Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

Hur vet man när nån är bannad?

Guest wUThai

Recommended Posts

Guest wUThai

Eller är det information som inte övriga medlemmar ska ha nån vetskap om?

Jag hittar inte nån info om detta.

Dela på andra sajter

Det vet ni inte... Om det inte är ni själva som blivit bannade. Då syns en stor, röd, fin text på alla sidorna med bl.a. anledning till varför ni blivit bannade.

Dela på andra sajter

Guest Caveman

Det vet ni inte... Om det inte är ni själva som blivit bannade. Då syns en stor, röd, fin text på alla sidorna med bl.a. anledning till varför ni blivit bannade.

Plus att man även får ett e-mail  :crazy:

Dela på andra sajter

Frågan är ju hur man vet någon är FÖRBANNAD , det är nåt jag har haft lite svårt för att avgöra genom livet!

Nej du jag har ingen aning faktiskt man får väl lyssna till skit snackat bara helt enkelt!  :crazy:

Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Är det hemligt?

/jfk

Dela på andra sajter

Inte hemligt... Men det finns ingen funktion i forumet som skickar epost eller PM till alla medlemmar när någon blir bannlyst.

Dela på andra sajter

Guest Caveman

Inte hemligt... Men det finns ingen funktion i forumet som skickar epost eller PM till alla medlemmar när någon blir bannlyst.

Det kanske finns en funktion som gör det möjligt att se det om man går in på personen ifrågas profil...titta riktigt noga.

Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Ok. Kanske kommer det en delsida där medlemmar får reda på vad som händer också.

Om inte - MBpR...

/jfk

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...