Jump to content
IGNORERAD

Kommer att klättra på väggarna

Chrille Columbus

Recommended Posts

Ikväll kommer stadsnätet i byn ligga nere för underhåll så jag kommer inte att kunna sitta framför datorn och surfa, har slängt ut den gamla tjockteven för det fanns ju inget att se ändå nåt att se på TV?. Det blev driftsavbrott i våras på kabel TV nätet (com hem) utan att jag hade märkt något.

Jag kollar mest på streamade (kan inte fatta att det ordet gick igenom stavningskontrollen) :dance1: tv serier tex. ifrån letmewatchthis,com där kan du hitta var dina favoritserier är uppladdade för att streama. Det blir också en del skoj på tex youtube.

Ibland sitter man framför nåt forum och läser eller har hittat nåt annat kul på internet att fördriva tiden med en söndagskväll.

Jag har alltid av någon underlig anledning haft svårt att sova på söndagskvällen så jag har brukat se en film eller sett på tv för att koppla av och tänka på något annat.

Sen en annan sak det är först när internetuppkoplingen ligger nere datorn går sönder eller man inte har tillgång till dator som man fattar hut beroende man har blivit av den på bara 8-9 år :ahh: . Jag känner igen mig så väl i South Park avsnittet over logging fakta om avsnittet på IMDB eller testa overlogging från southparkstudios,se

eller denna kanske funkar nån annanstans i välden south park Over Logging från x episodes för det kan vara lite si och så med tillgängligheten beroende på var i Världen du befinner dig :angry2: .

Så ikväll kommer jag att klättra på väggarna och bli alldeles lappsjuk och konstig :ironi:

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...