Jump to content
IGNORERAD

Seriös skräddare i Pattaya


Mironoff123

Recommended Posts

Någon som har tips om en seriös skräddare i Pattaya som ser mer tll sitt rykte än att blåsa faranger,,,

Jo jag vet att man betalar för mycket i vilket fall, men vill gärna ha ett tips på en sjyst skräddare

Vad bör en skjorta av bra/bästa kvalitet kosta

likaså en kostym,,,

Tips tar tacksamt emot :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har tips om en seriös skräddare i Pattaya som ser mer tll sitt rykte än att blåsa faranger,,,

Jo jag vet att man betalar för mycket i vilket fall, men vill gärna ha ett tips på en sjyst skräddare

Vad bör en skjorta av bra/bästa kvalitet kosta

likaså en kostym,,,

Tips tar tacksamt emot :friends:

Dusit Walking Street 2 butiker från Fiskrestaurangen "Indier men skitbra med symaskinen"!

Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

soi 2 eller 3 i Jomtien ligger på vänster sida 20 meter upp från vägen, fråga efter Jack, dom fixade en kostym å jag fick precis som jag ville ha den, passade perfekt, helnöjd

Link to comment
Dela på andra sajter

soi 2 eller 3 i Jomtien ligger på vänster sida 20 meter upp från vägen, fråga efter Jack, dom fixade en kostym å jag fick precis som jag ville ha den, passade perfekt, helnöjd

I DEN SITUATIONEN HETER ALLLLA JACK..

Link to comment
Dela på andra sajter

:great: Håller med Svampen,Dusit och hans grabb Bobby är duktiga och väldigt trevliga.Har känt dem i 15 år och där har allt fungerat som man vill,så det kan jag rekommendera fullt ut :great: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla inne på flipper lodge hotel soi 8 nära beach road

har sytt upp det mesta där och framför allt ingen gåpåare

utan helt ok och lugn - kanon passform tyger osv är i flera nivåer

,du kan sedan ringa

och beställa enl.dina mått som han har kvar så skickar han dessa

om man så vill

Link to comment
Dela på andra sajter

:great: Håller med Svampen,Dusit och hans grabb Bobby är duktiga och väldigt trevliga.Har känt dem i 15 år och där har allt fungerat som man vill,så det kan jag rekommendera fullt ut :great: Mvh Måne

Ere han som snackar Svenska? Om så e fallet så kan

Jag åxå rekommendera honom, trevlig och proffsig.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ere han som snackar Svenska? Om så e fallet så kan

Jag åxå rekommendera honom, trevlig och proffsig.

YES tack för senast En guru på att sy i Thaisiden same same Måne snackar om!

Men Odin ta gärna med ett par nyskjutna vargskinn kalas till kalsingar! :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa Bobby fashion, har använt hanns tjänster I snart 20 år. Har skickat en hel del pengar till honom och alltid fått vad jag har beställt, utan krångel. Tror att jag betalde ca 1800 B för en kostym och skjorta för ca 3-4 år sedan, men är inte 100%...

Nu vet jag inte din ålder, men du måste tänka på att en kostym i Thailand inte är som en kostym i Sverige. Thai-modet är många gånger väldigt ”stort”, men modet i Sverige är mer ”slim fit”.

Det är viktigt att du vet vad du vill ha och hur du vill ha det, så du inte kommer hem med något som du ändå kommer att slänga efter en vecka pga att du ser ut som en Indisk hallick…

Du kan testa att hälsa från Mats i Sverige, Göteborg, så får du förhoppningsvis lite rabatt

BOBBY FASHION

Soi Diamond, South Pattaya 175/16 M 10 Pattaya City, Chonburi 20260 Fax:038 424-003

Tel.038 710-202, 424-002

//bob

P.S

Jag heter inte Mats, men av någon jä-vl anledning så kallar både Bobby och hans fru mig för Mats varje gang jag kommer och efter 20 år så kan jag inte med att förstöra hanns illusioner om att jag inte heter Mats…

D.S

Heter inte bob heller, men det är en annan historia...

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa Bobby fashion, har använt hanns tjänster I snart 20 år. Har skickat en hel del pengar till honom och alltid fått vad jag har beställt, utan krångel. Tror att jag betalde ca 1800 B för en kostym och skjorta för ca 3-4 år sedan, men är inte 100%...

Nu vet jag inte din ålder, men du måste tänka på att en kostym i Thailand inte är som en kostym i Sverige. Thai-modet är många gånger väldigt ”stort”, men modet i Sverige är mer ”slim fit”.

Det är viktigt att du vet vad du vill ha och hur du vill ha det, så du inte kommer hem med något som du ändå kommer att slänga efter en vecka pga att du ser ut som en Indisk hallick…

Du kan testa att hälsa från Mats i Sverige, Göteborg, så får du förhoppningsvis lite rabatt

BOBBY FASHION

Soi Diamond, South Pattaya 175/16 M 10 Pattaya City, Chonburi 20260 Fax:038 424-003

Tel.038 710-202, 424-002

//bob

P.S

Jag heter inte Mats, men av någon jä-vl anledning så kallar både Bobby och hans fru mig för Mats varje gang jag kommer och efter 20 år så kan jag inte med att förstöra hanns illusioner om att jag inte heter Mats…

D.S

Heter inte bob heller, men det är en annan historia...

Du heter förstås Moe :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

YES tack för senast En guru på att sy i Thaisiden same same Måne snackar om!

Men Odin ta gärna med ett par nyskjutna vargskinn kalas till kalsingar! :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Mina hundar e jäkligt sugna på Igelkottar... Jag ska tametusan sy upp ett par igelkottkallingar till Herr Kantarell, taggarna innåt naturligtvis.

Jag tror nästan att fru Kantarell sponsar... Hehe.

Nää nu drar jag upp till Älgskogen (hehe de där lät nästan som älskogen)men så trevligt blir det ju inte då frugan bestämt sej för att stanna hemma och jobba i helgen,,,det lilla stycket...

Sorry glömde bort dom nya OT- reglerna... Radera om jag stör någon...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina hundar e jäkligt sugna på Igelkottar... Jag ska tametusan sy upp ett par igelkottkallingar till Herr Kantarell, taggarna innåt naturligtvis.

Jag tror nästan att fru Kantarell sponsar... Hehe.

Nää nu drar jag upp till Älgskogen (hehe de där lät nästan som älskogen)men så trevligt blir det ju inte då frugan bestämt sej för att stanna hemma och jobba i helgen,,,det lilla stycket...

Sorry glömde bort dom nya OT- reglerna... Radera om jag stör någon...

Aktare för ilskna älgar Odin

post-3485-084792700 1284025463_thumb.gif

post-3485-084792700 1284025463_thumb.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...