :drunk:men ja kan ju tänka mig hur de lät :drunk::drunk: .. :na::na: ..SEEEEEEEEE YOU

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta ...

Men jag förstår inte ...

Först skrev du att du ville att thailändska tjejer som jobbat på barer ska skriva och berätta om sina erfarenheter.

Hur många tjejer är läser och skriver här?

Hur många thailändska tjejer läser och skriver här?

Hur många av dessa tjejer har jobbat på bar?

---

Sen skrev du att du hade erfarenhet eftersom du är/var(har bara läst inläggen en gång - mins inte exakt) gift med en f.d. bartjej.

Det tolkade jag som om du har pratat med henne och fått höra hennes berättelser.

---

Sen skrev du att du ICKE har pratat med din fru om det eftersom hon inte vill prata om det med dig, tolkar jag från din text.

---

Sen skrev du att du vill att de som inte är så vana skulle få lära sig om det.

---

Sen skrev du att du både har läst, pratat med många tjejer om det.

---

Men du vill inte skriva om det här när det var du själv som vill att andra ska skriva om det här.

Vi vill gärna läsa det du har att dela med dig.

Varför vill du att andra ska skriva om sitt liv/sina erfarenheter öppet här medan du inte vill skriva öppet?

---

Jag hänger inte riktigt med.

Menar inget illa na ka. Jag är bara sååååå nyfiken.

Har du sagt a får du väl säga b också.  :wai:

Magrood

- som gärna läser det du har att berätta na ka -

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Gurkan,du kan meijla mig MvhMåne

Sorry måne men du har inte lämnat ut någon e-mail adress :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Quote

Att jobba i bar är ju socialt nedvärderande.

Rent allmänt betraktas ju en bartjej som någon vanliga thaiare inte vill befatta sig med.

Som jag skrivit vid några tillfällen så är min erfarenhet mest av sk öppna beer bars, där tjejerna för det mesta själva

kan välja vem de vill gå i sängs med.

Jag vet att det låter dumt i vissa människors öron, men faktum kvarstår,

behandlar man en bartjej på ett schysst sätt, så får man mycket tillbaka.

Inte alla tjejer som fejkar i sängen.

Många av de tjejer jag varit med har faktiskt tyckt om att ligga med mig.

Inga negativa karma nu tack *S*

BTT

Hur vet du det? Hört talas om fake-orgasm? Tror du i din enfald att dom skulle tala om för dig att du är helt talanglös i sängen, om du nu är det eller inte. Du lär knappast får reda på det från en bar-tjej iaf.

Det låter som du har dålig självkänsla eller måste ha bekräftelse om hur bra du är. Lägg ner mindre tid om hur folk uppfattar dig, så ska det nog ordna sig.

Poff!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjo

Jag har hört många olika livsöden, storys under mina år som som Thairesenär, när dom här trådarna kommer upp med jämna mellarum så är det alltid några som drar alla "bartjejer över samma kam .

Det är väl ungefär som att tro att alla snickare har samma bakgund. :glasses:

Det finns lika många livsöden som det finns tjejer i industrin, vissa började när dom var 12 år. en del ger sig in i barsvängen för att träffa en farang & få det där undebara livet i faranglandet (för de vet ju alla att vi e rika, en skröna som tyvär många Thai tro på...)

Ett par exempel: Snackade med en 45 taggare som jobbade i en av "fyrkantsbarerna vid soi Bangla, Hkt.

Hon hade inte jobbat så länge & sa att hennes thaiman hade dött och nu ville hon gärna träffa en farang, hon berättade att hennes thaiman hade köpt o sålt mark.

Jag tog för givet att hennes man hade lämnat henne utblottad skuldsatt. icke, hon ägde flera 100 rai.

Mitt tips till henne var att öppna en liten affär istället.. efterom dom flesta när en dröm om att träffa den där "vanliga tjejen, eller hur.. :intello:

Sen har vi Kwan ifrån Korat, hon hade ett vanligt jobb,  2 barn o en man.. när sen både henne mor & far vart sjuka så lämnde hon sin man med barnen och stack till Bkk & började jobba på Long Gun på soi Cowboy.

Varför det drastiska beslutet att lämna sin man för att åka till Bkk & "ha gin" , jo sa hon, hade inte mina föräldrar funnits så hade ju lnte jag vart här. familjekänsla...

Hon skickade hem varenda satang till familjen, hon varken rökte eller drack.

När jag frågade henne om det var många andra av tjejerna på Long Gun som skickar hem pengar så skrattade hon och sa av dom ca 100 som jobbade där så var det kanske 2 eller 3 st som brydde sig om familjen..

Dom andra köper smycken, kläder, droger, festar, det var henne svar...

Kolla på denna,tycker att den ger en ganska ärlig bild av vissa delar LRG_My Boyfriend The Sex Tourist PART 2, C4, British Documentary

MVH Lung King

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Har man lite kvinnoerfarenhet så märker man om de fejkar orgasm eller ej.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom nu barn så ska jag för er BERÄTTA hur man lämpligast sätter på en Thailänsk Bar Bruds SPÄTTA ..  om ni inte VET så gillar thai tjejen falangen stor & FET .. om ni inte VISSTE om vad ni går MISSTE .  :D

Fan vad ja e´bra ... neh ja tror ja tar en fika i stället så man orkar med nattskiftet!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Har man lite kvinnoerfarenhet så märker man om de fejkar orgasm eller ej.

BTT

Kan nog faktiskt hålla med dig där :great: sånt märks :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Quote

Har man lite kvinnoerfarenhet så märker man om de fejkar orgasm eller ej.

BTT

Vad var det den där filmen hette nu igen? "När Harry mötte Sally" eller någonting liknande ...   :he:

(Meg Ryan var vacker som vanligt iallafall)

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla mäniskor är unika,

alla har sin egen historia.

Här är en rätt bra dokumentär om en flicka.

Behind Bangkok's Smile 1/4

http://www.youtube.c...h?v=Veu1xyvB6XA

Behind Bangkok's Smile 2/4

http://www.youtube.c...feature=related

Behind Bangkok's Smile 3/4

http://www.youtube.c...feature=related

Behind Bangkok's Smile 4/4

http://www.youtube.c...feature=related

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Måne!

Alla mynt har två sidor.

Går nog inte att generalisera och påstå att bartjejerna gillar eller ogillar faranger.

Alla har sin egen historia och man måste se de enskilda fallen.

Det finns olyckliga tjejer bland barerna, på samma sätt som det finns olyckliga faranger i barsvängen.

Men det finns även ljusa och lyckliga historier.

Jag tror inte bartjejer i allmänhet ogillar faranger, så länge de inte blivit illa behandlade.

Vilket ju tyvärr inträffar, inte minst i Pattaya.

De flesta tjejer stretar på och hoppas hitta den där snälle farangen som kan ta hand om henne och hennes familj.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra där BTT, men tyvärr finns det en sak som går att generalisera när det gäller dom

Det finns ingen bartjej som nobbar gäster för att gästen är för snygg eller för trevlig  :lol::na:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Har man lite kvinnoerfarenhet så märker man om de fejkar orgasm eller ej.

BTT

Haha...det tror ni bara  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Nej hur menar ni nu?? blink.gif

Passar också på att fråga, nu när kärleksmaskinerna är igång...  :glasses::whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Passar också på att fråga, nu när kärleksmaskinerna är igång...  :glasses::whistle:

Ja ja ha ondrat i sa monga år .. är det när det e´ lita foktigt , blöd , blödare , blödast el. e´di när man fatta man borde tatt´på si gommi stövla inna man äntrade sogga .. sen att ho ormar si i sänga få man la´ justera lita me hanbojera då!

hahahha  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner ni efter riktigt noga så känner ni att en äkta orgasm drar ihop lilla puppsan och tjejen kan skaka en aning...svårt att fejka detta.

Sexexperten Vikingen :D:D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

DE HÄR SKA BLI ETT NÖJE ATT FÖLJA :yes: ."dom"kanske gör som marlena å kniiiiiiiper...va vet ja,,,,,,,,,JA VINNER ALLWAYS :yipi::yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

ÄNNU EN LYSAND TRÅD  :lol: JAG PRATADE MED EN BARTJEJ I PATTIS HON GICK TILL JOBBET MED UPPSTÄCKTA ARMAR VARJE DAG OCH ÄLSKADE NÄR DET KOM + 100 FARANGER MED FETA PLÅNBÖCKER  :D:D:D  

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...