Jump to content
IGNORERAD

Problem med darlingen i Pattaya?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

För alla er som behöver en check-up på vad darlingen gör när hon är ensam i Pattaya.

www.Pattaya-investigations.com

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • Avregistrerad clion

    5

  • Baa

    3

  • Serath

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

För alla er som behöver en check-up på vad darlingen gör när hon är ensam i Pattaya.

www.Pattaya-investigations.com

BTT

Nåt du tidigare har utnyttjat?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

För alla er som behöver en check-up på vad darlingen gör när hon är ensam i Pattaya.

www.Pattaya-investigations.com

BTT

Har Clirre fått sparken?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är VI som ska passa oss när vi åker själva på semester till Pattaya, för att spela golf och endast ta en eller två Chang hos Maitan. :whistle:

Watch you back :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Har Clirre fått sparken?

Nja kan ju inte skicka ut mästerdeckaren bland barerna.

Vem vet hur det kan sluta? :whistle:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

HÄRLIGT ATT KUNNA LITA PÅ SIN KÄRLEK!!!!!!!

HMMMMMMM

Har ett nytt tangentbord till dig för 20kr om din caps lock knapp fastnat :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nåt du tidigare har utnyttjat?

Nej kör med inside information. Det blir billigare.

Det största problemet är egentligen inte damens ev eskapader i baren.

Har hon en farang som hon gillar så är andra gubbar enbart extrapengar.

Inflytandet och påtryckningarna från diverse familjemedlemmar och släktingar och gamla eller nya thaimän är knepigare att bemästra.

En och annan faranggubbe kan tjejen oftast skaka av sig utan problem.

Det är värre med krav och annat som kommer från thaihållet.

De flesta bartjejer som plötsligt försvinner eller beter sig märkligt har ofta problem i hemmiljön.

Det kan vara något så enkelt som att familjen plötsligt ställer krav på att nu ska si och så många baht komma hem så att saker kan betalas och då känner tjejen kanske att hon måste jobba på hårdare eller springa ifatt en gubbe med större plånbok.

Även om tjejen kanske gillar dig så väljer hon att göra familjen till lags istället.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har ett nytt tangentbord till dig för 20kr om din caps lock knapp fastnat :)

Tar det något mer pedagogiskt

post-3653-042766700 1283361132_thumb.jpg

post-3653-042766700 1283361132_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Har ett nytt tangentbord till dig för 20kr om din caps lock knapp fastnat :)

Ingen ide, har försökt, dock ej med löften om simpel mammon.

Gubben både hör och ser dåligt och är uppenbarligen omedveten om att hans ständigt skrikande

versaler utgör ytterligare belastning av våra redan hårt prövade sinnen.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nej kör med inside information. Det blir billigare.

Det största problemet är egentligen inte damens ev eskapader i baren.

Har hon en farang som hon gillar så är andra gubbar enbart extrapengar.

Inflytandet och påtryckningarna från diverse familjemedlemmar och släktingar och gamla eller nya thaimän är knepigare att bemästra.

En och annan faranggubbe kan tjejen oftast skaka av sig utan problem.

Det är värre med krav och annat som kommer från thaihållet.

De flesta bartjejer som plötsligt försvinner eller beter sig märkligt har ofta problem i hemmiljön.

Det kan vara något så enkelt som att familjen plötsligt ställer krav på att nu ska si och så många baht komma hem så att saker kan betalas och då känner tjejen kanske att hon måste jobba på hårdare eller springa ifatt en gubbe med större plånbok.

Även om tjejen kanske gillar dig så väljer hon att göra familjen till lags istället.

BTT

så sant så sant.Har en snubbe som klär om i samma omklädningsrum på jobbet 30År ungefär han åker en gång i månaden till los (darlingen)

visumtjöt svarar inte i telefonen på ett par dar (oladdad telefon eller sönder ja va som helst)sen behöver hon pengar ja det är tyvär precis som du beskriver btt i MÅNGA FALL.Men som tur är inte i alla

^_^:o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

så sant så sant.Har en snubbe som klär om i samma omklädningsrum på jobbet 30År ungefär han åker en gång i månaden till los (darlingen)

visumtjöt svarar inte i telefonen på ett par dar (oladdad telefon eller sönder ja va som helst)sen behöver hon pengar ja det är tyvär precis som du beskriver btt i MÅNGA FALL.Men som tur är inte i alla

^_^:o

Det gäller ju att ha den där lilla turen att lyckas springa ifatt en darling utan en massa problem på hemmafronten.

Det jobbigaste är de som plötsligt ska börja åka hem en gång i veckan. När man tillsammans i Thailand då alltså.

Då vet man att det är trubbel på gång.

Särskilt om man insisterar på att få följa med hem men absolut inte nej.

Då är det bara att öppna sangsomflaskan och hoppas på det bästa.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det gäller ju att ha den där lilla turen att lyckas springa ifatt en darling utan en massa problem på hemmafronten.

Det jobbigaste är de som plötsligt ska börja åka hem en gång i veckan. När man tillsammans i Thailand då alltså.

Då vet man att det är trubbel på gång.

Särskilt om man insisterar på att få följa med hem men absolut inte nej.

Då är det bara att öppna sangsomflaskan och hoppas på det bästa.

BTT

Ja får då säga att ja har vart ett femtiotal gånger i los från 1977-2010 och är 61år och vart med om en hel del så vet du hur det funkar fasstän du bara är 37 eller där omkring skulle trott att du var en riktig pattayaräv trots din ålder

Men skönt att den riktige BTT är tillbaka eller va tycker du Baa

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

5555 sitter här och smågarvar sangsomen är alltid närvarande :crazy::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gäller ju att ha den där lilla turen att lyckas springa ifatt en darling utan en massa problem på hemmafronten.

Det jobbigaste är de som plötsligt ska börja åka hem en gång i veckan. När man tillsammans i Thailand då alltså.

Då vet man att det är trubbel på gång.

Särskilt om man insisterar på att få följa med hem men absolut inte nej.

Då är det bara att öppna sangsomflaskan och hoppas på det bästa.

BTT

Att inte kunna svara i telefon är det första och bästa tecknet på att något är fel. Vid först tillfället, Ställ dom mot väggen direkt för ingen thai tjej stänger normalt av sin telefon.

Och om dom åker hem som du säger och du är inte välkommen, Jadu... då är det bara att tala om att hon inte behöver komma tillbaks.

Lätt att ha lösningen när man inte är kär, Fan så svårare i verkligheten. Men det finns vissa signaler som man måste lyssna på och ställa dom mot väggen direkt annars så lär du gå på pumpen rejält i framtiden.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Att inte kunna svara i telefon är det första och bästa tecknet på att något är fel. Vid först tillfället, Ställ dom mot väggen direkt för ingen thai tjej stänger normalt av sin telefon.

Och om dom åker hem som du säger och du är inte välkommen, Jadu... då är det bara att tala om att hon inte behöver komma tillbaks.

Lätt att ha lösningen när man inte är kär, Fan så svårare i verkligheten. Men det finns vissa signaler som man måste lyssna på och ställa dom mot väggen direkt annars så lär du gå på pumpen rejält i framtiden.

Ja å det har jag sagt till snubben på jobbet men när man är kär så blir man tydligen knäpp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja å det har jag sagt till snubben på jobbet men när man är kär så blir man tydligen knäpp

Jo kärleken gör en både Blind och Dum ibland.

Men när man ger sig in i förhållandet på tidigt stadium är det vissa beteenden som aldrig får accepteras, Det gäller att vara kallhjärtad och ärlig och ställa dom mot väggen med mycket tydliga krav.

Om du har en gnagande känsla och du inte gör något med den så lär ju antingen du gå på en nit i framtiden eller så exploderar du vid fel tillfälle och kanske förstör ett förhållande pga ett missförstånd.

Så ställ frågan direkt, Vänta inte och var tydlig med att DU inte accepterar ett visst beteende och förklara varför. På detta vis lär hon känna dig och dina gränser bättre och då har ni större chans i framtiden.

Så innan du börjar söka efter kärleken, Sök igenom nätet efter scammers och läs på lite hur det funkar. Det är aldrig fel att vara förberedd.

Jaja nog med Dr Phil snack

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,telefonen är det viktigaste dom har o äger,den går varm och dom missar INTE ett samtal med vilje. Svarar hon inte och sen påstår att hon inte hörde telefonen pga. att hon satt på en motorbike osv så är det nåt som är skumt och då kanske man ska tänka om 2 ggr.dom hör och pratar i telefon fast dom sitter på en motorbike i 100 knyck hehee..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,telefonen är det viktigaste dom har o äger,den går varm och dom missar INTE ett samtal med vilje. Svarar hon inte och sen påstår att hon inte hörde telefonen pga. att hon satt på en motorbike osv så är det nåt som är skumt och då kanske man ska tänka om 2 ggr.dom hör och pratar i telefon fast dom sitter på en motorbike i 100 knyck hehee..

Haha, jag minns när tjejen svarade i telefonen mitt under pågående kärleksakt som om det var det naturligaste i världen.

Jag klev av och gick och hämtade en kall Chang två trappor ner innan jag slog mig ner på sängkanten igen. Då tittade hon på mig förvånat och säger: Drinking beer?.

Nu kan vi garva åt det. Kunde ha blivit en bra reklamfilm för Dtac Happy och Chang :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej kör med inside information. Det blir billigare.

Det största problemet är egentligen inte damens ev eskapader i baren.

Har hon en farang som hon gillar så är andra gubbar enbart extrapengar.

Inflytandet och påtryckningarna från diverse familjemedlemmar och släktingar och gamla eller nya thaimän är knepigare att bemästra.

En och annan faranggubbe kan tjejen oftast skaka av sig utan problem.

Det är värre med krav och annat som kommer från thaihållet.

De flesta bartjejer som plötsligt försvinner eller beter sig märkligt har ofta problem i hemmiljön.

Det kan vara något så enkelt som att familjen plötsligt ställer krav på att nu ska si och så många baht komma hem så att saker kan betalas och då känner tjejen kanske att hon måste jobba på hårdare eller springa ifatt en gubbe med större plånbok.

Även om tjejen kanske gillar dig så väljer hon att göra familjen till lags istället.

BTT

Sånt här händer ofta, allt är inte positivt

LOS.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,telefonen är det viktigaste dom har o äger,den går varm och dom missar INTE ett samtal med vilje. Svarar hon inte och sen påstår att hon inte hörde telefonen pga. att hon satt på en motorbike osv så är det nåt som är skumt och då kanske man ska tänka om 2 ggr.dom hör och pratar i telefon fast dom sitter på en motorbike i 100 knyck hehee..

Det kanske är en generationsfråga. Frugan är helt omöjlig när det gäller telefoner. Oavsett om hon är i Thailand eller i Sverige så är hon hemma, så svarar hon bara om hon är i sovrummet, om hon nu kommit ihåg att ladda mobilen. Är hon ute har hon oftast mobilen med. Har man varit tillsammans drygt 20 år är telefonen inte hela världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaibrudar som har väskan full med mobiler, en för varje gubbe, ska man nog passa sig för. En 'nitlott' är/var nog hon som fick handväskan stulen och anmälde tre stulna telefoner till polisen när hon hade den då använda med sig i sovrummet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...