Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) Jaha grabbar å tjejer tror ni jag hinner klart med renoveringen av en camaro -75 för kunds räkning, började i dag med nermonteringen av fronten, allt ska rivas ner fram,ramen,bärarmar,bromsar ja allt ska ner i molekyler å blästras å målas, rostlagas fram,slipas ner å lackas före innan jag åker till LOS den 2 november, plus att en jetta ska rostlagas med sparklådsbyte och golv, plus en harley som ska in på bilprovningen, plus en fyrhjuling som ska ihop, puuuuhhhhhhhhh Kommer att uppdatera med bilder under tiden om ni vill Ändrades Augusti 21, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Mera bilder kommer här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) Tveksamt, Såvida du inte bor i garaget närmsta månaderna. Lycka till ps. Får jag åka med en runda när du är klar? Helt underbar bil!!! Ändrades Augusti 21, 2010 av Serath Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Tveksamt, Såvida du inte bor i garaget närmsta månaderna. Lycka till ps. Får jag åka med en runda när du är klar? Helt underbar bil!!! Inte i denna bil får du åka med men i limmon som jag har går det bra Jo man bor i garaget, har jag gjort sen 1987, jobbar jämt å ständigt plus att jag gör 20 timmarspass på ett sågverk som reparatör lördagar å söndagar, hårt slit i ett par månader så man kan vara borta i tre månader i LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Klart du hinner. Annars skulle du väl inte visa upp alla dina verktyg och tillhyggen. Nu får du ju visa att du är en man, annars får du väl göra som många andra och åka till Thailand för att impa på brudarna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) Klart du hinner. Annars skulle du väl inte visa upp alla dina verktyg och tillhyggen. Nu får du ju visa att du är en man, annars får du väl göra som många andra och åka till Thailand för att impa på brudarna... Behöver inte impa på brudarna, dom kommer ändå som du vet, eller du kanske behöver impa på dom Ändrades Augusti 21, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Behöver inte impa på brudarna, dom kommer ändå som du vet, eller du kanske behöver impa på dom Ja, det är klart att jag måste impa på de små liven, jag har ju ingen verkstad med tillhörande snickarbyxor fyllda med diverse verktyg,anpassade efter dina oljiga fingrar och behov... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Det klarar du lätt Forden34, kul tråd skall bli en nöje att följa jobba på nu. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 ja fick du ihopp snöskotern så ska du nog fixa detta också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Vem renoverar en 75:a? Koncentrera dig på Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Själv brukar jag fylla på mina 75:or Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Själv brukar jag fylla på mina 75:or Är det så måne, kan ja inte tänka mig. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Det går säkert bra.. Lycka till http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Vem renoverar en 75:a? Koncentrera dig på Thailand Jag renoverar en -75 Camaro för kunds räkning, med dom pengarna kan jag vara borta i 3 månader å det är så jag koncentrerar mig på att åka till Thailand, behöver inte spara å snåla varje månad, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Själv brukar jag fylla på mina 75:or Jasså de e så nu du tömmer dom inte då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Jag renoverar en -75 Camaro för kunds räkning, med dom pengarna kan jag vara borta i 3 månader å det är så jag koncentrerar mig på att åka till Thailand, behöver inte spara å snåla varje månad, Då är det ok. Kunds räkning är bra som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Klar du klarar det ! en baggis ...såg ju nästan färdig ut Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Lite prylar som är blästrat å målat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) Ändrades Augusti 21, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Även soppadunkar vart målade till en polareÄven ett par Ford F100 1953 skärmar vart målade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Du hinner inte om du spenderar tiden här, ut o jobba... Hoppas du hinner, du verkar veta vad du gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Du hinner inte om du spenderar tiden här, ut o jobba... Hoppas du hinner, du verkar veta vad du gör Har nyss kommit hem började 08:00-22:30 å samma visa i morrn å flera dagar framöver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Har nyss kommit hem började 08:00-22:30 å samma visa i morrn å flera dagar framöver Då är det bäst att du söver snart, o inte pimpla billigt rödvin som en annan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Det ser ju för böfvelen ut som ett svartjobb! /Mvh skattmasen Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 22, 2010 Dela Inlagd Augusti 22, 2010 Japp, jag lackar bara svart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu