Jump to content
IGNORERAD

Överaskningar till din tjej... HUR GÖR DU?


FarangFarang

Recommended Posts

FarangFarang

Jag antar att alla våra tgf älskar överaskningar, stora som små och kanske helst varje dag om de får bestämma själva  :party:

Det vore skoj att i denna tråd få läsa om goda råd, säkra kort, hemliga trix och andra ideer.

Allt från blommor & teddybjörnar till evenemang, resor, guld & motorcyklar...

När fantasin efter ett tag börjar tryta är det inte fel med lite inspiration från andra "proffs".

Ja...  Hur gör DU?

/FF

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar bli sjuk! ont i knä & yrar :na:

I bland hostar jag :D sen sejar jag,

Orkar inte mer Sniff!    :na:

Letrs BBQ :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett 5 Baht´s  armband brukar alltid funka i början, sedan höjs kraven givetvis.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

:D

Det opptimala är ju att kvällen före vara lite störig & smutstsa ner

Köket & resten :D

Sedan seja No plompem Du städa weekend :crazy::party:

Sedan spola av torka opp fixa undan :crazy:   Detta är hemlig org,

När hon kommer hemma du Hjälte :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du gett alla överaskningar som du skriver om och hon inte är nöjd en väldigt lång tid så ska du nog skaffa dig en ny Mia!

En för kvällen sur

Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Överaskar min tjej .. ja , glömmer byta minneskort i kameran efter man vart en eftermiddag på Lolitas kanske .. ger henne en Asiatisk könsjukdom ... ? 

.. hur menar ni nu??? :D

P0icture172_510x768.jpg

P1020345_576x768.jpg

P1030949_1024x768.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Teddybjörnar och Blommor funkar säkert på vissa Thaitjejer, men vill man ha ett säkert kort så är det guld, guld och guld som gäller. :intello:

Skulle överaska min tjej med en överaskning jag tyckte var kul, nämligen ett kexpaket som råkade heta samma som hennes namn, dvs "Tuc". Men jag fick bara blicken "är du dum i huvudet på riktigt" när jag leendes sträckte fram paketet till henne. Jag frågade om det inte var det minsta kul att få ett kexpaket som det stod "Tuc Orginal" på, men hon sa bara att hon inte tyckte att såna överaskningar var kul överhuvudtaget. :cry::D

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Hålla sig nykter nån dag eller två brukar både vara en överaskning och uppskattas :y10:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Jag gör en BTT, dvs. jag ger gumman en orgasm och då städar och donar hon med gott humör i ett par dar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Jag gör en BTT, dvs. jag ger gumman en orgasm och då städar och donar hon med gott humör i ett par dar..

En anständig orgasm då hoppas jag  :yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...