Jump to content
IGNORERAD

Någon sugen på en MPR träff i Bangkok?


stjp8729

Recommended Posts

Som titeln..

Någon som är sugen på en forumträff i Bangkok? Jag vet att en del av er Bangkokianer reser en hel del, så föreslå gärna datum och tidpunkt.

Själv är jag rotad i Bangkok så är väldigt flexibel på när, men skulle gärna se att det blir av på en lördag eftersom en annan brukar rammla in 05:30 till kontoret måndag - fredag. :crazy:

Träffas någonstans på Sukhumvit?

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Som titeln..

Någon som är sugen på en forumträff i Bangkok? Jag vet att en del av er Bangkokianer reser en hel del, så föreslå gärna datum och tidpunkt.

Själv är jag rotad i Bangkok så är väldigt flexibel på när, men skulle gärna se att det blir av på en lördag eftersom en annan brukar rammla in 05:30 till kontoret måndag - fredag. :crazy:

Träffas någonstans på Sukhumvit?

Ha en bra dag!

:wai:

Men då borde väl mån-tors passa bättre så kan Du gå direkt till jobbet :) .

Själv jobbar jag 7 dagar i veckan så alla dagar passar lika bra!

Nu får jag visserligen bara 0 bath/dag i lön, så något löneavdrag lär jag inte riskera om jag skobbar nån dag.

Knappast sparken heller. Svårt att hitta en ersättare som går med på den furstliga lönen.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föreslår en eftermiddags träff den 28e runt 3-4. Det finns ett litet hotell med Danskt tema på soi 8 där man kan beställa Danska smörrebrö styckvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som titeln..

Någon som är sugen på en forumträff i Bangkok? Jag vet att en del av er Bangkokianer reser en hel del, så föreslå gärna datum och tidpunkt.

Själv är jag rotad i Bangkok så är väldigt flexibel på när, men skulle gärna se att det blir av på en lördag eftersom en annan brukar rammla in 05:30 till kontoret måndag - fredag. :crazy:

Träffas någonstans på Sukhumvit?

Ha en bra dag!

:wai:

Sugen är man men kan man ta ledigt tro. :whistle: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Men då borde väl mån-tors passa bättre så kan Du gå direkt till jobbet :) .

Själv jobbar jag 7 dagar i veckan så alla dagar passar lika bra!

Nu får jag visserligen bara 0 bath/dag i lön, så något löneavdrag lär jag inte riskera om jag skobbar nån dag.

Knappast sparken heller. Svårt att hitta en ersättare som går med på den furstliga lönen.

Poffa

Det värsta är ju att man måste leverera något på jobbet också, annars var det ju en god tanke. :)

Ha en god dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nu måste jag som självutnämnd rutinerad forumträffanordnare protestera lite!

Det är meningslöst att fråga vilket datum som passar folk bäst. Det finns inget datum som passar alla. Vad man gör är att bestämma tid och plats samt program. Detta annonserar man i en ny tråd så långt i förväg som möjligt.

Sen hoppas man att många medlemmar meddelar att de ska delta ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nu måste jag som självutnämnd rutinerad forumträffanordnare protestera lite!

Det är meningslöst att fråga vilket datum som passar folk bäst. Det finns inget datum som passar alla. Vad man gör är att bestämma tid och plats samt program. Detta annonserar man i en ny tråd så långt i förväg som möjligt.

Sen hoppas man att många medlemmar meddelar att de ska delta ;)

Herr Chang har talat.

Helt rätt, orutin spelar in här ;)

Plats:

Gulliver's Sukhumvit Soi 5, uteserveringen.

Länk:

http://www.gulliverbangkok.com/locations.php?branch_id=BR002

Datum:

28 Augusti 2010 (2553)

Tid:

16:00 -

Ha en bra dag!

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt, orutin spelar in här ;)

Plats:

Gulliver's Sukhumvit Soi 5, uteserveringen.

Länk:

http://www.gulliverbangkok.com/locations.php?branch_id=BR002

Datum:

28 Augusti 2010 (2553)

Tid:

16:00 -

Ha en bra dag!

:wai:

Måste komma på nåt sätt, f-n ja sjukskriver mig. :ironi: Detta måste ja dra i hamn på nåt sätt. :great: Maitan. :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan bestämt att jag sticka på "bonnpermis" 22-27 till Phuket.

Kan bli lite jobbigt att få ledigt igen redan den 28:de, men blir det ett gäng så dyker jag upp.

(Hon sa visst något i morse om något guldsmycke som hon ville byte :whistle: )

Poffa'

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det ser ut nu är jag inte i Thailand den 28:e men efter det är jag nog hemma i stort sett alla helger fram till december.

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom, vi får ha en egen miniträff helgen efter istället - om nu inte herrarna har lust att ändra sig dvs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom, vi får ha en egen miniträff helgen efter istället - om nu inte herrarna har lust att ändra sig dvs.

Det är givetvis ett alternativ men eftersom ingen anmält sig än så kanske vi kan få trådskaparen att ändra till 4:e september.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi snackade lite att styra upp något för att se matchen den 3e september (om de nu sänder denna). Det är Sveriges öppningsmatch i EM kvalet mot Ungern. Dock blir det sent, 02.00 lokal tid.

Hade varit kul att vara ett gäng som ser matchen!

Ändrades av jens

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är givetvis ett alternativ men eftersom ingen anmält sig än så kanske vi kan få trådskaparen att ändra till 4:e september.

Självklart blir det ingen riktig träff om inte Atom och Wille är med. :D

Och för Herr Chang ser detta velande från min sida, super duper orutinerat ut.. Vilket det faktum är.. Man kunde ju tex skickat ett PM till både Wille och Atom och kommit överens om en tid innan man slängde in detta.. Men den smällen får man ta.. ;)

Ny datum nedan:

Plats:

Gulliver's Sukhumvit Soi 5, uteserveringen.

Länk:

http://www.gulliverb...branch_id=BR002

Datum:

4 September 2010 (2553)

Tid:

16:00 -

Ha en go Fredags kväll..

Mvh VelePetter

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Den 14-dec landar clirre skulle det inte gå å ha nån liten träff efter det :whistle:

skulle va roligt å träffa er Bangkokbor :whistle::friends:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi snackade lite att styra upp något för att se matchen den 3e september (om de nu sänder denna). Det är Sveriges öppningsmatch i EM kvalet mot Ungern. Dock blir det sent, 02.00 lokal tid.

Hade varit kul att vara ett gäng som ser matchen!

Jag är med på det också, vilken superhelg:drinks:. Det krävs nog ett ställe med svensk TV dock om vi ska kunna se matchen.

Jag kräver dock att wille inte dyker upp. Jag har sett tre matcher med den mannen (Sverige-Spanien i EM2006 samt Sverige-Danmark och Danmark-Sverige i VM-kvalet) och det gick ju inte sådär jättebra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nä djurgårdare är lossers 5 :kort:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är givetvis ett alternativ men eftersom ingen anmält sig än så kanske vi kan få trådskaparen att ändra till 4:e september.

Se där! Då är datums förhandlingarna redan igång. Precis som herr Chang förutspådde.

Men om trådskaparen ändrar datum till den 4e så har han redan tre deltagera. Jag kommer själv hem den 27e så den 4e passar bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Landar den 2 september och reser vidare den 11 september, scheisse!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...