Jump to content
IGNORERAD

ENDAST MODS: Swippe har blitt galen


Surin P3

Recommended Posts

Har precis fått ett epost ifrån Swippe.

Han säger att mitt jobb på MPR ligger i riskzonen... att jag inte arbetar tillräckligt med sajten och kanske kommer att bytas ut mot mer effektiv person inom kort.

Är lite funderande och lessen över det... Vad tycker ni andra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu fått ett till epost, där han även meddelar att ni andra också ligger i riskzonen.

Är han på dåligt humör eller vad är det frågan om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju han som bestämmer så det är väl bara att gilla läget. Dessutom tycker jag att han har rätt. Suren kan ju inte göra en ändring utan att det blir fel. Det ska pillas hit och dit i all oändlighet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju undra vari problemet ligger. Han skickade ett meddelande på MSN till mig angående att han tyckte jag var vad han beskrev som mesig när det gällde nivån jag hade lagt. Fattade inte riktigt vad han menade men blev så klart lite orolig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick också ett mail. :rtfm:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte fått något mail, känner mig utanför. Tycker det känns som jag är lite utanför innegänget av moderatorer nu.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken kärring du är HC. Skaffa ett par kulor så kanske du får vara med de stora killarna och leka sen. Banna lite Göteborgsgrabbar för att visa din lojalitet till och börja med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade jag varit du, så skulle jag vara orolig för vilken nivå du håller på andra ställen :)

Du skulle sett när han och Atom moonade koreanska turistbussar på Petchaburi road på väg till Poseidon förra året - där snackar vi låg nivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, bra skit

Någon borde moona HC så han blir på bättre humör.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då är det klart då? Verkar som Swippe bestämt sig. Trist att han styr med järnhand trots sin frånvaro - men det är väl bara att gilla läget. Banningskvoten och banningstävlingen är väl en kul ide iofs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...