Jump to content
IGNORERAD

Maitan

Guest Knasen

Recommended Posts

Är du ute efter nytt rekord i antal inlägg per dygn..? 15 till och du når 100 inlägg på ett dygn.. :dance:

post-5548-010064900 1283267048_thumb.jpg

Här kan du hålla koll hur många inlägg du är uppe i.. Skriv på :dance::great:http://www.maipenrai.se/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=stats

Sedär knasen detta visste ja inget om, men det har varit en grym dag för mig idag. Kan ej svara varför har dryckit mina öl ok plus

ett j-vligt gött Gin som heter TEN. Har haft en förbannat hög energi som om man våre påtänd på nåt uppåt, å det vet ja att ja ej har

ej tagit. Kanske nåt som händer innan man dör vad vet jag, så som det är nu skulle man kunna krama hela världen. Skulle duchat för

ungefär tre timmar sen.fan kärringen kommer upp snart måste in i duchen. Knasen jag vet ej vad som har hänt, återkommer efter

duchen.----------Maitan. :friends:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Det är nog bara så att han kanske inte har haft några kunder att sitta och snacka skit med och helt enkelt haft tråkigt sen postat lite sen sett oj va många inlägg det blev om jag postar i några trådar till så blir jag ensam på första sidan bland senaste inlägg . Så då har han postat på med några kommentarer ... :whistle::crazy:

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Det är nog bara så att han kanske inte har haft några kunder att sitta och snacka skit med och helt enkelt haft tråkigt sen postat lite sen sett oj va många inlägg det blev om jag postar i några trådar till så blir jag ensam på första sidan bland senaste inlägg . Så då har han postat på med några kommentarer ... :whistle::crazy:

Första året kan det varit så, skitsnack förekommer varje dag här men med mindre kunder. Men du vet väl bäst vad som händer oss mig.

Med Vänliga Hälsningar Maitan. :kort::wai:

Maitans i Pattaya

Se även

Dela på andra sajter

Första året kan det varit så, skitsnack förekommer varje dag här men med mindre kunder. Men du vet väl bäst vad som händer oss mig.

Med Vänliga Hälsningar Maitan. :kort::wai:

Nejdå jag satt ju bara och spekulerade lite vad som kan ha hänt , du hann posta din förklaring medan jag knåpade ihop mitt inlägg. Hoppas att det inte var ett känsligt ämne det där med hur mycket du har att göra men det är ju lite lågsäsong nu i september och till slutet på oktober jag åkte till Jomtien under den här tiden för några år sen och då var det inte så mycket turister , så jag gissade på att du inte hade så mycket att göra och hade tid att sitta med datorn i famnen :friends:

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Nejdå jag satt ju bara och spekulerade lite vad som kan ha hänt , du hann posta din förklaring medan jag knåpade ihop mitt inlägg. Hoppas att det inte var ett känsligt ämne det där med hur mycket du har att göra men det är ju lite lågsäsong nu i september och till slutet på oktober jag åkte till Jomtien under den här tiden för några år sen och då var det inte så mycket turister , så jag gissade på att du inte hade så mycket att göra och hade tid att sitta med datorn i famnen :friends:

Hade du läst maitansguesth...maitans strandhugg...så har man ej ¨varit nära datorn. Här finns massa att göra innan

högsäsongen börjar. Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Se även

Dela på andra sajter

Det va nog penn som slänge nåt i glaset :P:unsure:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...