Jump to content
IGNORERAD

Midagsbuffe Lek hotell i Pattaya?


Fredrik T

Recommended Posts

Har för mig de va 180 bahtingar men kan va nåt korvöre fel.Diana skyltade för 185 bahtingar.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig de va 180 bahtingar men kan va nåt korvöre fel.Diana skyltade för 185 bahtingar.

'

Tackar för info. Alldeles lagom pris för mej och min kompis budget. Vi åker ner den 27:e.

Link to comment
Dela på andra sajter

'

Tackar för info. Alldeles lagom pris för mej och min kompis budget. Vi åker ner den 27:e.

Tja..ni sparar bortåt 50 Thb på att söka er till Restaurang Flaggan...där ni får en alldeles fantastiskt speciell Svensk Husmanskost...

Då får ni dessutom den stora äran att träffa Dang, fru och änka till vår älskade Sten Sandgren. Hon driver Stens sista livsverk vidare och det vore trevligt om alla här ville visa henne vår uppskattning för denna fina svenska husmanskost som serveras här!!

Som bonus kommer ni bort en stund från turistköret i de centrala delarna av Pattaya och får träffa lite äkta Pattaya rävar som så gärna delar med sig av sina erfarenheter i staden.

Välkomna i skaran..

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja..ni sparar bortåt 50 Thb på att söka er till Restaurang Flaggan...där ni får en alldeles fantastiskt speciell Svensk Husmanskost...

Då får ni dessutom den stora äran att träffa Dang, fru och änka till vår älskade Sten Sandgren. Hon driver Stens sista livsverk vidare och det vore trevligt om alla här ville visa henne vår uppskattning för denna fina svenska husmanskost som serveras här!!

Som bonus kommer ni bort en stund från turistköret i de centrala delarna av Pattaya och får träffa lite äkta Pattaya rävar som så gärna delar med sig av sina erfarenheter i staden.

Välkomna i skaran..

MVH Nonki

Tackar för tipset. Jag har varit där en gång så jag vet var den ligger, men var tyvärr stängt då för cirka 2 år sen.

MVH Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är äkta pattayarävar i det närmaste obefintligt på Flaggan nu.

Får hoppas att det rycker upp sig under högsäsongen.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Lek hotel måste vara det sunkigaste hotel Pattaya kan erbjuda :kort: Mögellukt och halvtaskig frukost,det finns både bättre och billigare alternativ,Lek går fetbort.Mvh Måne som bott där en gång aldrig mer :diablo:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du står i korsningen 3rd Road/South Pattaya Road med näsan riktad mot Sukhumvit så ligger den ett par 100 meter ner på höger sida.

Ungefär mitt i huvudet på denna snygga spermie som synes nedan :crazy:

post-3290-027110300 1284668508_thumb.jpg

Här har jag näsan riktad mot 3rd Road

post-3290-019477800 1284668739_thumb.jpg

post-3290-027110300 1284668508_thumb.jpg

post-3290-019477800 1284668739_thumb.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Var mer exakt ligger Flaggan. Skall ner snart till en kompis jomtien.

Smagg

Har du med dig en thaitant så beställ extra saltgurka, dom är helt vansinniga i det. :)

Tror hon gör den själv och den är underbart god.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du med dig en thaitant så beställ extra saltgurka, dom är helt vansinniga i det. :)

Tror hon gör den själv och den är underbart god.

Jättesalt gurka är gött

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det nåt sunkigare än buffe'? :fie:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättesalt gurka är gött

Men jag tycker nog att djungelvrål är en aning bättre. Lite saltare, lite bättre.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du med dig en thaitant så beställ extra saltgurka, dom är helt vansinniga i det. :)

Tror hon gör den själv och den är underbart god.

Smörgåsgurka är det och jo hon lägger in den själv

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bott några gånger på LEK...

Är väl inte det bästa kanske men jag gillar läget och att det är bra service

av personalen.

Finns det bättre och kanske billigare så är jag tacksam för bra förslag

då jag åker ner igen i mars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...