Jump to content
IGNORERAD

Datan o teknik Oj så bra


erik-sson

Recommended Posts

Hej

hitta denna tube på nätet då jag leta efter snarlik teknik.

Jävlar Va bra denna snubbe är

snacka om att ta tekniken ett steg vidare

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag kan bara säga HURRAAAA för denna kille. Detta är framtiden.

Har länge väntat på ett "nästa" steg i utvecklingen emot science fiction och det här är val det jag väntat på.

Fantastiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag kan bara säga HURRAAAA för denna kille. Detta är framtiden.

Har länge väntat på ett "nästa" steg i utvecklingen emot science fiction och det här är val det jag väntat på.

Fantastiskt.

Håller fullständigt med dig , vilken fantastisk kille, vilken utmärkt ide' han fick, hoppas att det kommer att bli tillgängligt på marknaden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar lovande helt klart, men en del av det han visade var nog ett koncept också, inte direkt fungerade. Men med mer pengar och tid kan det bli extremt roligt att se vad som kommer :)

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lär väl få sakerna insydda och uppsydda av Phuket och Pattis skräddarna inom snar framtid:rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

TED har en förmåga att samla in helt otroliga föredragshållare och Smarta personer

Ett annat berömt föredrag är det som den svenska professorn Hans Rosling höll för TED om statistik

http://www.ted.com/t..._ever_seen.html

Sök på Youtube efter "Hans Rosling" så hittar nu flera av hans helt otroliga föredrag om bla "Poverty"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste säga att detta är en av de bästa dagarna för mig personligen, undantaget dagen vi drog igång MPR, när det gäller bra inlägg/trådar.

Synd att de inte handlade om Thailand ;) Får nog sätta igång med ett teknikforum också.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Måste säga att detta är en av de bästa dagarna för mig personligen, undantaget dagen vi drog igång MPR, när det gäller bra inlägg/trådar.

Synd att de inte handlade om Thailand ;) Får nog sätta igång med ett teknikforum också.

Har du varit i vinflaskan nu igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som imponerar är inte så mkt tekniken som inställningen. Ingenting är omöjligt. Verkar helt befriat från konventionella tänkta begränsningar om vad som är och inte är möjligt och sedan bara tuta och köra. Riktigt inspirerande att se faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det som imponerar är inte så mkt tekniken som inställningen. Ingenting är omöjligt. Verkar helt befriat från konventionella tänkta begränsningar om vad som är och inte är möjligt och sedan bara tuta och köra. Riktigt inspirerande att se faktiskt.

Sek Losos Uncle???

Link to comment
Dela på andra sajter

Gårdages seiansfiction blir morgondages teknik. Redan Jules Verne skrev på 1800: talet om en atomubåt "nautilus" i en världsomsegling under havet och han skrev även om en resa till månen. Vissa delar av det som videon beskriver här lekte filmskaparna med i tv serier som startrek o,dyl på 80:talet så varför inte, den galloperande utveckling som fanns inom it för 12-15 år sedan har varit ganska lugn under några år så nästa utvecklings boom lär väl ligga runt hörnet och bara vänta på att få släppas loss, synd bara att det börjar bli svårt att hänga med på allt som händer.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste säga att detta är en av de bästa dagarna för mig personligen, undantaget dagen vi drog igång MPR, när det gäller bra inlägg/trådar.

Synd att de inte handlade om Thailand ;) Får nog sätta igång med ett teknikforum också.

Hmmm...låter oroväckande, P3...

Har du verkligen inte andra värderingar i livet...???

MVH Nonki...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm...låter oroväckande, P3...

Har du verkligen inte andra värderingar i livet...???

MVH Nonki...

Nonki, ett par ord i all välmening. Läs nu noga.

Ödmjukhet, vänlighet, medkänsla, förståelse, positivitet, humor, glädje... och många fler ord i samma genre. Du kan leta på internet efter flera positiva ord.

Upprepa dessa ord framför spegeln dagligen, helst morgon och kväll.

Det är vad doktor P3 rekommenderar för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...