Jump to content
IGNORERAD

Problem med darlingen i Pattaya?


broder tuk tuk

Recommended Posts

Ja får då säga att ja har vart ett femtiotal gånger i los från 1977-2010 och är 61år och vart med om en hel del så vet du hur det funkar fasstän du bara är 37 eller där omkring skulle trott att du var en riktig pattayaräv trots din ålder

Men skönt att den riktige BTT är tillbaka eller va tycker du Baa

Nja, den gamla skitstöveln har nog bara tagit tillfällig time out, vänta bara...men då ska fanstyget få svar på tal igen...sådeså... :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • Avregistrerad clion

    5

  • Baa

    3

  • Serath

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Intressant hur mkt sanningar som levereras om thaitjejer i denna tråden. Verkar sitta ett helt gäng hobbyantropologer som letar förklaringsmodeller till varför man inte bör lita på dem och hur man bäst kontrollerar dem.

Trist att vara så nojig över tjejen. En hyfsat miserabel tillvaro som det verkar - är det då värt det blir då följdfrågan.

Mobiltelefon - friend or foe?

Ändrades av wille
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant hur mkt sanningar som levereras om thaitjejer i denna tråden. Verkar sitta ett helt gäng hobbyantropologer som letar förklaringsmodeller till varför man inte bör lita på dem och hur man bäst kontrollerar dem.

Trist att vara så nojig över tjejen. En hyfsat miserabel tillvaro som det verkar - är det då värt det blir då följdfrågan.

Allt blir ju rosenrött i Thailand, sen hem till den grå verkligheten i Svedala, och sen kommer dommedagsprofeterna sättandes...håhåjaja, inte lätt att vara kär i en Thailändska... :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

För alla er som behöver en check-up på vad darlingen gör när hon är ensam i Pattaya.

www.Pattaya-investigations.com

BTT

Är det inte bättre att försöka skaffa en "darling" på annat än barställen? :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Intressant hur mkt sanningar som levereras om thaitjejer i denna tråden. Verkar sitta ett helt gäng hobbyantropologer som letar förklaringsmodeller till varför man inte bör lita på dem och hur man bäst kontrollerar dem.

Trist att vara så nojig över tjejen. En hyfsat miserabel tillvaro som det verkar - är det då värt det blir då följdfrågan.

Mobiltelefon - friend or foe?

wille lelle vän du får gärna följa me brodern å clirre och svinga några bägare på 6an å få se nåt annat än di områden du frekventerar :drinks::na::(

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är en generationsfråga. Frugan är helt omöjlig när det gäller telefoner. Oavsett om hon är i Thailand eller i Sverige så är hon hemma, så svarar hon bara om hon är i sovrummet, om hon nu kommit ihåg att ladda mobilen. Är hon ute har hon oftast mobilen med. Har man varit tillsammans drygt 20 år är telefonen inte hela världen.

Svarar bara i sovrummet,gammal vana? :crazy: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

För alla er som behöver en check-up på vad darlingen gör när hon är ensam i Pattaya.

www.Pattaya-investigations.com

BTT

Akta så inte era fruar får se länken och får för sig göra en check-up nästa gång ni är ensamma i Pattaya.

Då blir det nog blodvite när ni kommer tillbaka :girl_dev:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant hur mkt sanningar som levereras om thaitjejer i denna tråden. Verkar sitta ett helt gäng hobbyantropologer som letar förklaringsmodeller till varför man inte bör lita på dem och hur man bäst kontrollerar dem.

Trist att vara så nojig över tjejen. En hyfsat miserabel tillvaro som det verkar - är det då värt det blir då följdfrågan.

Mobiltelefon - friend or foe?

Du kan inte ha ett glatt liv, du verkar ganska butter.

Det verkar som du bara letar felaktigheter i andras inlägg, typ hitta fem fel i allt ting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte ha ett glatt liv, du verkar ganska butter.

Det verkar som du bara letar felaktigheter i andras inlägg, typ hitta fem fel i allt ting.

I den här tråden finns det fler än fem fel. Den med ett normalt förhållande med thaikvinna som inte ser det, får skylla sig själv. :)

Sen att detta ämne inte känns passé för en del är ju ganska intressant i sig. Man undrar hur många nitar kan man gå på här i livet? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte ha ett glatt liv, du verkar ganska butter.

Det verkar som du bara letar felaktigheter i andras inlägg, typ hitta fem fel i allt ting.

INtressant att du upplevde mitt konstaterande/påstående som kritiskt. Särskillt som jag just undrade över varför inlägg var så negativa - appropå butter dvs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte bättre att försöka skaffa en "darling" på annat än barställen? :)

Inga garantier, men chansen till harmoni ökar nog markant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...