Jump to content
IGNORERAD

Tror ni jag hinner klart före jag åker till LOS ?


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Jaha grabbar å tjejer tror ni jag hinner klart med renoveringen av en camaro -75 för kunds räkning, började i dag med nermonteringen av fronten, allt ska rivas ner fram,ramen,bärarmar,bromsar ja allt ska ner i molekyler å blästras å målas, rostlagas fram,slipas ner å lackas före innan jag åker till LOS den 2 november, plus att en jetta ska rostlagas med sparklådsbyte och golv, plus en harley som ska in på bilprovningen, plus en fyrhjuling som ska ihop, puuuuhhhhhhhhh

Kommer att uppdatera med bilder under tiden om ni vill

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    3

  • Benriach

    3

  • Kenneth4618

    2

  • nitramj77

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tveksamt, Såvida du inte bor i garaget närmsta månaderna.

Lycka till

ps. Får jag åka med en runda när du är klar?

Helt underbar bil!!!

Ändrades av Serath

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Tveksamt, Såvida du inte bor i garaget närmsta månaderna.

Lycka till

ps. Får jag åka med en runda när du är klar?

Helt underbar bil!!!

Inte i denna bil får du åka med men i limmon som jag har går det bra

Jo man bor i garaget, har jag gjort sen 1987, jobbar jämt å ständigt plus att jag gör 20 timmarspass på ett sågverk som reparatör lördagar å söndagar, hårt slit i ett par månader så man kan vara borta i tre månader i LOS

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du hinner. Annars skulle du väl inte visa upp alla dina verktyg och tillhyggen.

Nu får du ju visa att du är en man, annars får du väl göra som många andra och åka till Thailand för att impa på brudarna...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Klart du hinner. Annars skulle du väl inte visa upp alla dina verktyg och tillhyggen.

Nu får du ju visa att du är en man, annars får du väl göra som många andra och åka till Thailand för att impa på brudarna...

Behöver inte impa på brudarna, dom kommer ändå som du vet, eller du kanske behöver impa på dom

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver inte impa på brudarna, dom kommer ändå som du vet, eller du kanske behöver impa på dom

Ja, det är klart att jag måste impa på de små liven, jag har ju ingen verkstad med tillhörande snickarbyxor fyllda med diverse verktyg,anpassade efter dina oljiga fingrar och behov...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja fick du ihopp snöskotern så ska du nog fixa detta också

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Vem renoverar en 75:a?

Koncentrera dig på Thailand

Jag renoverar en -75 Camaro för kunds räkning, med dom pengarna kan jag vara borta i 3 månader å det är så jag koncentrerar mig på att åka till Thailand, behöver inte spara å snåla varje månad,

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Själv brukar jag fylla på mina 75:or :whistle:

Jasså de e så nu du tömmer dom inte då :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag renoverar en -75 Camaro för kunds räkning, med dom pengarna kan jag vara borta i 3 månader å det är så jag koncentrerar mig på att åka till Thailand, behöver inte spara å snåla varje månad,

Då är det ok.

Kunds räkning är bra som fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Klar du klarar det ! en baggis ...såg ju nästan färdig ut ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Även soppadunkar vart målade till en polareÄven ett par Ford F100 1953 skärmar vart målade

Link to comment
Dela på andra sajter

Du hinner inte om du spenderar tiden här, ut o jobba... :rtfm::crazy::drinks:

:friends:

Hoppas du hinner, du verkar veta vad du gör :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Du hinner inte om du spenderar tiden här, ut o jobba... :rtfm::crazy::drinks:

:friends:

Hoppas du hinner, du verkar veta vad du gör :great:

Har nyss kommit hem började 08:00-22:30 å samma visa i morrn å flera dagar framöver

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nyss kommit hem började 08:00-22:30 å samma visa i morrn å flera dagar framöver

Då är det bäst att du söver snart, o inte pimpla billigt rödvin som en annan :crazy::drinks::friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser ju för böfvelen ut som ett svartjobb!

/Mvh skattmasen

:rtfm::kort:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...