Jump to content
IGNORERAD

EM - KVAL - Vart kan vi se matchen på Koh Samui?


jens

Recommended Posts

Hej!

Befinner mig nu på Samui.. Försökte förgäves hitta ett ställe som sände Sverige - Ungern matchen i Bangkok. Stack till Pelican Inn, sports corner mm.. Men vi fick dessvärre missa matchen..

Så.. Nu är vi iaf på Koh Samui och en ny match imorgon. Matchen måste väl sändas någonstans? Tror att matchen kommer finnas på diverse stream siter så det borde väl finnas en bar eller dyl som sänder den?

Tacksam för info ;)

/Jens - lite små bränd (dubbel bemärkelse) på ett riktigt härligt Koh Samui!

Ändrades av jens

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • jens

    9

  • måne

    4

  • mr chaweng

    4

  • Sek Losos uncle

    2

Mest aktiva i denna tråd

Pröva hos Eriks på lamai,han tror jag fixar det.Mvh Måne

Tack Måne.

Så stället heter "Eriks"?

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det heter Tao`s eller nåt sånt,ligger iaf vid nerfarten till lamai 99 och best resort

Okej!

Sökte på det fick en träff på youtube.. Det stället:

?

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik sänder matchen via Slingbox.

Dvs han kopplar upp sig mot min router jag har här hemma i Sverige och jag kopplar ihop routern med slingboxen som i sin tur kopplas in i viasatboxen.

Han kan på detta vis se allt som visas på min tv. Han som är Djugårdare kan se alla deras matcher och är mycket nöjd med bilden.

Han har visat många matcher på detta vis i sin restaurang och det ska vara mycket populärt.

Fast det är ju jag som bestämer vad som är på tv:n :crazy::crazy::crazy:

Prova med Erik och fråga honom om han kommer att ha öppet då matchen börjar kl 01:00 Thaitid och han stänger normalt kl 23:00. Det brukar bero på hur många gäster som är intresserade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Befinner mig nu på Samui.. Försökte förgäves hitta ett ställe som sände Sverige - Ungern matchen i Bangkok. Stack till Pelican Inn, sports corner mm.. Men vi fick dessvärre missa matchen..

Så.. Nu är vi iaf på Koh Samui och en ny match imorgon. Matchen måste väl sändas någonstans? Tror att matchen kommer finnas på diverse stream siter så det borde väl finnas en bar eller dyl som sänder den?

Tacksam för info ;)

/Jens - lite små bränd (dubbel bemärkelse) på ett riktigt härligt Koh Samui!

Erik sände matchen mot Ungern.

Det var visst 10st där och kollade.

Dåligt med Svenskar på ön just ni

Ändrades av mr chaweng
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik sänder matchen via Slingbox.

Dvs han kopplar upp sig mot min router jag har här hemma i Sverige och jag kopplar ihop routern med slingboxen som i sin tur kopplas in i viasatboxen.

Han kan på detta vis se allt som visas på min tv. Han som är Djugårdare kan se alla deras matcher och är mycket nöjd med bilden.

Han har visat många matcher på detta vis i sin restaurang och det ska vara mycket populärt.

Fast det är ju jag som bestämer vad som är på tv:n :crazy::crazy::crazy:

Prova med Erik och fråga honom om han kommer att ha öppet då matchen börjar kl 01:00 Thaitid och han stänger normalt kl 23:00. Det brukar bero på hur många gäster som är intresserade.

Tack Mr Chaweng!

Hade varit perfa om han hade gjort det.. Har du du någon kontaktinfo/adress till honom?

Ändrades av jens

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Mr Chaweng!

Hade varit perfa om han hade gjort det.. Har du du någon kontaktinfo/adress till honom?

Hej Jens

Jag har skickat ett pm till dig

Hade

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Mr Chaweng!

Hade varit perfa om han hade gjort det.. Har du du någon kontaktinfo/adress till honom?

Då finns där en möjlighet för dig at beskåda Malmös vackra gräsmatta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då finns där en möjlighet för dig at beskåda Malmös vackra gräsmatta!

Ja, den håller nästan samma klass som sthlm stadion skulle jag tro. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik sände matchen mot Ungern.

Det var visst 10st där och kollade.

Folk är väl kanske klok och väljer de ställen de sätter sin fot på mer än en gång :crazy::crazy::crazy:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Hej!

Befinner mig nu på Samui.. Försökte förgäves hitta ett ställe som sände Sverige - Ungern matchen i Bangkok. Stack till Pelican Inn, sports corner mm.. Men vi fick dessvärre missa matchen..

Så.. Nu är vi iaf på Koh Samui och en ny match imorgon. Matchen måste väl sändas någonstans? Tror att matchen kommer finnas på diverse stream siter så det borde väl finnas en bar eller dyl som sänder den?

Tacksam för info ;)

/Jens - lite små bränd (dubbel bemärkelse) på ett riktigt härligt Koh Samui!

Menar du Sverige-Ungern herrar EM-kval? Den var ju i fredags 3/9. (Jag säger inte hur det gick, ifall att några vill se den i efterhand.)

Imorgon (=tisdag kväll svensk tid) är det Sverige-San Marino. Den kommer att visas på nya TV-kanalen 10:an, som jag inte har själv, så jag behöver försöka hitta den på Web-TV jag också för att kunna se den.

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du Sverige-Ungern herrar EM-kval? Den var ju i fredags 3/9. (Jag säger inte hur det gick, ifall att några vill se den i efterhand.)

Imorgon (=tisdag kväll svensk tid) är det Sverige-San Marino. Den kommer att visas på nya TV-kanalen 10:an, som jag inte har själv, så jag behöver försöka hitta den på Web-TV jag också för att kunna se den.

Du måste ha supit en del som inte kan läsa mitt inlägg.. m

Mr Chaweng, har iaf kontaktat mig och förhoppnings kan vi se matchen imorrn!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Du måste ha supit en del som inte kan läsa mitt inlägg.. m

Mr Chaweng, har iaf kontaktat mig och förhoppnings kan vi se matchen imorrn!

Inte onykter, men jag läste för slarvigt :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte onykter, men jag läste för slarvigt :)

Okej! :)

Sovdags här på Samui!

Imorrn blir det en stor dag med förhoppningsvis fotboll på agendan!

Natti

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Typiskt viasatklåparna att lägga matcher på skumma kanaler.. :angry2: Här en Länk där du kan se om du får in kanalen..

Matchen visas även på Viasat Sport HD, men det är väl inte till någon större hjälp för de flesta.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Befinner mig nu på Samui.. Försökte förgäves hitta ett ställe som sände Sverige - Ungern matchen i Bangkok. Stack till Pelican Inn, sports corner mm.. Men vi fick dessvärre missa matchen..

Så.. Nu är vi iaf på Koh Samui och en ny match imorgon. Matchen måste väl sändas någonstans? Tror att matchen kommer finnas på diverse stream siter så det borde väl finnas en bar eller dyl som sänder den?

Tacksam för info ;)

/Jens - lite små bränd (dubbel bemärkelse) på ett riktigt härligt Koh Samui!

Hejsan

Jag blir alldeles uppjagad då jag läser detta..är du inte på semester?

Det måste väl för sju tusans bövlar vara behagligare att bara sitta ner och ha semester???

MVH Nonki :)

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick besked att Erik visar matchen så dit ska vi ikväll!

Gutt! Heja Sverige!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött Jens ta nu några stänkare för mig också, å ta sen vara på din semester. :friends: Mvh Maitan.

Det ska jag göra! Inte direkt semester.. Är här i fyra månader till så det kan inte ENDAST räknas som semester :) Hoppas allt är gott i Jomtien!

Sitter nu och klämmer en chang efter en dag vid poolen!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...