Jump to content
IGNORERAD

Thaifesten Kungsträdgåden


xpanterx

Recommended Posts

Hallå!

Kom just hem från ett besök på Thaifesten i Kungsan. Det var inte direkt packat som vid "smaka på Stockholm" men ganska mycket folk. God mat och Sing inmundigades gladeligen av mig och frun. Trevlig show med Thai-sång och dans. Solen sken i början men när svarta moln täckte hela himlen tyckte vi att det var dags att gå hem. Hoppas det blir ett återkommande event!

thaifest.jpg

thaifest2.jpg

thaifest3.jpg

P.s Tack för tips "mamma bäng fan pappa käng", fungerade konstigt nog att ladda upp när jag försökte igen...

P.s 2 Snart den 6:e september så firar vi våran 7:e bröllopsdag med en vecka på Mallorca, härligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var en riktigt trevlig dag med dans, teater och inte minst massor med fina damer nu väntar jag bara på att dom ska ringa och tillkänna ge mig som vinnare i tävlingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Min Som Tam saknade torkade räkor och inehöll mer morot än pappaya annars var det som sagt småtrevligt.

Kunde också konstatera att Don Tung kaffet smakade bra även drucket i Sverige - ingen illusion.

Dottern målade drake och parasoll och var nöjd och glad.

/mvh

ps jpg filer går att ladda upp ds

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...