Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Eller är det information som inte övriga medlemmar ska ha nån vetskap om? Jag hittar inte nån info om detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Bra fråga Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Det vet ni inte... Om det inte är ni själva som blivit bannade. Då syns en stor, röd, fin text på alla sidorna med bl.a. anledning till varför ni blivit bannade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Quote Det vet ni inte... Om det inte är ni själva som blivit bannade. Då syns en stor, röd, fin text på alla sidorna med bl.a. anledning till varför ni blivit bannade. Plus att man även får ett e-mail Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Frågan är ju hur man vet någon är FÖRBANNAD , det är nåt jag har haft lite svårt för att avgöra genom livet! Nej du jag har ingen aning faktiskt man får väl lyssna till skit snackat bara helt enkelt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 QuoteDet vet ni inte... Om det inte är ni själva som blivit bannade. Då syns en stor, röd, fin text på alla sidorna med bl.a. anledning till varför ni blivit bannade. Är det hemligt? /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Inte hemligt... Men det finns ingen funktion i forumet som skickar epost eller PM till alla medlemmar när någon blir bannlyst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 QuoteInte hemligt... Men det finns ingen funktion i forumet som skickar epost eller PM till alla medlemmar när någon blir bannlyst. Det kanske finns en funktion som gör det möjligt att se det om man går in på personen ifrågas profil...titta riktigt noga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 QuoteInte hemligt... Men det finns ingen funktion i forumet som skickar epost eller PM till alla medlemmar när någon blir bannlyst. Ok. Kanske kommer det en delsida där medlemmar får reda på vad som händer också. Om inte - MBpR... /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Ifk! mitt mess var riktat till SurinP3 och inte till dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Caveman, Verkar inte finnas. Bara den som är delvis bannad, admin och mods ser det i profilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.