Jump to content
IGNORERAD

Affärsidè säljes!


Burken

Recommended Posts

Drömmer du om att bo åretrunt i Thailand och tjäna stora pengar på egen business!

Då är detta rätt grej. Som du vet finns det otroligt mycket pick up bilar i Los.

Sälj dessa lättsålda plogar och sandmaskiner.

Ge bud!

06082008615.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Bra idé och som komplement kan man även sälja mina isskrapor som jag tagit hit i stor mängd.

Jan L :mdr:

:D:D:D

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra idé och som komplement kan man även sälja mina isskrapor som jag tagit hit i stor mängd.

Jan L :mdr:

Jag söker en sponsor för min ide att sälja braskaminer och kakelugnar. är du intresserad ? Du verkar ju vara en man

med visioner.Nu i tider av klimatförändringar så varför inte..det gäller att vara först  :he:

Jag borde veta bättre

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis mina herrar, det gäller att ligga i startblocken om man vill vara med när det händer saker.

Det håller inte att ligga uppe i Isaan och studera naveln när tåget går...

Beträffande klimatförändringen så går det s a s åt "fel håll" för min lilla affärsidè..

Men jag har fått information - som jag bedömer - som tillförlitlig från en källa på en bar i Pattaya och

uppgiftslämnaren hävdar å det bestämdaste att det inom några år kommer att vända.

Alltså bli kallare och kallare - och då är jag beredd med mina 10 000 isskrapor, med avtal om ytterligare 20 000 vid senare tillfälle.

Lev väl  :yes:

Jan L

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...